یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: اسامی نهایی تائید صلاحیت شدگان شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۱۶ خرداد اعلام می‌شود.
به گزارش یافته، محمود ثمینی در جلسه ستاد انتخابات استان لرستان با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: مواردی را که باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود را متوقف نکنیم.
ثمینی در ادامه بر ضرورت ارائه گزارش به‌صورت روزانه توسط فرمانداران شهرستان‌ها و آخرین آمار و اطلاعات و تغییرات آن تأکید کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان بر اعمال توجه، دقت و حساسیت بیشتر در شعباتی که در دوره‌های گذشته مشکل داشته‌اند تأکید کرد و گفت: لازم است در روز انتخابات از ورود و خروج افراد متفرقه به فرمانداری‌ها جلوگیری و هرگونه تردد فقط با کارت شناسایی معتبر انجام شود.
معاون استاندار به جدیت در روند پیگیری و اختصاص سهمیه واکسن توسط وزارت کشور اشاره کرد و گفت تزریق واکسن کرونا برای عوامل اجرایی شعبات اخذ رای در حال پیگیری است.
ثمینی از ممنوعیت هرگونه جابجایی شعب اخذ رای در روز انتخابات به‌جز در موارد امنیتی خبر داد و گفت: فرمانداران محترم در شعبات اخذ رأی الکترونیکی، پیش‌بینی تعرفه اخذ رأی را داشته باشند که در صورت هرگونه مشکل احتمالی و خروج سیستم از شبکه، ادامه کار رأی‌گیری به‌صورت دستی انجام شود و به‌منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعبه‌های پرجمعیت اخذ رأی می‌توان تعداد شعبات را در اماکنی که دارای وسعت بیشتری می‌باشد، افزایش داد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به آخرین نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مطابق برنامه تنظیمی، نتیجه نهایی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی تا پانزده خرداد توسط شورای مرکزی نظارت به وزارت کشور اعلام و به محض ابلاغ به ستاد انتخابات استان‌ها به فرمانداری‌ها ابلاغ و اسامی نهایی توسط فرمانداران در مهلت قانونی منتشر و اعلام خواهد شد.
ثمینی با اشاره به ضرورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در روز انتخابات بر ضرورت معرفی رابط بهداشتی توسط فرمانداران به ستاد مرکزی و ارائه آموزش‌های لازم برای حضور در شعبه در روز اخذ رأی تأکید کرد.
وی در پایان افزود با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا رأی‌گیری انتخابات از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد آغاز و در صورت حضور مردم در شعبات اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ادامه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها  

#1 بهاروند 1400-03-14 14:00
تو این بیست سال شوراشهرا هنوز به ذهنش نرسیده نباید فاضلاب شهری ریخت داخل خرم رود؟؟؟ اگه خرم رود مال اصفهان بود می‌دیدیم چه طرح های زیبایی روش پیاده میشد، آخ آخ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا