یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی در کارخانه پارسیلون خرم‌آباد کار هیچ‌کدام از نمایندگان استان نیست.
مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که عصر روز دوشنبه ۱۰ خردادماه سال جاری در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: پارسیلون تا به حال صاحب نداشت و با وجود ۲۰۰۰ طلب کار خرد چندین بانک شرایط مساعدی برای شروع به کار برایش وجود نداشت.
او گفت: بعد از پیگیری‌های که در این بار داشتیم و به کمک محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توانستیم مصوبه منطقه ویژه اقتصادی پارسیلون را بگیریم.
 او افزود: این اقدام را می‌توانیم به دولت نسبت دهیم اما به نمایندگان استان نه!
وی ادامه داد: وقتی جناب محسن رضایی و هیئت همراه برای بازدید از این طرح وارد خرم‌آباد شدند تنها کسی که در فرودگاه به استقبال آن‌ها رفت بنده بودم.
وی تاکید کرد: با وجود این که از حامیان محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری نیستم اما بر خودم واجب می‌دانم که به مردم بگویم وی از عاملان اصلی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در خرم‌آباد است.
ویسکرمی گفت: مردم باید بدانند که تا کنون در حقشان خیلی ظلم شده است و برخی نمایندگان و مسئولان گذشته اگر قدری همت می‌کردند طرح‌های چون منطقه ویژه اقتصادی, تعیین و تکلیف کارخانه پارسیلون, هتل صخره‌ای و...زودتر به نتیجه می‌رسیدند.
او ادامه داد: ما باید سرمایه‌گذار خارجی را برای حضور در استانمان ترغیب کنیم این در حالی است که برخی نمایندگان استان ما حاضر نشدند حتی تلفن فرد سرمایه‌گذار را جواب دهند چه رسد به تلاش برای جذب این افراد!
وی معتقد است که در این شرایط سخت تنها راه نجات کشور و استانمان انتخاب درست است.



 
تصویب طرح شفاف‌سازی بودجه شهرداری
پس از پیگیری‌های زیادی که در این باره صورت گرفت از سال جاری بودجه شهرداری خرم‌آباد شفاف‌سازی می‌شود. ویسکرمی ضمن بیان این مطلب گفت: این اقدام موجب ارتقا کار شهرداری‌ها می‌شود.
 
 
۶۰ درصد معلمان کار غیرتخصصی می‌کنند
ویسکرمی گفت: در کمیسیون آموزش تمام تلاشمان را کردیم تا طرح‌هایی که به نفع جامعه و فرهنگیان است به نتیجه برسد
وی ادامه داد: در خصوص بحث اصلاح کنکور نیز تمام تلاشم این را کردیم اما متأسفانه برخی کمپین‌های ذی‌نفع اجازه ندادند به نتیجه برسیم.
او اظهار کرد: ما در بحث شاخص‌های آموزشی در بین سیزده کشور منطقه؛ رتبه دهم را داریم.
وی گفت: ۶۰ درصد معلمان در آموزش‌وپرورش ما در جایگاهی غیر از تخصص خود قرار گرفته‌اند.
 
اصلاح قانون گزینش
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از اصلاح قانون گزینش مدیران خبر داد. وی گفت: خیلی از مشکلات کشور به مدیرانی که صلاحیت ندارند مربوط می‌سود.
وی افزود: نباید گزینش مدیر زیردست در حوزه اختیارات مدیر بالادست باشد تا مشکلاتی از قبیل دزدی و اختلاس و… پیش نیاید.
او اظهار کرد: چنان چه این قانون در کمیسیون اجتماعی تصویب شود کلاً قانون گزینش کشور به خصوص در خصوص مدیران روند مناسب‌تری خواهد داشت.
 
نیروگاه حرارتی از لرستان رفت!
ویسکرمی گفت: در دوره‌های گذشته قرار بود یک نیروگاه حرارتی در نورآباد احداث شود که به دلیل همکاری‌های ضعیف در این باره به بروجرد منتقل شد و در همین دوره مجلس هم به دلیل عدم وجود شرایط مناسب در این شهرستان؛ قرار شد این نیروگاه در ملایر ساخته شود.
او اظهار کرد: متأسفانه این خبر که نیروگاه حرارتی از لرستان رفت واقعیت دارد اما این اتفاق در حوزه انتخابی ما نبود.
وی افزود: فاز سوم نیروگاه حرارتی بنیاد مستضعفان در خرم‌آباد هم به‌زودی کامل می‌شود.
 
من فقط از دانشگاه حقوق می‌گیرم
ویسکرمی در خصوص حقوق و مزایای خود در مجلس گفت: من فقط از دانشگاه حقوق می‌گیرم و حقوق دریافتی از مجلس برای خرج دفاتر کار در شهرستان خرم‌آباد و چگنی و کارهای عام‌المنفعه در حوزه انتخابی می‌شود.
 وی در خصوص دناپلاسی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده گفت: دنا پلاس به اسم مجلس است و هزینه‌اش صفر تا صد بر عهده نماینده است. او ادامه داد: البته امکان واگذاری آن به صورت اقساطی به نماینده‌ها وجود دارد. او اظهار کرد: تسهیلاتی که به نمایندگان برای رهن خانه هم پرداخت شده به صورت قسطی از حقوق نمایندگان برداشت می‌شود. به نماینده‌ها هست که به‌صورت قسطی پرداخت می‌شود.
او گفت: حساب ما در دفترمان کاملاً مشخص است و حقوقی که از مجلس می‌گیریم کفاف اداره دفاترمان در شهرستان خرم‌آباد و چگنی را نمی‌دهد.
 
 مجمع نمایندگان بودن با نبودن؟!
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش برای گرفتن حقابه لرستان گفت: متاسفانه با وجود تلاش‌های جدی نتوانستیم مجمع نمایندگان را برای پیگیری حقابه استان با هم همراه کنیم.
وی ادامه داد: برای گرفتن این حق تاریخی استان تمام تلاشم را می‌کنم. ویسکرمی گفت: بیشترین کار ما سوال از وزیر هست
وی ادامه داد: ما هم چنان منتظر جواب وزیر هستم و قرار است در صحن مجلس حضور پیدا کند و ما را در این باره متقاعد کند.
او ادامه داد: با توجه به آخر عمر این دولت ما از وزیر بعدی عبور نخواهیم کرد و باید حتماً به نتیجه برسیم.

فاطمه دارابی_پایگاه خبری یافته


ادامه در بخش دوم....

ویسکرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه: (بخش دوم)

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آباد مظلوم 1400-03-11 01:20
جناب آقای ویسکرمی عزیز با سلام واحترام خدمت جنابعالی ومردم مظلوم خرم آباد یک مثال لری هست که می گویند این تفنگ کو تفنگ چی1111 دو جایگاه در هر استانی می تواند باعث رونق اقتصادی باشد اول شخص استاندار دوم رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ارستان شخص آقای استاندار بعنوان نماینده رییس جمهور وعالی ترین مقام از نظر نظارتی می بایست تیم اقتصادی قوی با تجربه بخصوص در انتصابات رییس سازمان مدیریت .سازمان جهاد کشاورزی وصنعت ومعدن دقت نظر ویژه ای داشته باشد .لذا می طلبد حضرت عالی وسایر نمایندگان لرستان در فکر انتخاب دو نیروی متخصص .با تجربه وارزشی برای جایگاه استانداری وسازمان مدیریت وبرنامه ریزی لرستان باشید
نقل قول کردن
#2 احد 1400-03-11 01:21
جالبه
نقل قول کردن
#3 درمانده از همه جا 1400-03-11 01:37
سلام. آقای دکتر الان بیشترین فلاکت لرستان از بیکاری هست.فکری بحال اشتغال کنید
نقل قول کردن
#4 بیژن 1400-03-11 06:36
ولا رضایی در بین نمایندگان حاضر بیشتر بدرد مناطق لرنشین خواهد خورد و از نظر بین المللی هم بهتر از بقیه است و فقط به اندازه رییسی بهش پر و بال ندادن.اگه کسی خواست رای بده و آینده لرستانات براش مهم بود بازد به محسن رضایی رای بده
نقل قول کردن
#5 رضا-س 1400-03-11 18:39
محسن رضایی برادری خودش را به همتباران لر ثابت کرده . ضمناً در خصوص حقابه و احداث سدهای لرستان در دولت بعدی کوتاه نیایید.برای استان کارخانجات مادر که ایجاد نکردند حداقل آب به عنوان موهبت الهی موجود در استان خودمان را از ما دریغ نکنند.
نقل قول کردن
#6 رضا-س 1400-03-12 16:50
آقای ویسکرمی شما از هر کجا و هر چه که دوست داری حقوق بگیر . مهم این است که از دردها و مشکلات مردمی که به شما رای داده اند کم کنی.اعتبارات ملی و پروژه های عمرانی به حوزه انتخابیه بیاوری.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا