یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات شوراها گفت: برای احرازصلاحیت کاندیداها قوم گرایی، حزب بازی و امثالهم جایگاهی ندارد و اعضای هیئت‌های نظارت به اینگونه مسائل توجهی نخواهند کرد.
به گزارش یافته، سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خانه ملت، به آخرین وضعیت تشکیل هئیت‌های نظارت بر انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: همه هئیت‌های نظارت استانی انتخابات شوراها انتخاب شدند و حدود 20 استان هم هئیت‌های نظارت شهرستانی خود را تشکیل داده‌اند که در روزهای آتی نیز مابقی آنها شکل خواهند گرفت.
نماینده مردم پلدختر در مجلس افزود: برای بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای انتخابات شوراها به مر قانون عمل خواهیم کرد و همه اعضای هئیت نظارت نیز به دنبال اجرای دقیق قانون برای احراز صلاحیت‌ها هستند.
وی تاکید کرد: باید به نحوی عمل کنیم که از ورود افراد ناسالم به شوراها ممانعت شود و هم اینکه حقوق کاندیداها تضییع نشود.
این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: برای بررسی صلاحیت کاندیداها قوم گرایی، حزب بازی و امثالهم جایگاهی ندارد و اعضای هیئت‌های نظارت به اینگونه مسائل توجهی نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1399-12-06 12:54
علاوه بر تایید صلاحیت کاندیداهای مربوطه(حراستی-س وءپیشینه و ...) میبایست کاندیداهایی که دارای سوابق مدیریتی باشند تایید شوند ، نه مثل دوره کنونی وقبلی که سوابق تعداد زیادی زیادی از دوستان در حیطه موسیقی یا خرید و فروش طیور یا معاملات املاک و اتومبیل و .. بود! و هیچگونه اطلاعی در زمینه شهرسازی و ... نداشتند و وضعیت کنونی مرکز استان خود گویای حضور بی ربط این گونه اشخاص برای تصمیم گیری در حوزه زیبا سازی و ساخت وساز شهری میباشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا