یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در قالب تفاهم‌نامه اي بين استانداري لرستان و سازمان برنامه و بودجه، دولت مصمم است ۵۶ طرح مربوط به «جهش توليد» را تا پايان سال و حدود ۱۱۲ طرح كليدي را تا خرداد ۱۴۰۰ در لرستان تكميل كند.
به گزارش یافته، در جريان سفر محمدباقر نوبخت به  استان لرستان تفاهم‌نامه «جهش توليد» ميان استاندار لرستان و سازمان برنامه و بودجه به امضا مي‌رسد كه در راستاي اين تفاهم‌نامه دولت مصمم است ۵۶ طرح جهش توليد را تا پايان سال و حدود ۱۱۲ طرح كليدي را تا خرداد ۱۴۰۰ در لرستان تكميل كند.
وي افزود: با اعتبار هزار و ۴۰۰ ميليارد تومان تا پايان دولت دوازدهم، ۳۲ طرح عمراني، اقتصادي و توليدي با پيشرفت فيزيكي هفتاد درصد به بالا در لرستان تكميل و به بهره‌برداري مي رسد.
دكتر نوبخت اضافه كرد: در راستاي اجراي طرح‌هاي جهش توليد در لرستان با هدف ايجاد ۱۰ هزار شغل در تفاهم‌نامه‌اي با استانداري لرستان هزار ميليارد تومان از منابع مختلف تأمين مي‌شود.
 
 
دولت بيش از چهار هزار ميليارد تومان در لرستان سرمايه‌گذاري كرد
معاون رييس جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت دوازدهم بيش از چهار هزار ميليارد تومان براي جبران بخشي از خسارت هاي سيل در لرستان سرمايه‌گذاري كرد.
نوبخت در نهمين روز از دهه فجر و مراسم افتتاح ميني پالايشگاه پلدختر اظهار داشت: با وجود اهميت سرمايه گذاري دولت براي بهسازي و بازسازي مناطق سيلزده اما سرمايه گذاري در طرح ميني پالايشگاه اهميت بسياري دارد.
وي تصريح كرد: ميني پالايشگاه پلدختر در حوزه پتروشيمي، نفت و پالايش كشور داراي اهميت و مزيت و راه اندازي آن مايه افتخار است.
وي افزود: احداث فازهاي بعدي اين پروژه مستلزم اراده و عزم بزرگ سرمايه گذاران و دست اندركاراني است كه باوجود مشكلات سيل تلاش كردند.
رييس سازمان برنامه و بودجه گفت: مسايل و مشكلات اين ميني پالايشگاه در راستاي استمرار و توسعه فعاليت هاي مجموعه، در نخستين فرصت پيگيري و تسهيلات لازم براي گستردگي آن اختصاص داده مي شود.
ميني پالايشگاه پلدختر در زميني به مساحت ۵۰ هكتار با سرمايه گذاري بخش خصوصي در شهرك صنعتي روستاي "سراب حمام" ساخته شده است. فاز دوم اين پالايشگاه كه در چهار فاز طراحي شده از ماه هاي پيش آغاز و سرمايه گذار به دنبال تكميل فازهاي بعدي است.
در فاز نخست بيش از ۲۰۰ فرصت شغلي به صورت مستقيم در شهرستان ايجاد كرده است و براي ساخت فاز نخست اين پالايشگاه بيش از سه هزار ميليارد ريال هزينه شده است.


دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد 1399-11-21 09:59
دیگه مشکلات لرستان حل میشه ان شا الله....
نقل قول کردن
#2 آرمین 1399-11-22 02:09
سالی را که رهبر فرزانه و عزیزمان سال جهش تولید نامگذاری فرمودند متاسفانه تیم اقتصادی لرستان حتی توان تثبیت و نظارت بر قیمت های نجومی کالای اساسی مردم دردمند و بیکار لرستان را ندارند.چون با وجود فقر و ارقام بالای بیکاران شاهد جهش قیمت ها می باشیم .قیمت کرایه خانه و مسکن بماند.
نقل قول کردن
#3 آرمین 1399-11-22 02:16
مجمع محترم نمایندگان مجلس لرستان امید است در انتصابات آتی مقامات اجرایی استان تجدید نظر فرمایید اگه قرار هست تیم اقتصادی و مدیریتی قوی و کارا در لرستان مشغول به خدمت رسانی بی منت به مردم فهیم لرستان بشوند از نیروهای ارزشی با تجربه و متخصص برای تصدی استانداری وسازمان مدیریت وصنعت ومعدن و جهاد کشاورزی استفاده شود همانند مقامات استان اصفهان
نقل قول کردن
#4 امین 1399-11-22 17:20
تورا به خدا استاندار ونمایندگان محترم فکری به حال مردم مسکن مهر فاز دو کمالوند خرم آبادبکنید هیچ امکاناتی ندارد دریغ از یک نانوای و سوپر مارکت ما را دریابید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا