یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در شبانه روز گذشته ۸ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در لرستان فوت کردند تا تعداد جان باختگان این بیماری در استان به یک هزار و ۶۲۰ نفر برسد.
به گزارش یافته، معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با «بیماری کووید ۱۹» دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص جدیدترین وضعیت ابتلا و فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان، اظهار داشت: از دیروز تا امروز ششم اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی و ۸ بیمار هم فوت کردند.
«مریم کوشکی» با بیان این که مجموع بیماران کووید ۱۹ در استان به ۱۰۱ هزار و ۸۹۶ نفر رسید، گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به یک هزار و ۶۲۰ نفر رسید.
با توجه به شیوع ویروس، مراقبت جدی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.
 
آمار اعلامی در ششم اردیبهشت ۱۴۰۰
 
نمونه‌های ارسالی: ۳۱۷۷۰۶
کل جواب داده شده: ۳۱۴۳۸۸
جمع تجمعی مثبت: ۱۰۱۸۹۶
تعداد کل منفی: ۲۱۱۳۲۹
جمع تجمعی فوتی مثبت: ۱۶۲۰
بستری مشکوک و مثبت: ۱۲۳۸
مثبت جدید: ۷۳۳ نفر (روز گذشته ۷۱۰ نفر)
فوتی جدید: ۸ نفر (روز گذشته ۴ نفر)
 همراهی بیش از پیش مردم برای خروج از وضعیت قرمز و شکستن این موج، بسیار حائز اهمیت است.

 

دیدگاه‌ها  

#1 مرضیه 1400-02-06 16:07
باید زمان مشخص شدن نتیجه تست کاهش یابد و از هر فردی که تست گرفته می‌شود، آن فرد تا ۲۴ ساعت و پس از مشخص شدن نتیجه در قرنطینه خانگی باشد و با کسی تماس نداشته باشد.
آلودگی افراد به ویروس ناشی از مراودات خانوادگی و فامیلی است و این روابط نقش زیادی را در سرایت بیماری دارد و اگر این امر را رعایت نکنیم و این ارتباطات را کاهش ندهیم و محدود کنیم حتماً همه گرفتار این ویروس خواهیم شد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا