یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: میدان و دیپلماسی هوشمندانه و عزتمندانه نه تنها مقابل هم نیستند بلکه همیشه میدان نقطه قوت ما در نشست و برخاست‌های دیپلماتیک بوده است.
مرتضی محمودوند در گفت و گو با‌ی خانه ملت، در رابطه با اظهارات اخیر وزیر امور خارجه گفت: سال‌ها با افتخار لباس سربازی ملت بزرگ ایران را هم در میدان و هم در دیپلماسی بر تن داشته‌ام؛ هم حال و هوای نبرد‌های عاشورایی میدان را درک کرده‌ام و هم به اصول و ظرافت‌های دیپلماسی واقفم؛ میدان و دیپلماسی هوشمندانه و عزتمندانه نه تنها مقابل هم نیستند بلکه همیشه میدان نقطه قوت ما در نشست و برخاست‌های دیپلماتیک بوده است.
وی افزود: فاصله معنا دار و عقب افتادن کارگزاران دیپلماسی از مرد با تدبیر میدان آن هم در مسابقه امدادی، امداد‌های ضعیف و متاسفانه دیر هنگام دستگاه دیپلماسی بوده که کاملا مشهود است.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مسئولان به تمام باور‌ها و آرمان‌های انقلاب پشت پا‌زده اند، خاطر نشان کرد: اگر با صدق و انصاف شرایط را تحلیل کنیم یقینا به این نتیجه می‌رسیم که میدان همواره منبع تولید قدرت بوده و این قدرت در عرصه‌های گوناگون از جمله دیپلماسی متجلی شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: منابع سرشار و موقعیت استراتژیک خاورمیانه و جایگاه ممتاز ایران اسلامی در این منطقه سبب شده است که جهانخواران و زیاده خواهان همیشه با چشم طمع به خاک مقدس ما بنگرند و به انحا مختلف به فشار و شیطنت متوسل شوند.
محمودوند با اشاره به جنایات داعش عنوان کرد: داعشیان جنایت پیشه که کمی آنطرف‌تر از مرز‌های کشورمان پدر را مقابل دیدگان فرزندش سر می‌برند و عفت مادر را نشانه ‌می‌روند و رویای سیطره بر این آب و خاک را در سر می‌پرورانند ابدا اهل مذاکره و دیپلماسی نیستند و اینجاست که برخی دیپلمات‌های ما دچار خطای محاسباتی شده و فکر می‌کنند می‌توانند با گفت و گو و لبخند مانع نزدیکی وحوش داعشی به مرز‌های کشور شوند.
عضو اتحادیه بین المجالس جهانی در ادامه گفت: مردان میدان که بی‌اثر بودن دیپلماسی در قضیه داعش را به خوبی میدانستند دلاورانه بر صف حرامیان‌زده و به دیپلماسی جان دوباره‌ای بخشیدند و اگر غیر از این بود قطعا وضعیت وخیمی شکل می‌گرفت و طراحی سرویس‌ها دقیقا و بی‌کم و کاست اجرا می‌شد.
وی با تاکید بر نقش اتاق فکر دولت در اتفاقات اخیر گفت: متاسفانه اتاق فکر دولت در اقدام اخیرش بجای آنکه منافع ملی را در نظر بگیرد و به احساسات پاک مردم احترام بگذارد همه چیز را در این شرایط حساس فدای نمایش‌های انتخاباتی کرد؛ هر کس ذره‌ای هوش و ادراک داشته باشد با گوش کردن این مصاحبه در همان دقایق نخست متوجه می‌شود که این نمایش برای مستندسازی و بایگانی نیست و با هدف انتشار تهیه شده است.
این عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در خصوص نقش وزیر خارجه در این نمایش عنوان کرد: در خصوص شخص آقای ظریف چند نکته وجود دارد؛ اول اینکه این اظهارات از کسی که خود را کارکشته حوزه سیاست خارجی می‌داند پذیرفتنی نیست، که در این صورت یا ناشی ضعف دانشی و بینشی‌ایشان است یا اینکه اتاق فرمان برایش انشا نوشته اند؛
وی افزود: موضوع دوم موضع‌گیری‌های نفاق آلود وزیر خارجه است، کسی که همیشه به نیکی از حاج قاسم یاد کرده به یکباره به ترور سیاسی این شهید عزیز و دلیر روی می‌آورد.
محمودوند ادامه داد: موضوع سومی که در این رابطه قابل بحث و تامل است تناقضات و مظلوم نمایی‌های ظریف و رئیس جمهور است، آقایان از طرفی بر اهمیت اتخاذ مواضع واحد دیپلماتیک تاکید می‌کنند و به ثمر رسیدن مذاکرات را تنها راه بهبود وضعیت موجود می‌دانند اما همزمان با مذاکرات گل به خودی می‌زند و در گفت و گو با یک محکوم امنیتی قلب میدان و دیپلماسی را همزمان هدف قرار می‌دهد.
محمودوند با اشاره به خطای بزرگ دولت‌های یازدهم و دوازدهم در‌گره زدن تمام مسائل به مذاکرات ابراز داشت: این دولت همه چیز را به مذاکرات‌گره زد و بسیاری از ظرفیت‌های بزرگ داخلی نادیده گرفته شد و نهایتا پس از هشت سال رفت و آمد‌های بی‌حاصل بجای قبول مسئولیت خطا‌ها و اصلاح رویه‌ها به حاج قاسم حمله می‌کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: یاد و نام حاج قاسم برای همیشه در قلب ملت ایران و تاریخ پر فراز و نشیب این آب و خاک به نیکی جاودانه خواهد بود و این گونه سیاسی کاری‌های چندش‌آور فقط به ضرر دنیا و آخرت این افراد خواهد بود.

دیدگاه‌ها  

#1 بيكار 1400-02-13 17:24
جناب نماينده ازحاشيه خارج شو شما نماينده شهر محرومي هستي به فكر مردم بدبختي باش كه به شما اعتماد كردند به خدا زمان به سرعت مي كذرد لااقل نمايندكان دلسوز وشجاع بروجرد بنداز كه براي شهرشان تلاش مي كنند خداونند كودرزي وخانم مقصودي راسلامت وموفق نماييد افسوس زمان بازي سياسي نيست ازكارنامه يكساله خود وويسكرمي صحبت كن محاكمه ظريف وسوال ازظريف دردي از دردهاي بيشمار خرم اباد راكم نمي كند يافته انتشار بده
نقل قول کردن
#2 بهروز بیرانوند 1400-02-13 17:45
این چه حکمتی است که در هر دوره نمایندگان لرستان ععضو کمیسیون امنیت را بر حضور در کمیسیون های اقتصادی ؛عمرانی و؛ اجتماعی و فرهنگی و ورزشی که رابطه مستقیم با مشکلات و بحرانهای مردم‌حوزه‌انتخا باتی سان هستند ترجیح می‌دهند ؟
نقل قول کردن
#3 محمد نقویان 1400-02-13 18:29
خدمت آقای محمودوند نماینده شریف خرم آباد لطفا هتل صخره ای خرم آباد که بالغ بر بیست پنج سال است اصلا افتتاح نشده ونمای شهر را خراب کرده را زودتر افتتاح وتکمیل نمایید
نقل قول کردن
#4 محمد 1400-02-13 18:32
آقای محمودوند نماینده خرم آباد مغازه را نبندید ما مستاجر هستیم صاحب مغازه ازکرایه اش اصلا گذشت ندارد زن وبچه داریم مخارج زندگی مان را از کجا بیاوریم فکری به حالمان کنید
نقل قول کردن
#5 جمشید 1400-02-13 18:59
تبریک که نمایندگان شریف خرم اباد
که با توجه به لیاقت. توانایی و ابتکاری که داشتن به سمت سخنگوی مجلس در خرم اباد رسیدن
خسته نباشین دلاوران -خدا قوت پهلوانان
:-* :-* :-*
نقل قول کردن
#6 شهروند 1400-02-13 20:17
به مشکلات حوزه انتخابیه خود هم برسید
مشکلات اقتصادی و آب و ...
نقل قول کردن
#7 افلاک 1400-02-13 22:14
سلام اقای محمودوند فکری به حال ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کمالوند کنید ورزشگاه نداریم
نقل قول کردن
#8 ارش 1400-02-14 00:24
مرد میدان‌و‌دیپلماس ی برادر بزرگوار اندیشمند بزرگ یک گره کوچک از شهر باز کردی ؟ اون همه شعار و‌اون همه عطش برای نماینده شدن واقعا چرا؟
نقل قول کردن
#9 بسیجی 1400-02-14 06:20
آقای محمودوند به جای تحلیل سیاسی به فکر مشکلاتت شهر محروم خرم آباد باش نه دنبال سیاسی بازی به اندازه کافی تحلیل گر سیاسی در کشور وجود دارد مردم مشکلات اقتصادی بیچاره شون کرده به فکر مردم بدبخت باشید.
نقل قول کردن
#10 اکبر-ظ 1400-02-14 07:38
لطفا به مشکلات حوزه انتخابیه خودتون {خرم اباد}توجه کنید.گویا فراموش کردید با چه شعاری مردم به شما رای دادند قرار بود بی طرف باشیذ.لطفا پیگیر احداث زیر ساختهای شهر خرم اباد از جمله راه اهن - نیروگاه برق -سدها که از مهمترین عوامل پیشرفت شهرمون هستند توجه کنید.الان ببینید خانمی که نماینده شهر مجاور است چقدر در خصوص بزرگراه-راه اهن-بیکاری و احیا کارخانجات فعالیت میکند.
نقل قول کردن
#11 # حسین 1400-02-14 12:53
مرد سیاست باش.ولی به فکربیکاری ومحرومیت شهر وحوزه انتخابیه خود هم باش شهر محروم خرم آباد که فاقد امکانات مناسب شهری است از جمله پارکینگ .خط آهن .کارخانجات تعطیل شده مثل پارسیلون.چرم وپوست.و..هتل های ساخته نشده .برج دوقلو کیو خیا بان های باریک نداشتن پیاده رو .نداشتن ترمینال مسافربری مناسب.فراموش شدن دهکده المپیک.نداشتن سد .نداشتن پارک های بزرک تفریحی مناسب .بیکاری مطلق.نداشتن بازار مناسب میوه وتره بار.و...
نقل قول کردن
#12 محمد علیپور 1400-02-14 13:32
آقای محمودند لطفا ساختمان ابتدای پارک معلم خرم آباد که بالغ بر پانزده سال است که فقط اسکلت است ونمای پارک را کاملا خراب کرده است را زودتر تکمیل وافتتاح نمایید
نقل قول کردن
#13 سیدفتاح 1400-02-14 14:42
نمایندگان بروجرد هر روز در حوزه انتخابیه خود هستند وپیگیر مشکلات مردم شهرشان واب برسر مسولین محلی واستانی وکشوری داغ کرده اند انوقت نمایدگان ما شش ماه یکبار هم پیدایشان نیست در تهران بیتوته کرده اند وخبری از پیگیری مشکلات وتوسعه نیافتگی این مرکز استان فلک زده نیست ....اخه برادر من تو موضوعی که مهمتره ورود پیدا کن صندوق ذخیره فرهنگیان راکه توسط هیات مدیره های ان به تاراج رفته روپیگیرباش .....
نقل قول کردن
#14 شهروند 1400-02-14 22:37
کاش گزارش یکسال نمایندگی را ارائه کنید، من که عملکردی ندیدم از نمایندگان خرم آباد در این دوره،
نقل قول کردن
#15 مهدی 1400-02-15 00:50
به به آقای محمودوند راستی از حوزه انتخابیه خودتون چه خبر لطفا به عنوان نماینده مردم خرم آباد کارهایی که برا خرم آباد انجام دادین بیان بفرمایید به قول دوستمون این همه عطش نماینده شدن داشتین چه کاری برا این شهر انجام دادین
نقل قول کردن
#16 شهروند 1400-02-15 09:28
آقای محمودوند ( نماینده محترم خرم آباد وچگنی )
اون وسط اگه وقت کردی در مورد پروژه راه آهن خرم اباد ، حق آبه مردم بی کس لرستان ، تعطیلی کارگاه ها وکارخانجات ، توسعه فرودگاه ، تعریض معابر و اصلاح خیابانها ، بیکاری وحشتناک جوانان ، ...... و هزار و یک مشکل اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی خرم آباد تلاش کن ؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#17 رضا 1400-02-15 09:40
آقا مرتضی لطفا فقط پیگیر وعده و وعیدهای که مردم شهرت دیی با - بیخیال ایی جمله حرکات نمایشی با - زمان عین باد میره و سو دسر کاندید مویی سی شهرت اوسه وا چه ریی میها بیای جلو- میها پز کوم حرکتته بیی میها ریی چی مانور بیی؟
نقل قول کردن
#18 رضا-س 1400-02-18 12:37
جناب آقای محمود وند ، لطفاً گزارش عملکرد یک ساله ات را به مردم بیکار و گرسنه حوزه انتخابیه ات بده. پروژ های اشتغالزا را پیگیری کن . از نمایندگان بروجرد یاد بگیر .این همه وعده به مردم دادی چکار کردی ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا