یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه یکم خرداد تا اطلاع ثانوی از ساعت ۷: ۱۵ لغایت ۱۳ تعیین شد.
به گزارش یافته؛ دکتر کشکولی اظهار داشت: بنا به درخواست شرکت توزیع برق استان مبنی بر ضرورت مدیریت مؤثر پیک‌بار مصرف برق و نظر به لزوم تأمین برق مطمئن و پایدار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شرایط شیوع بیماری کرونا، همچنین در راستای مصوبه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران استانداری لرستان ساعت کاری ادارات از روز شنبه یکم خردادماه تا اطلاع ثانوی از ساعت ۷: ۱۵ صبح تا ساعت ۱۳ تعیین می‌گردد.
 وی افزود: بدیهی است، ساعت کار بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی، آتش‌نشانی‌ها، اورژانس ۱۱۵ بخش‌های عملیاتی دارای نوبت‌کاری و بخش‌های ارائه‌دهنده خدمات شهری شهرداری‌ها بدون تغییر و به روال سابق خواهد بود.
 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: توجه به بخشنامه‌های ارسالی در خصوص مدیریت مصرف انرژی مورد تأکید بوده و مقتضی است ضمن صرفه‌جویی در طول روز، در ساعت پایانی وقت اداری و تعطیلات، کلیه تأسیسات سرمایشی از مدار خارج گردد.
 وی بیان کرد: نظارت بر حسن اجرای مفاد بخشنامه فوق و مدیریت ساعت کاری کارکنان در اجرای وظایف با رعایت ملاحظات قانونی، بر عهده بالاترین مقام مسئول در دستگاه اجرایی است.
 شایان‌ذکر است وضعیت حضور کارکنان و دورکاری آنان کمافی السابق و مطابق بارنگ بندی شهرستان‌های استان است.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1400-03-01 12:26
ملت روبه رقصآوردن....12و نیم خوب بودحداقل دوساعت صرفه جویی میشد.....
نقل قول کردن
#2 دیاراوبرده 1400-03-01 13:25
شیر تو شیره استانداری میگه هر کسی دوست داشت اجرا می کنه هر کی دوست نداشت اجرا نمیکنه شرکت گاز که مدیر کلا برعکس عمل میکه خدایش استاندار ما دومی نداره
نقل قول کردن
#3 ملت 1400-03-01 18:01
روسای دولتی
زمان انجام خدمت به مردم ما شما نیست که به هر بهانه ای کم و زیاد می شود ولی دریافتی ها از بیت المال نه تنها کم نمی شود بلکه زیاد میشود به نسبت مضاعف انواع مالیات مخلوق شما بیشتر و بیشتر می شود
ما مردم چه جایگاهی دا این کاهش ساعت کاری سازمان ها داریم که در شرایط عادی کار تعطیل بود وای که الان پاره وقت هم بشه
بجای کاهش زمان کار همه سازمان ها روشی دیگر در کاهش مصرف انرژی بکار بگیرید که ضرر و زیان به مردم وارد نشود چه کسی مسول جبران این ضرر و زیان به مردم است.؟؟؟؟/
نقل قول کردن
#4 حسین امیدی 1400-03-02 08:55
کاش به این مدیران سخت کوش استان فهمانده شود که که این تصمیم رو شخص استاندار گرفته نه یک کارمند... چرا این همه مقاومت می کنند در مقابل این بخشنامه ها؟؟؟!!!
بعضی از مدیران استان اهمیتی به این بخشنامه ها نمی دهند. حتی کارکنان را شیفتی هم نمی کنند. و بر طبق قوانین برده داری با کارکنان برخورد می کنند.

از استاندار استان خواهشمندیم تذکر جدی بدهند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا