یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد ارائه گزارشاتی بودیم که متاسفانه خبر‌های خوبی درباره وضعیت استان‌های کشور نداشت.
به گزارش یافته، محمود ثمینی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست حسن روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد ارائه گزارشاتی بودیم که متاسفانه خبر‌های خوبی درباره وضعیت استان‌های کشور نداشت.
ثمینی اظهار داشت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در رده چهارم کشور به لحاظ وضعیت بد کرونا قرار دارد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته و از طرفی تعداد بستری‌ها رو به افزایش گذاشته است.
وی افزود: با توجه به شرایط استان، محدودیت‌های هوشمند کرونایی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته دیگر در استان تمدید می‌شود که ضرورت دارد مردم، کسبه و بازاریان و دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای آن‌ها همکاری کنند.
معاون استاندار لرستان ضمن تشکر از همکاری کسبه و بازاریان، تصریح کرد: گزارشات واصله حکایت از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از اصناف و گروه‌هایی که مجاز به فعالیت در شرایط کنونی هستند، مانند نانوایی‌ها، قصابی‌ها و سوپرمارکت‌ها دارد که تاکید می‌شود نظارت‌ها در این زمینه افزایش یابد تا در صورت بروز تخلف برخورد قانونی انجام شود.
ثمینی در ادامه یادآور شد: بر اساس تصمیم ستاد استانی زمان آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی نیز از ساعت ۹ صبح خواهد بود و ادارات با توجه به نوع خدمات خود در شرایط کنونی از یک سوم ظرفیت کارکنان در محل کار بهره‌گیری کرده و مابقی از دور کاری استفاده کنند.
وی تاکید کرد: از هم استانی‌های محترم می‌خواهیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، عزاداری‌ها، دورهمی و تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها در رابطه با مهار و کنترل بیماری همکاری کنند تا بتوانیم به خوبی از این شرایط خارج شویم.
 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1400-02-04 15:30
همیشه دِ بدبختی و آمار ناجور اولیم
نقل قول کردن
#2 مینوفر 1400-02-04 17:53
نظارتها بایدبیشتر و شدیدتر شود.
کسبه های بسیاری از محلات در شهرک آذربایجان ، بابک و...بازهستند وهمچنان پروتکلها را رعایت نمی کنند.
نقل قول کردن
#3 آروان 1400-02-05 20:03
هنوز مردم کرونای انگلیسی را باور ندارند و تا زمانی که این عادی انگاری‌ها از سوی مردم ادامه داشته باشد به بهتر شدن اوضاع نمی‌شود دل خوش کرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا