یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به استان لرستان، صبح امروز با حضور در مجتمع کشت و صنعت فجر صفا و پس از بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه، در جمع تعدادی از مسئولان و خبرنگاران استان با اشاره به اقدامات خوبی که در کشت و صنعت فجر صفا انجام شده است، این شرکت را نمونه بارز خصوصی‌سازی خوب در کشور معرفی کرد و گفت: مجتمع کشت و صنعت لرستان در واگذاری قبلی مصداق یک خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری بد بود که اینجا را تبدیل به یک ویرانه کرده بود؛ اما این مجموعه در دور جدید حقیقتاً نمونه یک خصوصی‌سازی خوب است و همین نوع خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری اصولی باعث شده است که آن ویرانه‌ها امروز آباد شوند و این حجم از کار و تولید در این مجتمع انجام شود.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به ظرفیت‌های استان لرستان در حوزه کشاورزی، بیان داشت: استان لرستان یک استان کشاورزی است که همه پیش‌نیازها را برای تبدیل شدن به قطب کشاورزی کشور دارا می‌باشد و مجتمع کشت و صنعت فجر صفا این را اثبات کرده است که می‌توان با کار و تلاش در این حوزه، هم به تولید محصولات کشاورزی در کشور کمک کرد و هم زمینه اشتغال هزاران نفر را فراهم آورد.
آیت‌الله رئیسی در بخشی از سخنان خود گفت: مسئولان باید اقدامات خوب انجام شده در این مجتمع را به خوبی به مردم اطلاع‌رسانی کنند و رسانه‌ها و مردم منطقه نیز می‌بایست دست به دست هم بدهند و تلاش کنند که این نمونه موفق در حوزه کشاورزی و دامداری تقویت شود تا به ظرفیت نهایی خود در تولید و اشتغال دست یابد.
رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به ظرفیت عظیم کشور و استان لرستان در حوزه تولید گیاهان دارویی بیان داشت: امروز کارشناسان معتقدند که سرمایه‌گذاری در زمینه کشت و تولید گیاهان دارویی می‌تواند چند برابر فروش نفت برای کشور درآمد داشته باشد و البته باید توجه داشت که مردم استان لرستان که یکی از استان‌های پر آب کشور است، نباید دغدغه آب داشته باشند و حتماً باید این مسئله مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد تا نگرانی کشاورزان و مردم این استان نیز مرتفع شود.
مجتمع کشت و صنعت استان لرستان، یکی از بزرگترین مجتمع‌های تولیدی، تحقیقاتی کشور و منطقه در زمینه‌های مختلف کشاورزی و دامداری است که امروز به عنوان بزرگترین مزرعه گردشگری ایران، آمادگی میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی را دارد.







دیدگاه‌ها  

#1 زینی وند 1400-01-10 13:34
ای کاش سرمایه گذاران خودمون هم به جای خرید و فروش ملک و طلا و دلار، اینطور سرمایه گذاری‌ می کردند در بخش های مختلف. هرچند متاسفانه دولت و مسئولان هم اصلا حمایت نمی کنن از سرمایه گذارا و بندگان خدا خیلی تحت فشارن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا