یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در حادثه کهمان، چند نفر از اراذل و اوباش با سلاح ساچمه‌زن به‌صورت نیروی انتظامی و مردمی که تجمع کرده بودند مبادرت به تیر‌اندازی نمودند و چند نفر از کارکنان نیروی انتظامی و اهالی محلی مجروح گردید.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش یافته، سرهنگ میراحمدی گفت: در اجرای حکم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سلسله مبنی بر اینکه چندین هکتار از اراضی ملی در اطراف سراب کهمان به صورت غیرقانونی توسط اهالی منطقه تصرف شده و حکم خلع ید آنان صادر گردیده بود، نیروی انتظامی جهت اجرای حکم مقام محترم قضایی وارد عمل شده که چند نفر از اراذل و اوباش با سلاح ساچمه‌زن به صورت نیروی انتظامی و مردمی که تجمع کرده بودند مبادرت به تیر‌اندازی نمودند و چند نفر از کارکنان نیروی انتظامی و اهالی محلی مجروح گردید.
این مقام انتظامی افزود: نیروی انتظامی جهت دستگیری آنان اقدام و تعداد ۷ نفر از افراد مخل نظم و امنیت دستگیر و تلاش جهت دستگیری سایرین ادامه دارد.
سرهنگ میراحمدی خاطرنشان کرد: تعداد ۳ نفر از افرادی که با انتشار کلیپ غدر فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی مردم را داشتند دستگیر شدند.
 
کانال خبری پلیس لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1400-02-09 12:28
ممنون از دادستانی و مجموع نیروی انتظامی.
نقل قول کردن
#2 فرهاد 1400-02-10 00:38
با تشکر از زحمات دادستان محترم و پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی. تو را بخدا بهشون ترحم نکنید. هم اونهایی که تیراندازی کردن و هم به افراد سود جو و از خدا بی خبر که اطراف رودخانه کهمان رو حصار کردن و از اراضی منابع طبیعی و ملی که مربوط به عامه مردم کشور هست سود جویی کرده و از مردم پول می گیرند و مضافا اینکه طبیعت رو خراب کردن.
نقل قول کردن
#3 امیر هندی زاده 1400-02-10 00:41
در طول تاریخ دیدن اجرای عدالت همواره زیبا بوده، مردم شریف دره‌تنگ همیشه تابع قانون و حامی نظام بودن اما دستگاه محترم قضا کار نیمه تمام‌رو تمام کنید. هنوز باغ‌ نماینده سرجاشه. در حریم رودخانه است هم مشمول کوهخواری است و هم ساخت ساز غیرقانونی در مسیر رودخانه کهمانه. اگر این باغ دست نخورده بمونه، دل مردم ولایی دره‌تنگ میشکنه
نقل قول کردن
#4 سیدفتاح 1400-02-10 11:31
دادستان خرم اباد نیز باید با اینچنین رفتارهای مسولین متخلف برخورد کنند ودر ملا عام شلاق شان بزنند تا دیگرمسولی قصور نکند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا