یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون استاندار لرستان از تمدید فعالیت و نحوه حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان هفته جاری از ساعت ۹ خبر داد.
به گزارش یافته، حمید کشکولی دوشنبه 30 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران آغاز فعالیت و نحوه حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان هفته جاری را از ساعت ۹ صبح اعلام کرد و افزود: در اجرای مفاد بند ۱۱ صورت‌جلسه چهل و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و در راستای سنجش تأثیر زمان حضور کارکنان در کاهش روند شیوع بیماری کرونا، آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان هفته جاری از ساعت ۹ صبح تمدید می‌شود.
وی اظهار داشت: وضعیت حضور کارکنان در محل کار و دورکاری آن‌ها را کماکان بر اساس مفاد نامه شماره ۸۳.۳.۸۱۹ مورخ ۱۴ فروردین‌ماه جاری (ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی استان) و بر اساس رنگ‌بندی شهرستان‌ها اعلام کرد.
کشکولی افزود: تعیین زمان آغاز فعالیت ادارات استان از ساعت ۹ صبح بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای کنترل وضعیت بیماری است که اجرای آن توسط دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1400-01-31 10:49
خدا به کسانی که این تصمیمات را میگیرند سلامتی عنایت بدارد..بخدا گرفتار شدیم باازدحام مراجعین هرکسی ازشهری میاد خدابه خیربگذرونه.
نقل قول کردن
#2 فرهنگی 1400-02-02 01:43
اگه بیایین کارگزینی آموزش و پرورش ناحیه یک معنی ازدحام رو متوجه میشین.وقتی ده تا پیر مرد بازنشسته و ده تا پیرزن بازنشسته اومدن برای افزایش گروه قبل از ۹۶ به زمین و زمان بد و بیراه میگن.
صندوق بازنشستگی کشوری اگه میخوای اضافه کنی دیگه این برنامه ها چیه؟
به خدا ما دیگه از تعداد زیاد ارباب رجوع خسته شدیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا