یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: بعضی از دستگاه‌های اجرای شهرستان بروجرد به شدت با کمبود نیرو مواجه هستند .
به گزارش یافته، فاطمه مقصودی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بعضی از دستگاه‌های اجرای شهرستان بروجرد به شدت با کمبود نیرو مواجه هستند مانند نوسازی مدارس، امور اراضی، میراث فرهنگی، منابع طبیعی و اداره پست و. . .؛ از طرفی اداره امور استخدامی کشور به طور جدی کار را بسته و به شدت از این موضوع ممانعت می‌کند، آزمون‌هایی که برگزار می‌شود تناسبی با نیاز‌های واقعی مناطق ندارد و افراد جویای کار به تناسب با تخصص و حرفه علاقه خود به کار گرفته نمی‌شوند و به طور کلی این شیوه بسیار نامناسب است و باید چاره‌ای برای آن بیاندیشند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بستر‌های اجرایی آن پیش بینی و تعیین شده است، امروز کلیات آن تصویب شد اما در جزئیات ایراد‌هایی وجود دارد که انتظار می‌رود در کمیسیون با دقت و نظر بیشتری بررسی و تصمیم‌گیری شود.
وی ادامه داد: بازنشستگان و افراد مامور به خدمت و افراد ستادی هم باید شامل این رتبه‌بندی باشند، حق معلمان خدوم و تاثیرگذار و جامعه ساز در این اوضاع و احوال آموزشی که به حق از جان خود هم گذشته اند، با اجرای کامل این طرح به جا آورده می‌شود و سپاسگزاری این قشر عظیم و عزیز را به حق رقم بزنیم. با این کار انگیزه کیفی آن‌ها برای پرورش و آماده‌سازی نسل آینده تقویت خواهد شد.
مقصودی ادامه داد: ساز و کار صندوق ذخیره فرهنگیان که فرهنگیان را فقط سرمایه‌گذار آن می‌دانند اشتباه است، فرهنگیان باید سهامدار واقعی این صندوق باشند و از مزایا و تسهیلات آن به عنوان سرمایه‌گذار بهره‌مند شوند.
وی تاکید کرد: در سیستم جذب نیروی انسانی هم اشکال وجود دارد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکیدکرد: بعضی از دستگاه‌های اجرای شهرستان بروجرد به شدت با کمبود نیرو مواجه هستند مانند نوسازی مدارس، امور اراضی، میراث فرهنگی، منابع طبیعی و اداره پست و. . .؛ از طرفی اداره امور استخدامی کشور به طور جدی کار را بسته و به شدت از این موضوع ممانعت می‌کند، آزمون‌هایی که برگزار می‌شود تناسبی با نیاز‌های واقعی مناطق ندارد و افراد جویای کار به تناسب با تخصص و حرفه علاقه خود به کار گرفته نمی‌شوند و به طور کلی این شیوه بسیار نامناسب است و باید چاره‌ای برای آن بیاندیشند.

دیدگاه‌ها  

#1 لورستانکم 1400-03-18 16:59
احسنت به نمایندگان بروجرد... به درد مردم خودشون می خورن... ای کاش نمایندگان خرم آباد هم...
نقل قول کردن
#2 هانا 1400-03-18 18:34
آفرین به خانم مقصودی عزیز.ایشون دلسوز مردم بروجرد هستند ای کاش نمایندگان خرم آباد از ایشون درس بگیرن
نقل قول کردن
#3 درمانده از همه جا 1400-03-19 01:40
سلام. خانم مقصودی گل گفتی. نمونه یه آدم بیکار درس خونده من هستم ارشد منابع طبیعی دارم ولی هیچ آزمونی برا این رشته نیست ازتون خواهش میکنم به داد ما برسید اگه بخوای شماره هم می ذارم چون واقعا افسرده و درمانده شدم ۰ لطفا نمایندگان خرم آباد پیگیر باشن چرا اینقدر در حق فارغ التحصیلان رشته منابع طبیعی ظلم شده. گناه ما چیه .
نقل قول کردن
#4 دلسوز 1400-03-19 15:07
احسنت به خانم مقصودي دلسوز وخداترس دردتت به جان نمايندكان شعبده باز خرم اباد به اميد رشد وتعالي شما درسطوح بالاتر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا