یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در خصوص ساعات کار ادارات گفت: از روز شنبه 28 فروردین‌ماه، به‌طور آزمایشی به مدت سه روز ساعات کار ادارات از ۹ صبح آغاز خواهد شد تا آثار آن ارزیابی شود.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با تاکید بر همراهی و همکاری همه مسئولان بر لزوم انسجام و همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در مهار پیک چهارم کرونا تأکید کرد.
خادمی با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص وضعیت ابتلای به بیماری، آمار بستری و میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در استان، گفت: متأسفانه شرایط استان کاملاً وضعیت ناخوشایندی است و این شرایط رو به وخامت و افزایش تعداد مبتلایان است.
خادمی در خصوص اقدامات درمانی گفت: اقدامات لازم در استان انجام شده، تجهیز بیمارستان‌ها در دستور کار قرار گرفته و امکانات مورد نیاز تا حد توان در سطح استان فراهم شده و تاکید شده تا مراقبت از بیماران با کیفیت بیشتری دنبال شود.
 وی با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها گفت: در حال حاضر نزدیک به هزار نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند و اگر این عدد ۲۰ درصد افزایش یابد ظرفیت تکمیل خواهد شد.
 استاندار لرستان با تاکید بر همراهی مردم گفت: تنها راهی که در این شرایط برای مدیریت اوضاع می‌تواند مؤثر باشد، کمک و همراهی مردم و نظارت و برخورد قاطع دستگاه‌هاست که هر دو کار را باید با هم انجام دهیم و لازم است دستگاه‌های اجرایی و نظارتی همچون گذشته وظایف خود را با شدت بیشتری انجام دهند و اصناف غیرضروری نسبت به تعطیلی اقدام کنند.
 استاندار لرستان در خصوص ساعات کار ادارات گفت: این موضوع به فرمانداری‌ها محول شده و از روز شنبه به‌طور آزمایشی به مدت سه روز ساعات کار ادارات از ۹ صبح آغاز خواهد شد تا آثار آن ارزیابی شود.
خادمی با اشاره به گذرا بودن پیک چهارم بیماری کرونا از اعضای ستاد استانی خواست تا در این ایام سخت با انسجام و همکاری مانع از اوج‌گیری این پیک شده و لازم است برای اینکه بیماری در یک روند معقول عبور کند همه‌ی اعضاء مسئولانه کمک و همکاری کنند و تصور نکنند که بهداشت و درمان، استانداری یا فرمانداری صرفاً متولی این امر است.
وی افزود: همه کارمندان و کارکنان نظام جمهوری اسلامی در مقابل این موضوع مسئولیت برابر دارند و همه باید پیگیری کنند تا با همکاری مردم زنجیره شیوع و انتقال این بیماری قطع ‌شده و بتوانیم هرچه سریع‌تر به فضای عادی جامعه و کسب‌وکار برگردیم.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1400-01-25 22:35
این شامل ستاد نیرو انتظامی هم میشه ؟
نقل قول کردن
#2 احمدرضا 1400-01-28 06:26
مغازه ها رو تعطیل کردین همه از زیر در میرن داخل کرکره رو میدن پایین
راه ها رو بستین از راه فرعی وارد شدن.
طرح ترافیک و جریمه گذاشتین همه یا پلاک ها رو جدا کردن بدون پلاک گشتن یا پلاک ها رو با کاغذ و برگ درخت و جلد چیپس و گِل و ...پوشوندن رفتن.
قسم دادین مسافرت نرن که همه رفتت تازه استوری هم گذاشتن
تالارها رو اجازه دادین جشن ها برگزار شد
حالا با تغییر ساعات ادارات که هیچ با تعطیلی ادرات هم درست بشو نیست که نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا