یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان  گفت: مردم نگران تأمین کالاهای اساسی نباشند و دولت یارانه کالاهای اساسی را در سال آینده قطع و یا گران نخواهد کرد.
به گزارش یافته، محمود ثمینی امروز ۱۱ اسفندماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان لرستان که با حضور اعضاء برگزار شد با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی گفت: در ایام خدمت دولت یازدهم و دوازدهم، فعالیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و عمرانی، بهداشت و درمان و... شکل‌گرفته و لازم است اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام پذیرد.
وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار و فضاسازی‌هایی که علیه دولت و اقدامات آن شکل‌گرفته، گفت: ممکن است در این زمینه ضعف‌هایی هم وجود داشته باشد که باید به‌صورت شفاف اطلاع‌رسانی شده و مردم را دلگرم کنیم.
معاون استاندار تصریح کرد: با تضعیف قوای نظام چیزی عاید مملکت نخواهد شد مگر سوءاستفاده دشمنان و یاس و نا امیدی مردم.
وی افزود: اقدامات قوه مجریه در کنار سایر قوا، اقدامات دولت و نظام است و باید این‌ها را در همه دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌رسانی و تبیین کنیم.
دکتر ثمینی با تقدیر از اقدامات جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات در کنترل بازار که باعث ایجاد آرامش نسبی شده، گفت: در این زمینه اگر چه نقایصی وجود دارد اما زحمات قابل‌تقدیر است.
وی افزود: مردم نگران تأمین کالاهای اساسی نباشند و دولت یارانه کالاهای اساسی را در سال آینده قطع و یا گران نخواهد کرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در ادامه گفت: در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ چهار انتخابات در کشور به وقوع خواهد پیوست که در استان لرستان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با کمک مردم و دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد گرفت. وی افزود به دلیل مشخص بودن نمایندگان لرستان، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری در استان لرستان برگزار نخواهد شد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: روند انتخابات از ۱۸ اسفندماه با دستور وزیر محترم کشور آغاز شده و متناسب با آن با تشکیل هیات اجرایی انتخابات شوراهای شهری در شهرستان‌های استان و معرفی معتمدین به هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی توسط فرمانداران فعالیت آن آغاز خواهد شد. وی افزود از ۲۰ اسفندماه در شهرها فرآیند ثبت‌نام داوطلبین به مدت یک هفته آغاز می‌شود و پس از آن در ۱۶ فروردین ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات شورای اسلامی روستاها به مدت یک هفته شروع خواهد شد.
ثمینی خاطرنشان کرد: در خصوص شرط دریافت عدم سوءپیشینه، این مدرک برای داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر ضروری است اما در مورد شورای اسلامی روستا جز ضروریات نیست مگر با تشخیص هیات اجرایی
وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت: شروع ثبت‌نام داوطلبین در سطح ملی از ۲۱ اردیبهشت‌ماه به مدت ۵ روز انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 منصوری 1399-12-12 08:19
نگران نیستیم شما در فکر بقیه ماجرا باش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا