یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی لرستان گفت: ۸۲ داوطلب انتخابات شورا‌های شهر در استان انصراف خود را به دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر لرستان تحویل دادند.
به گزارش ایرنا، باقر پورحسینی عصر سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: یک هزار و ۴۸۵ داوطلب شورا‌های اسلامی شهر‌های لرستان ثبت نام کردند که صلاحیت ۱۳۸نفر از آن‌ها در هیات‌های اجرایی و ۹۷ نفر در هیات نظارت رد شد.
وی بیان کرد: از مجموع ۲۳۵ داوطلب رد صلاحیت شده ۲۱۴ نفر به رد صلاحیت خود اعتراض و ۲۰ نفردیگر اعتراض خود را به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های استان تسلیم نکرده‌اند.
پورحسینی با بیان اینکه مراحل تکمیل پرونده‌ها و بررسی شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده آغاز شده و طی ۱۰ روز به انجام خواهد رسید، اضافه کرد: معیار و مبنای رسیدگی به صلاحیت‌ها قانون است و نگاه در بررسی‌ها نگاه سلبی نیست، بلکه نگاهی قانونی همراه با انعطاف وجود دارد.
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی لرستان ادامه داد: تحت هیچ شرایطی وابستگی به جریانات سیاسی(قانونی) داوطلبان معیار و مبنای بررسی صلاحیت‌ها و حتی رسیدگی به اعتراضات نخواهد بود.
وی با یادآوری این مطلب که کارگاه‌های آموزشی متعددی ویژه اعضای هیات نظارت استان در شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه در مراحل مختلف درخصوص آشنایی با قواعد و مبانی حقوقی و قانونی انتخابات در فرایند‌های مختلف برگزار شده ونقش مطلوب و موثری در اجرای وظایف این هیات‌ها داشته است، یادآور شد: تا این لحظه شاهد کمترین بازخورد منفی در رابطه با بررسی صلاحیت‌ها در سطح استان بوده‌ایم.

دیدگاه‌ها  

#1 حبیب 1400-02-15 00:25
خدا کنه که واقعا داوریی آقایان بی‌طرفانه باشه اما....
نقل قول کردن
#2 حسین 1400-02-15 13:36
یافته عزیز لطفا اسامی کاندیدای تایید صلاحیت شده ششمین دوره ششورای شهر را درج نماید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا