یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: موج چهارم کرونا که اکنون در برخی مناطق کشور شروع شده بسیار خطرناک‌تر از موج‌های قبلی است.
به گزارش ایرنا، دکتر "محمدرضا نیکبخت" شنبه‌شب در سخنانی با اشاره به آخرین روند بیماری کرونا در لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۵ درصد از نمونه‌هایی که از مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی در استان گرفته می‌شود، مثبت هستند.
وی با بیان اینکه اکنون به طور معمول این روزها موارد مرگ ناشی از کرونا در استان وجود دارد افزود: تعداد فوتی‌ها در موج چهارم در برخی مناطق، نسبت به موج‌های دیگر بیماری بیشتر بوده است.
به گفته وی مردم رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار داشته باشند چرا که کرونا تمام نشده است و شواهد از بازگشت موج جدیدی حکایت دارد.
با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، برخلاف اینکه ۲ هفته گذشته وضعیت قرمزی در کشور گزارش نشده بود اما این هفته برخی از شهرهای کشور به خصوص در استان خوزستان وارد وضعیت قرمز شده‌اند.
اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و پل‌دختر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و سایر شهرهای استان در وضعیت آبی شیوع این ویروس هستند.

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1399-11-26 10:45
در حال حاضر خود دولت یکی ازنقض کنندگان شیوه نامه های بهداشتی است بر اساس این شیوه نامه ها در مناطق زرد باید ادارات با دو سوم نیروها و به صورت گردشی فعال باشند ولی در دو هفته اخیر ادارات با 100 درصد نیروها فعالند ، وقتی متولی حرمت امامزاده را نگه نمی دارد نباید از دیگران انتظار داشته باشد.
نقل قول کردن
#2 شهروند 1399-11-26 11:13
جناب قاسمی مدیریت محترم
به نظر شما الان ما تو وضعیت زرد هستیم؟
اونقد بی ایمانی تو افراد جامعه غالب شده که حتی با دیدن مرگ و با وجود بیماری مرگ زای کرونا باز دست از اشتباه برنمیداریم.
لطفا شجاعت داشته باشیم و فقط از خدا حساب ببریم
آمارهای دقیق رو اعلام کنید و در اسرع وقت محدودیت ها رو شروع کنید
اینجا لرستانه و امکانات پایین داره لذا اگه پیشگیری نشه فاجعه به بار میاد
نقل قول کردن
#3 درمانده 1399-11-27 00:19
سلام.چرا مدارس تعطیل نمیشن؟چرا تمام ادارات باز هست؟چرا هیچ محدودیتی نیست؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا