یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها گفت: ملاک هیئت‌های نظارت برای بررسی صلاحیت‌ها اصلاح طلبی و اصولگرایی افراد نخواهد بود؛ چرا که سوابق افراد برای ما مهم بوده و به غیر از این مسئله به چیزی دیگری توجه نمی‌کنیم.
سید حمیدرضا کاظمی در جمع خبرنگاران، به اظهارات برخی‌ها مبنی بر اینکه در بررسی صلاحیت‌ها سلایق سیاسی افراد در نظر گرفته می‌شود، اظهار کرد: در بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها استعلام از مراجع قانونی برای هیئت‌های نظارت ملاک است.
نماینده مردم پلدختر در مجلس افزود: اعضای هیات نظارت توجهی به سلایق سیاسی افراد نخواهند کرد و مر قانون قانون در بررسی صلاحیت‌ها را مد نظر می‌گیرند؛ بنابراین کاندیدا‌هایی که سوابق آن‌ها از سوی مراجع نظارتی به هیئت‌های نظارت اعلام شده براساس آن اعلام نظر می‌کنند.
کاظمی تصریح کرد: ملاک هیئت‌های نظارت برای بررسی صلاحیت‌ها اصلاح طلبی و اصولگرایی افراد نخواهد بود؛ چرا که سوابق افراد برای ما مهم بوده و به غیر از این مسئله به چیزی دیگری توجه نمی‌کنیم.
رئیس هیئت‌ عالی نظارت بر انتخابات شورا‌ها تاکید کرد: کاندیدا‌هایی که رد صلاحیت شدند فرصت اعتراض دارند و قطعا هیئت‌های نظارت نیز به اعتراضات آن‌ها رسیدگی خواهد کرد.
این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: اعتراض کاندیدا‌ها به هیات عالی استان‌ها ارجاع و رسیدگی خواهد شد و سپس نتایج به فرمانداران ابلاغ می‌شود تا کاندیدا‌ها را در جریان قرار بدهند؛ ضمن اینکه اعتراض نهایی به هیات مرکزی خواهد بود و پس از آن نیز نظر نهایی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1400-02-14 14:07
آقای کاظمی درب مغازه ها را نبندید مردم زندگی دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا