یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: طبق بررسی‌های انجام‌شده یک نگرانی جدید در خصوص احتمال ورود و فراگیر شدن ویروس‌های جهش‌یافته موسوم به هندی، آفریقایی و دیگر ویروس‌ها به کشور وجود دارد که مواردی از آن‌ها نیز گزارش شده است.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گه به ریاست روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: امروز در ادامه جلسه ستاد ملی، در راستای بررسی وضعیت استان به لحاظ بیماری جلسه ستاد استانی با حضور دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های ستاد برگزار گردید.
خادمی اظهار داشت: گزارشات ارائه‌شده حکایت از آن دارد که در سطح ملی و استانی شتاب پیک کنونی در حال کندتر شدن است و روند نزولی آن نیز در برخی از استان‌ها آغاز شده است.
وی تصریح کرد: البته در برخی از مناطق کشور این پیک هنوز به اوج خود نرسیده و نمودار آن در حال صعود است که ضرورت دارد دستورالعمل‌های بهداشتی به‌خوبی رعایت شود.
استاندار لرستان افزود: طبق بررسی‌های انجام شده یک نگرانی جدید در خصوص احتمال ورود و فراگیر شدن ویروس‌های جهش یافته موسوم به هندی، آفریقایی و دیگر ویروس‌ها به کشور وجود دارد که مواردی از آن‌ها نیز گزارش شده است.
خادمی با بیان اینکه هر استانی باید تمهیدات لازم را برای پیشگیری و مقابله با این ویروس‌ها به کار گیرد، ادامه داد: همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی استان و تلاش برای مهار ویروس از آن جهت بسیار مهم است که پیک کنونی سریع‌تر پایان یابد و به موج‌های جدید وصل نشود.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه آمارها حکایت از کاهش روند ابتلا و بستری در استان دارد اما تعداد مرگ‌ها همچنان بالاست که امیدواریم شرایط عادی پنداشته نشود و مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را ادامه دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1400-02-11 19:15
ما کاسب هستیم مستاجر هستیم صاحب مغازه از کرایه اش گذشت ندارد زن بچه داریم با این گرانی مناسب نیست در مغازه را می بندید پول کاسبی را با بستن مغازه صفرکردید ما را درک کنید
نقل قول کردن
#2 علی 1400-02-11 19:39
بابرداشته شدن یکباره محدویت ها در هفته اینده
وصد البته با برگزاری کنکور ارشد با بیش از نیم
میلیون نفر و کنکور سراسری با نزدیک به یک ونیم
میلیون نفر شاهد شروع تابستان داغ کرونایی خواهیم
بود...توزیع قطره چکانی واکسن با محدودیت 6ماهه
ودوساله یعنی کرونا از بین نخواهد رفت.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا