یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس از موافقت سازمان هلال‌احمر با احداث درمانگاه شبانه‌روزی جمعیت هلال‌احمر در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص احداث یک درمانگاه هلال‌احمر در منطقه پشت بازار خرم‌آباد گفت: با پیگیری و مکاتبه با جناب دکتر همتی ریاست جمعیت هلال‌احمر کشور و تلاش مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان، با احداث این درمانگاه در منطقه پشت بازار خرم‌آباد موافقت شد.
این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این راستا دکتر فرید مرادیان معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر و هیات همراه از زمین منطقه پشت بازار شهرستان خرم‌آباد جهت احداث درمانگاه شبانه‌روزی جمعیت هلال‌احمر بازدید کردند.
وی افزود: این زمین‌ حدود ۶۰۰ مترمربع می‌باشد که اعتبار اولیه آن جهت آزمایشگاه خاک و نقشه‌برداری توسط جمعیت هلال‌احمر کشور در اختیار استان قرار گرفت.
ویس کرمی بیان کرد: مقرر گردید پس از اخذ مجوز شهرداری، کار احداث به‌صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یادآور شد: این زمین جهت احداث کاربری اداری، درمانی و‌ توان‌بخشی پیشنهاد داده شد.

دیدگاه‌ها  

#1 درمانده 1399-12-02 16:17
سلام.کاش یه بیمارستان شبانه روزی هم برا شهر زاغه احداث کنید.بزرگترین بخش خرم آباد هست ولی هیچ امکانات درمانی تخصصی ندارد.
نقل قول کردن
#2 مرتضی 1399-12-02 23:35
فعلا یه جایی اجاره میکردین تا داروخانه افتتاح بشه بعدا می ساختین، جتی تعجب نداره؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا