یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خانواده گسترده مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تبعیض در افزایش حقوق این بازنشستگان ایجاد شده است.
به گزارش یافته، حسین گودرزی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: تذکر اول بنده یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرمودند بدگویی و بدزبانی در جامعه باید جمع شود و ادب اسلامی باید در جامعه گسترش یابد.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: مخاطب فرمایشات رهبری نهادهای بزرگ فرهنگ‌ساز هستند هم رسانه‌ها و هم تریبون داران کشور هستند. همچنین از آن جمله نمایندگان مجلس، با توجه به تریبون آزاد و پخش زنده‌ای که ایجاد می‌شود. انتظار می‌رود که همه خود را مخاطب این سخنان بدانیم و هرکس به سهم خود به آن عمل کند و سهم نمایندگان مجلس در این میان بسیار بزرگ است. رسانه ملی برای ترویج ادب اسلامی سخن گفتن و فرهنگ‌سازی باید به این موضوع اهتمام داشته باشد.
وی ادامه داد: تذکر بعدی من به سازمان تأمین اجتماعی و وزارت کار است، در موضوع افزایش حقوق بازنشستگان در طرح متناسب‌سازی؛ مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی کمتر از یک‌سوم سایر صندوق‌های بازنشستگی مثل خدمات کشوری و لشگری متناسب‌سازی و افزایش حقوق داشت و گسترده‌ترین خانواده بازنشستگان کشور این حق را دارند و از خود می‌پرسند که این تفاوت و این تبعیض از کجا منشأ گرفته است و باید فکری به حال این افراد انجام داد.
گودرزی با تذکر به وزارت راه مطرح کرد: سازوکار استفاده از اصل 56 برای گرفتن تسهیلات از بانک‌ها برای پروژه‌های شرکت توسعه زیرساخت راه‌ها با بخشنامه ذینفع واحد به مشکل برخورده است، درخواست می‌کنم آقای اسلامی وقت را مغتنم بشمارند و برای اصلاح این مشکل و تکمیل پروژه راه‌های فراوانی که شرکت زیرساخت توسعه راه‌ها در اختیار دارد؛ تلاش کند.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1399-11-20 19:57
تبعیض بسیار بزرگی در متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی صورت گرفت . یقینا بازنشستگان عزیز پیگیر حقوق از دست رفته هستند و اجازه نخواهند داد اندوختشون به جیب دیگران برود.
نقل قول کردن
#2 شهروندهمیشهبدهکارعوارض شهرداری 1399-11-21 10:07
چرادر فیش پرسنل شهرداری بابت خرید خوار وبار400هزارتوما ن به بالا وحق ایاب وذهاب 200هزارتومان وحق مسکن200هزارتوما نوجمعه کاری و کارانه نامعلوم و.... پول های هنگفت واریز میشود ولی در پرسنل باسواد اموزش وپرورش خبری از اینگونه واریزی ها نیست....ودریافت نیروهای جدیدالاستخدام شهرداری از مدیران ارشد اموزش وپرورش بیشتر است.....شهرداری همواره عوارض اش رانهایتانقدمیکن دوبه رفتگران زحمتکش عزیزهمحقوق کافی نمیدهد...
نقل قول کردن
#3 حبیب 1399-11-21 14:30
انصافا حقوق مستمر بگیران تامین اجتماعی کم است وبا مایحتاج زندگی شان نمی رسد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا