یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: اقدامات و خدمات شهرداری در سال گذشته که رضایت عمومی مردم و مسوولان را در پی داشته با اعتباراتي در حدود یک‌پنجم اعتبارات سال‌های گذشته انجام گرفته و بودجه‌ای کم‌تر از یک و نیم میلیارد تومان صرف شده است.

به گزارش يافته‌نيوز، هرمز نصیری افزود: مردم خرم‌آباد منتظر انجام کارهای بیش‌تر و زیربنایی‌تری باشند، چرا که امور انجام شده جزو وظايف ماست و یک سری کارهای پیش پا افتاده بوده است، ولی سال 92 پروژه‌های کلان‌تری كه درخور شهروندان فهيم خرم‌آباد باشد را کلید می‌زنیم.

وی از آغاز عملیات ساخت پايانه مسافربری برون‌استانی ظرف هفته آینده خبر داد و گفت: کل اعتبار برآورد شده برای این طرح حدود 7 میلیارد و 500 ميليون تومان است که طرح با اعتبار اولیه 500 میلیون تومان از هفته آینده كليد مي‌خورد.

نصيري مدت زمان ساخت برای این پروژه را در صورت تامین به موقع منابع مورد نیاز یک سال و نیم عنوان کرد و افزود: اگر منابع مورد نیاز چه در منابع اعتباری استانی و یا ویژه به موقع تامین نگردد، نمی‌توان هیچ قول و وعده‌ای برای زمان بهره‌برداری از این پروژه داد چرا که تمام بودجه و اعتبار سال گذشته شهرداری خرم‌آباد به یک و نیم میلیارد تومان هم نرسیده است.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به این که تمام مراحل اخذ مجوزها و طرح توجیه اقتصادی این پروژه از جمله مصوبه شورای شهر آن گرفته شده است، افزود: بالاخره پس از سال‌ها کش و قوس و جا نمایی‌های متعدد در نقاط مختلف شهر قرار شد، این ترمینال، جنب ترمینال مسافربری درون‌استانی بروجرد واقع در زمین اتوبوس‌رانی سابق احداث شود.

وي در پايان افزود: بحث انتقال آب چشمه گلستان به دریاچه کیو، احداث مجتمع فرهنگی‌ تجاری باغ فیض و تعریض خیابان انقلاب، از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری مرکز استان هستند که امسال به طور جدي پی‌گیری می‌شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 محسن شیعه پور 1392-01-18 11:20
سلام........... بی شک بهترین شهردار خرم آباد( بعد از مرحوم ساکی ) تاکنون هستن.....
خدا قوت بامرام
نقل قول کردن
#2 محمد قلاوندی 1393-12-07 08:11
اولن با تشکر از شهردار،،دومن واقعآ برا شهرمون متاسفم بخاطر نداشتن حتی یه ترمینال همه کاری برای برداشتن ترافیک انجام میدید بجز عامل اصلی همین اتوبوسها،آیا اصلا بفکر عید 94 هستید که چقد باعث ترافیک درون شهری میشن؟ حالا ساختش شروع شده چند سال باید طول بکشه؟؟؟؟ سریع بسازیتش دیگه. با تشكر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا