یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار الیگودرز گفت :برای رفع بیکاری همه باید سرمایه‌گذاران را حمایت کنند.
به گزارش نیوز الیگودرز : تعدادی از کشاورزان روستای ده نصیر نسبت به احداث کارخانه لاستیک‌سازی بارز در این اراضی اعتراض نموده و می‌گویند کشت آنها مورد تخریب قرار گرفته است.
در همین رابطه ماشاالله نعمتی فرماندار الیگودرز گفت: عملیات اجرایی طرح لاستیک سازی بارز در سال ۱۳۹۸ و در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در شهرک صنعتی الیگودرز آغاز شد.
وی افزود: زمین مورد نظر را شهرک صنعتی از کشاورزان خریداری و در قبال دریافت بهای زمین به شرکت لاستیک سازی بارز واگذار نموده است.
نعمتی گفت: بر اساس برنامه زمانبندی مقرر شده این طرح در پروسه  ۳۶ ماهه به بهره برداری برسد و در حال حاضر نیز عملیات خاکبرداری با هزینه ۲۲ میلیارد تومان در حال اجرا می‌باشد‌.
وی حجم سرمایه‌گذاری طرح را ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تولید لاستیک اتوبوس و خودروهای سنگین از جمله محصولات این کارخانه می‌باشد و  با اشتغالزایی بیش از ۴ هزار نفر ظرفیت تولید سالانه  ۸۰۰ هزار حلقه لاستیک معادل ۵۰ هزار تن را دارا می باشد و نیاز ۷۰ درصد کشور را تامین خواهد کرد .
فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه این شرکت خصوصی نیست ، افزود: طرح لاستیک‌سازی بارز زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی ( شستا ) می‌باشد.
وی در خصوص اعتراض کشاورزان نیز گفت: کلیه مراحل واگذاری زمین  روند قانونی را طی نموده است و چنانچه کسی اعتراضی دارد باید بدون حاشیه سازی به محاکم قضایی مراجعه و از روال قانونی پیگیری نماید.
نعمتی افزود: متاسفانه یکی از مشکلاتی که گریبانگیر استان ما و شهرستان الیگودرز می باشد عدم حمایت و استقبال از سرمایه گذار می باشد و همین معضل موجبات افزایش جمعیت بیکار و رکود اقتصاد و بازار را فراهم خواهد کرد.
رییس شورای تامین گفت: قطعا برای اشتغال جوانان این منطقه باید اقدامی صورت گیرد و این شایسته نیست طرحی که بسیاری چشم امید به بهره برداری از آن دوخته اند، بخاطر اعتراض بیهوده چند نفر معطل بماند .

دیدگاه‌ها  

#1 منصوری 1400-04-01 07:53
منافع شهرستان و استان را فدای چند نفر که شرایط را درک نمیکنند نکنید ،با قاطعیت پیگیر رفع معارض باشید
نقل قول کردن
#2 سید 1400-06-11 14:11
کاش قانون مند بود..وقتی از رانت های دولتی صاحب زمین میشوند..انهایی ک یک متر زمین نداشتن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا