یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: ما مشکلات زیادی داریم که از گذشته به ارث مانده ولی هم‌اکنون مشکلات فراتر از آن چیزی است که انتظار داریم.
به گزارش یافته، رستم کوشکی در یک‌صد و سی و ششمین جلسه رسمی و عادی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به انتقادات مردم و نارضایتی شهروندان نسبت به عملکرد مدیریت شهری در حوزه آسفالت و پیاده‌روهای شهر خرم‌آباد به وظیفه نظارتی شورا اشاره کرد و گفت: وظیفه شورا نظارت است و این امر به‌وسیله تذکرهای شفاهی و کتبی بارها و بارها در موارد مختلف صورت گرفته. ما می‌خواهیم قبل از اینکه مسائل و مشکلات را مردم خودشان ببینند و رسانه‌ای کنند ناهنجاری‌ها و معضلات شهری را در درون مجموعه حل کنیم و مدیریت شهری برای سال‌های آینده این مسائل را برطرف کند.
وی افزود: اولویت شورای پنجم در اجرای کارهای عمرانی مربوط به دفع آب‌های سطحی بوده و هست.
 کوشکی بیان کرد: هرچند بارها جلسات شورا به این موضوع اختصاص داده‌شده اما؛ متأسفانه به‌واسطه اتفاقات تلخی که به‌محض بارش باران و وقوع سیل در چند روز اخیر در سطح شهر افتاد ناگزیر به برگزاری این جلسه شدیم.
کوشکی به تعدّد جلسات برگزارشده در این راستا اشاره کرد و گفت: هرچند در این جلسات یادآوری شده که مسائل و مشکلات رفع شود اما متأسفانه رفع نشده است.
رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ادامه داد: کلنگ زنی سکوی استقبال از ورزشکاران در میدان دانشجو بعد از گذشت چهار ماه، گلایه امام‌جمعه از مدیریت شهری برای دومین بار، آسفالت نامناسب و ناعادلانه شهر خرم‌آباد، فروش آهن‌آلات فضای سبز، مشکلات مربوط به دفع آب‌های سطحی، تعلل در راه‌اندازی نهضت برای نظافت شهر، تکمیل نشدن سراب شهوا، مستمر نبودن نهضت اسفالت و...از جمله مواردی هستند که با وجود تذکرات و جلسات فراوان در خصوص آن‌ها هنوز اقدامی نشده این در حالی است که اگر برنامه مدیریت شهری درست باشد مشکلات رفع خواهند شد.
وی بیان داشت: ما مشکلات زیادی داریم که از گذشته به ارث مانده ولی هم‌اکنون مشکلات فراتر از آن چیزی است که انتظار داریم. تأخیر در حقوق کارکنان فضای سبز، و تنظیف، نرسیدن گزارش عملکرد شهرداران به‌صورت مکتوب و ارائه به شورا، فقدان اولویت آسفالت بر روی معابر و کوچه‌های خاکی شهر، عدم ارائه گزارش درآمدهای شهرداری طی ۶ ماه گذشته و... این‌ها نیز از مواردی هستند که در خصوص اجرای آن‌ها چیزی ندیده‌ایم.
کوشکی به تعطیلی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اشاره کرد و گفت: دانشگاه یک مرکز علمی است. اگر با مدیر دانشگاه مشکل دارید او را برکنار کنید چرا باید تنها مرکز علمی شهرداری را تعطیل کنید آن‌ها بدون اطلاع قبلی؟ باید حداقل با اجازه و اطلاع اعضاء شورای اسلامی شهر این کار صورت می‌گرفت. کمترین نتیجه و ماحصل دانشگاه شهرداری فارغ‌التحصیلی تعداد بسیاری از نیروهای شهرداری در این مجموعه علمی بود که نفع این موضوع نهایتاً برای شهرداری در راستای ارتقاء سطح علمی کارکنانش بود.
رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مغایرت طرح تفضیلی شهر خرم‌آباد گفت: روزانه ده‌ها نفر مراجعه‌کننده داریم که با این مشکل مواجهه شده‌اند. برخی از شهروندان سال گذشته مجوز ساخت گرفته‌اند اما امسال همان مجوز معبر عمومی یا فضای سبز شده که این کاملاً نگران‌کننده است. طرح تفضیلی یک طرح جامع و فراگیر است که با توجه به شرایط و موقعیت شهر و مردم تصمیم‌گیری می‌شود بعد از سال‌ها این طرح تصویب شد و وجود این مشکلات و مغایرت‌ها شایسته نیست.
 
 نهضت آسفالت تبلیغ برخی از اعضاء شورای شهر تبدیل شده است
 رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه آسفالت یک خط در میان کوچه‌ها در شهر خرم‌آباد، به یک دغدغه و نگرانی تبدیل شده گفت: الآن هر کوچه‌ای که آسفالت می‌شود، مردم می‌گویند؛ حتماً فلان عضو شورای شهر که قرار است برای شورای بعد هم کاندید بشود، در حال تبلیغ است! بعد کوچه بغل‌دستی‌اش آسفالت نمی‌شود، چون بی‌کس هستند...
 کوشکی در همین راستا گفت: هرکس برای خودش یک تصمیم می‌گیرد! الان بکش‌بکش است و آن عضو شورایی که ارتباطش با مدیران شهرداری مناسب و حسنه است، می‌تواند آسفالت را به محله‌هایی که دوست دارد ببرد...
در صورتی که اگر برنامه مدیریت شهری مناسب باشد، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از قبل، کوچه‌ها برای آسفالت مشخص خواهند شد!
🔹کوشکی با اشاره به عدم حضور شهردار خرم‌آباد در جلسات شورا افزود: شهردار خرم‌آباد در هر جلسه‌ای که با حضور هر مدیری در شهر خرم‌آباد برگزار شود حضور دارد الا جلسات رسمی شورای شهر که حضورشان واجب و ضروری است. به‌راستی علت این موضوع چیست؟
فقط این را بگویم که هیچ عضوی از شورای شهر برای خودش تلاش نمی‌کند. ما در شورای اسلامی شهر هم به اقدامات خوب و مثبت توجه می‌کنیم و هم به مسائل و مشکلاتی که وجود دارد. جلسه گذشته در همین سالن از مهندس صادقی معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی به خاطر موضوع تحقق اعتبارات سیل تقدیر کردیم و امروز به خاطر وضعیت نامناسب آسفالت معابر از ایشان گلایه می‌کنیم؛ همان‌طور که از تلاش‌های شهرداران مناطق ۱ و ۳ به خاطر پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان و انجام کارهای عمرانی قدردانی می‌کنیم.
هرزمان بنده به شهردار انتقاد کردم ایشان به‌جای رفع مواردی که موردنقد بنده بود با تعدادی از افراد شاغل در شهرداری برخورد کرد. به‌عنوان مثال اگر کارگری مشکل کاری داشته باشد و از بنده خواستار پیگیری شود چنانچه این‌جانب به شهردار متذکر شوم باید منتظر اخراج آن کارگر باشم. وقتی مدیر ارشد شهر این نگاه را داشته باشد چگونه می‌توان توقع مدیریتی در شان مردم این شهر را داشت و انتظار داشت که مشکلات مردم مرتفع گردد؟!




سرچشمه خبر: روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد
 
اردبیل – بیله سوار – پارس آباد – خلخال – شهرستان سرعین – کوثر – گرمی – مشگین شهر –  نمین – نیر – ارومیه – اشنویه – بوکان – پلدشت – پیرانشهر – تکاب – چالدران – چایپاره – خوی – سردشت – سلماس – شاهین دژ – شوط – ماکو – مهاباد – میاندوآب – نقده – شهر ارومیه – شهر سرو – شهر سیلوانه – شهر قوشچی – شهر نوشین – شهر سیمینه – تهران – آران و بیدگل – اردستان – اصفهان – برخوار – بوئین میاندشت – تیران و کرون – چادگان – سمیرم – شاهین شهر و میمه – شهرضا –  فریدن – فریدونشهر – فلاورجان – استان آذربایجان غربی – استان آذربایجان شرقی – استان اصفهان – استان قم – استان یزد – استان همدان – استان هرمزگان – استان مرکزی – استان مازندران – استان لرستان – استان گیلان – استان گلستان – استان کرمانشاه – استان کرمان – استان کردستان – استان قم – استان قزوین – استان فارس – استان سمنان – استان زنجان – استان بوشهر – استان تهران – استان البرز – استان خراسان جنوبی – استان خراسان رضوی – استان خراسان شمالی – استان اردبیل – استان ایلام – شهرستان اسلامشهر – شهرستان پاکدشت – شهرستان پیشوا – شهرستان تهران – شهرستان دماوند – شهرستان رباط کریم – شهرستان ری – شهرستان شمیرانات – شهرستان شهریار – شهرستان فیروز کوه – شهرستان قدس –

دیدگاه‌ها  

#1 محمد حاتموند 1399-12-04 19:42
سلام و عرض ارادت،ریاست محترم شورای شهر لطف کنند تمامی هزینه های عمرانی که صرف شهر خرم آباد شده در این دوره را بصورت شفاف اعلام کنند و همچنین تمامی کمکهای دولتی که به شهرداری خرم آباد شده را نیز اعلام بفرمایند بطور مثال بابت سیل چقدر کمک شده به شهرداری بلکه زحمات این عزیزان و شهرداری بهتر عیان گردد..قابل قبول نیست اینگونه صحبت ها و بنظر بی حرمتی به شعور مردمه ،،شهرداری بد عمل کرده مقصر شورای شهر می‌باشد شورایی که بخاطر تبلیغات آینده در شورا از الان بیانه صادر می‌کنه که توپ رو بندازه زمین کسی دیگه ،ایشون بفرمایند در این مدت چه اقدامات شایسته ای انجام دادن ،شورایی که چاله های سطح شهر رو هم نمیتونه مدیریت کنه نبایست کوچکترین اظهار نظری بکنه ،شورای شهر به تفکیک اقداماتی که انجام داده اند و گل‌هایی که به سر شهر زدن رو اعلام کنند .رییس شورا خودت گفتی تو جلسات شهردار منتخبتون دعوتتونو رد می‌کنه پس چرا جلسه میگیری ؟خروجی این همه جلساتی که گرفتین رو اعلام کنید از همه لحاظ مثلاً پول دریافتی بابت حق جلسات و عمران و آبادانی شهر .
نقل قول کردن
#2 ##حسین 1399-12-04 20:01
آقایان بجای مسایل کوچک وحاشیه ای کمی هم به فکر شهر باشید.خرم آباد در واقع روستای بزرگی است وفاقد استاندارد های شهری است.فاقد امکانات زیر بنایی مانند نداشتن سرویس بهداشتی در همه نقاط شهر.خیا بان های خا کی ونیمه آسفالت.نداشتن خط اتوبوس رانی نو ومرتب.تاکسی های قراضه.نداشتن مبلمان شهری.خیابان های باریک.عدم آینده نگری .عدم پارکینگ.فقط ناله کنیدکافی نیست.کار کنید.پیاده روهای غیر استاندارد.و...ب افت قدیمی وکوچک شهر.
نقل قول کردن
#3 حبیب‌الله بدیعی زمان شهری 1399-12-05 00:07
تعطیلی مرکز علمی کاربردی شهرداری اجرای قانون است. وجودش غیر قانونی است
نقل قول کردن
#4 ارش 1399-12-05 01:16
پس چکار میکنید؟اینقدر موقع انتخابات تلاش میکنید رای بیارید اخر دوره هم که مبثیشه مرویه سرایی میکنید
نقل قول کردن
#5 منصوری 1399-12-05 08:08
قبل انتخابات کوه جبجا میکنید- از مکانیابی المان خرم اباد معلوم است چند مرده حلاجید-هر چند که 4 سال شهر را به قهقرا بردید
نقل قول کردن
#6 رضا 1399-12-05 08:17
لطفا عملکرد خودتان را در این مدت را به مردم شهر گزارش دهید :zzz :zzz
نقل قول کردن
#7 فرزاد 1399-12-05 08:21
آقایان محترم ...مسولین ارشد شورای شهر و شهرداری...خرم آباد از ابتدایی ترین خدمات شهری محروم است...می گویید چگونه ؟ عرض میکنم...هیچ کدام از بوستان ها و پارک ها سرویس بهداشتی ندارند و اگر دارند همیشه قفل و یا خراب است...اغلب بلوار های سطح شهر مخصوصا در محلات بلوکهایشان فرسوده و یا از بین رفته است...به ندرت در محلات و خیابان ها و کوچه های فرعی تابلو نام کوچه و خیابان نصب شده است...اغلب بلوار ها و بوستان ها درختانشان یا قطع شده و یا بر اثر بیماری از بین رفته و درختان جدید برای نسل های آینده کاشته نشده...از نظافت و جارو کشی سطح شهر که دیگر نگو و نپرس...
نقل قول کردن
#8 شهروندهمیشهبدهکارعوارض شهرداری 1399-12-05 08:42
سلام چرا نیرویی که به عنوان کارمند سه یا چهار سال سابقه بیشتر ندارد 9 تا10میلیون تومان حقوق میگیردومواردی چون حق مسکن وخریدخوار وبار وایاب وذهاب وجمعه کاری وکارانه و....میگیرد ولی رفتگران محترم حقوق معوقه بابد داشته باشند....اگر ممکن است میزان دریافتی شهرداران وکارمندان ارشدواعضا شورا راشفاف اعلام نمایید...اگر طی چند مرحله حقوق به حسابشان واریز میشود راهم لطفا اعلام نمایید....شهردا ر مرکز چقدر میگیرد؟؟؟؟این همه عوارض هنگفت که از مردم فلک زده به عناوین مختلف اخذ میشود اعم از کاسبین ومالکین وبساز وبفروش ها و خریداران وفروشندگان مسکن وانحصار ورثه ها که بالاخره همه موظفبه پرداخت به شهرداری ها هستیم کجا خرج میشود ؟؟؟؟
نقل قول کردن
#9 شهروندهمیشهبدهکارعوارض شهرداری 1399-12-05 08:59
حقوق یک کارمند بدو استخدام شهرداری را با یکمعلم 28 سال سابقه مقایسه نمایید ببینید چقدر اختلاف دارند حداکثر حقوق معلم با فوق لیسانس 6میلیون نیست ولی کارمند تازه استخدام شهردار ی9 تا 10میلیون تومان حقوق میگیرد.....پول این همه فضای سبز تغییر کاربری یافته که به فروش میرسد کجا میرود؟؟؟؟چرا فقط به رفتگران زحمت کش اجحاف میشود وحقوق این عزیزان دیر پرداخت میشود ؟؟؟؟
نقل قول کردن
#10 حسن 1399-12-05 10:06
وضعیت شهر خوب نیست ازمردم ومسئولین می خواهم سری به آرامستان صالحین خرم آباد بزنید شهرداری دارد کوجه وخیابانهای آرامستان را می فروشد به این خاطر هست این قدر فاصله بین حقوق هاهست
نقل قول کردن
#11 Mehdi 1399-12-05 10:56
بدترین دوره شورای شهر بودن
عملکردشون گواهی میدهد
هیچ کار مثبتی انجام ندادن
متاسفم برای کسایی که به اینجور افرادی رای میدن
نقل قول کردن
#12 مهدی 1399-12-05 11:03
به نقل از محمد حاتموند:
سلام و عرض ارادت،ریاست محترم شورای شهر لطف کنند تمامی هزینه های عمرانی که صرف شهر خرم آباد شده در این دوره را بصورت شفاف اعلام کنند و همچنین تمامی کمکهای دولتی که به شهرداری خرم آباد شده را نیز اعلام بفرمایند بطور مثال بابت سیل چقدر کمک شده به شهرداری بلکه زحمات این عزیزان و شهرداری بهتر عیان گردد..قابل قبول نیست اینگونه صحبت ها و بنظر بی حرمتی به شعور مردمه ،،شهرداری بد عمل کرده مقصر شورای شهر می‌باشد شورایی که بخاطر تبلیغات آینده در شورا از الان بیانه صادر می‌کنه که توپ رو بندازه زمین کسی دیگه ،ایشون بفرمایند در این مدت چه اقدامات شایسته ای انجام دادن ،شورایی که چاله های سطح شهر رو هم نمیتونه مدیریت کنه نبایست کوچکترین اظهار نظری بکنه ،شورای شهر به تفکیک اقداماتی که انجام داده اند و گل‌هایی که به سر شهر زدن رو اعلام کنند .رییس شورا خودت گفتی تو جلسات شهردار منتخبتون دعوتتونو رد می‌کنه پس چرا جلسه میگیری ؟خروجی این همه جلساتی که گرفتین رو اعلام کنید از همه لحاظ مثلاً پول دریافتی بابت حق جلسات و عمران و آبادانی شهر .

احسنت
نقل قول کردن
#13 AMIN 1399-12-05 18:54
وقتی نمیتونین کاری کنین خیلی راحت استعفا بدین
بیش از این هم خودتون هم مارو عذاب ندین!!
نقل قول کردن
#14 AMIN 1399-12-05 18:55
شهر اصفهان دارن مترو میزنن ما هنوز درگیر آسفالتیم!!!!!!! !!!!!!!
نقل قول کردن
#15 ##حسین 1399-12-06 13:46
ما مردم افراد دلسوز ولایق که در شورای شهرویا شهرداری نداریم.فقط به فکر منافع خود هستند.نه پایانه درونشهری وبرونشهری خوبی داریم نه پارکینگ طباقتی ونه مبلمان شهری ونه خیابان در سطح شهر در مناطق قدیم وجدید پیاده رو باریک داریم.آسفالت غیر استاندارد.دست انداز ها ی مخرب.فقط آخر سال میشود اعضای شورای شهر هیاهو ی مکنند یعنی ماهستیم
نقل قول کردن
#16 فرزاد 1399-12-07 08:56
خب شما اونجا هستین که مشکلات رو حل کنین ، نه اینکه فقط بیان کنین و کم کاری ها رو به گردن دیگران بندازین....ما شهروندان همه مون به مشکلات واقفیم نیاز به بیان نیست ، شما اونجا هستین که این مشکلات رو حل کنین....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا