یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل آمار اشتباه از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون تلفیق، رقم ۱۹۰۰ کیلومتر جاده شوسه به ۷۰۰ کیلومتر کاهش یافته بود، به همین دلیل ۱۳۲ میلیارد تومان به آسفالت جاده‌ها و راه‌های شوسه استان لرستان اختصاص داده شده در حالی که باید ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر می‌گرفتند.
 به گزترش یافته، یحیی ابراهیمی؛ نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خانه ملت، در خصوص اقداماتی که در حوزه انتخابیه انجام داده است گفت: بر اساس عادت و برنامه‌های کاری که در حوزه انتخابیه دنبال می‌کنیم بحث بازدیدهای میدانی و پروژه‌های موجود در دو شهرستان سلسله و دلفان است.
وی گفت: در سفر گذشته پیگیر این موضوع بودیم که در بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه مدارس به صورت کانکس بودند که خوشبختانه با کمک یک خیر توانستیم مشکل دو مدرسه کانکسی را حل کنیم و اوایل این هفته زمین را تحویل گرفتند و هفته آینده ساخت این مدارس کلنگ‌زنی خواهد شد که امیدواریم تا مهرماه سال جاری این مدارس افتتاح شود.
وی ادامه داد: بحث آب‌رسانی مسیر بسطام یکی دیگر از اقدامات موثر بود که با یاری خیرین و همکاری شرکت آب و فاضلاب مشکل آب ۷ روستا حل شد.
ابراهیمی افزود: پروسه تامین اعتبار و خرید تجهیزات پزشکی در دو شهرستان با اختصاص اعتبار ۲ میلیاردی توسط وزیر محترم بهداشت تا حدودی حل شد.
وی عنوان کرد: یکی از مشکلات چند منطقه این بود که سالیان سال با مشکل نبود پل و راه ارتباطی مواجه بودند که با اندک مشکلی، ارتباط این مناطق با سایر نقاط قطع می‌شد ولی با یک حرکت جهادی قبل از عید، طی ۲۱ روز کاری توانستیم ساخت پل در منطقه تولح را به سرانجام برسانیم.
 نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بازدیدهای میدانی از شهرستان الشتر، روستاهای بید‌خطا و چشم شاه گلی مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت را داشتند که با پیگیری‌های لازم با نصب ۲ دستگاه bts این مشکل نیز رفع گردد.
وی تشریح کرد: این هفته پیگیر مشکلات استان بودیم از جمله اینکه یک سری مصوبات و اعتبارات برای محرومیت‌زدایی بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰ مصوب گردیده بود که این نشان می‌دهد در حق این استان بزرگ‌ترین ظلم اتفاق افتاده است بدین صورت که این تخصیص اعتبار بر اساس میزان جاده‌ خاکی و شوسه انجام می‌شود ولی به دلیل ارائه آمار اشتباه از سوی سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون تلفیق، رقم ۱۹۰۰ کیلومتر جاده شوسه به ۷۰۰ کیلومتر کاهش یافته بود که حدوداً ۱۲۰۰ کیلومتر نادیده گرفته شده است. به دلیل آمار اشتباه، ۱۳۲ میلیارد تومان به آسفالت جاده‌ها و راه‌های شوسه استان لرستان اختصاص داده شده در حالی که باید ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر می‌گرفتند.
  نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: طی مکاتباتی که با سازمان برنامه و بودجه داشتم سعی میکنم این اشتباه و ظلم در حق مردم لرستان را رفع کنیم.




 

اردبیل – بیله سوار – پارس آباد – خلخال – شهرستان سرعین – کوثر – گرمی – مشگین شهر –  نمین – نیر – ارومیه – اشنویه – بوکان – پلدشت – پیرانشهر – تکاب – چالدران – چایپاره – خوی – سردشت – سلماس – شاهین دژ – شوط – ماکو – مهاباد – میاندوآب – نقده – شهر ارومیه – شهر سرو – شهر سیلوانه – شهر قوشچی – شهر نوشین – شهر سیمینه – تهران – آران و بیدگل – اردستان – اصفهان – برخوار – بوئین میاندشت – تیران و کرون – چادگان – سمیرم – شاهین شهر و میمه – شهرضا –  فریدن – فریدونشهر – فلاورجان – استان آذربایجان غربی – استان آذربایجان شرقی – استان اصفهان – استان قم – استان یزد – استان همدان – استان هرمزگان – استان مرکزی – استان مازندران – استان لرستان – استان گیلان – استان گلستان – استان کرمانشاه – استان کرمان – استان کردستان – استان قم – استان قزوین – استان فارس – استان سمنان – استان زنجان – استان بوشهر – استان تهران – استان البرز – استان خراسان جنوبی – استان خراسان رضوی – استان خراسان شمالی – استان اردبیل – استان ایلام – شهرستان اسلامشهر – شهرستان پاکدشت – شهرستان پیشوا – شهرستان تهران – شهرستان دماوند – شهرستان رباط کریم – شهرستان ری – شهرستان شمیرانات – شهرستان شهریار – شهرستان فیروز کوه – شهرستان قدس – شهرستان قرچک – شهرستان ملارد – شهرستان ورامین
 

دیدگاه‌ها  

#1 حاج حجت الله عبدلی 1400-01-24 10:15
از نماینده تلاشگر و فعال جناب آقای دکتر یحیی ابراهیمی که در راستای محرومیت زدایی از دو شهرستان خصوصا دلفان زحمت طاقت فرسا می کشد باید دست مریزاد و خدا قوت گفت البته برای ایشان وقت و زمان مفهوم ندارد آنچه در وسع و توان دارد و حتی بیشتر از توان در حال پی گیری امورات دو شهرستان می باشد البته انتظار مردم نجیب دلفان از ایشان این است که توجه ویژه ای به شهرستان دلفان بشود هم به لحاظ گستردگی روستاها وهم جمعیت زیاد وهم اینکه کمتر به این شهرستان توجه شده است و لذا با ید با دیدگاهی نو وارد این میدان شد ان شاء الله ایام به کام مستدام باشید
نقل قول کردن
#2 مسلم حسنوند 1400-01-24 13:33
اگر شما نمایندگان به جای گردش نمایشی با قطاری از اتومبیل‌های دولتی در روستاها و بخش‌ها، که بیشتر شبیه تبلیغات دور بعدتون هست. در محل کارتون به موقع حاضر بشید، به وظایف خودتون آگاه بشید، معاونین پارلمانی و رابطین وزرا، سازمان‌ها و دلالین قدرت و ثروت رو شناسایی کنید. و اجازه ندهید که با ارائه آمار اشتباه از سوی سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون تلفیق، ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار از حق این مردم محروم نره زیباتر نیست؟!
نقل قول کردن
#3 اتیوند 1400-01-24 16:39
خداقوت دکتر عزیز و جهادگر موفق و پیروز باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا