یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون رييس جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه گفت: آزادراه خرم‌آباد - بروجرد - اراك تا ارديبهشت سال آينده تكميل و بهره‌برداري می‌شود.
به گزارش یافته، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در بازديد از اين طرح مهم راه‌سازی اظهار داشت: بهره‌برداری اين آزادراه بسيار مهم است به همين جهت اين بازديد صورت گرفت و با توجه به گزارش پيشرفت طرح توسط مجريان آن، سال آينده زیر بار ترافيك قرار می‌گیرد.
وي با بيان اينكه اين طرح يكي از پروژه‌های اولویت‌دار لرستان محسوب می‌شود، گفت: تاكنون براي اين طرح بيش از یک هزار ميليارد تومان پرداخت صورت گرفته است و با ۳۰۰ تا ۴۰۰ ميليارد تومان ديگر تكميل می‌شود.
عمليات اجرايي آزادراه خرم‌آباد - بروجرد - اراك از سال ۹۳ آغاز شد تا علاوه بر اين نخستين تونل سه خطه ايران به‌صورت آزادراهي و به طول ۳.۲ كيلومتر در اين پروژه افتتاح شود.
اين آزادراه به طول ۱۳۵ كيلومتر بوده كه ۷۵ كيلومتر از آن در استان لرستان در دست ساخت كه به صورت مشاركتي با قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و شركت ساخت در حال اجرا بوده و بخشي از آن در حال آسفالت و زيرسازي آن تكميل شده است.
اين آزادراه در چهار قطعه احداث‌شده كه قطعه اول از بروجرد تا اراك بوده و سه قطعه ديگر با پيشرفت كاري ۹۰ درصد در حوزه استحفاظي لرستان اجرا شده است.
اين طرح جزو پروژه‌هايي است كه دولت روي آن متمركز شده كه طول مسير هر قطعه به‌طور ميانگين بين ۲۲ تا ۲۵ كيلومتر و درمجموع قرارداد اين پروژه یک هزار ميليارد تومان بوده است.


بازديد معاون جمهوري از مناطق سيل‌زده لرستان
محمدباقر نوبخت معاون رييس جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه روز دوشنبه در جريان سفر به استان لرستان از برخي طرح‌هاي عمراني خرم‌آباد در مناطق سيل‌زده پلدختر بازديد كرد.
نوبخت از طرح بازسازي پل هاي بليلوند، ماسور و آيت الله كمالوند، طرح پادگان جديد سپاه استان،  تقاطع غيرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم آباد - اراك و استاديوم يكهزار و ۵۰۰ نفري مركز استان بازديد كرد و در جريان مشكلات اين طرح ها قرار گرفت.
نوبخت در اين بازديدها دستور تسريع در تكميل طرح و تامين منابع مالي را صادر كرد و در خصوص آزادراه خرم آباد - اراك گفته اين طرح از اولويت هاي دولت است و ارديبهشت ۱۴۰۰ بهره برداري مي شود.
وي همچنين با تاكيد بر ضرورت تسريع در روند آزادسازي حريم قلعه فلك الافلاك خرم آباد اظهار داشت: سپاه استان براي اين مهم مصمم است و دولت نيز تلاش خود را براي تحقق اين خواسته دوستداران تاريخي و فرهنگي استان بكار گرفته است.
نوبخت همچنين با سفر به مناطق سيل‌زده معمولان و پلدختر ازبرخي طرح هاي اين شهرها همانند پل بابازيد، پران پرويز، تونل محور تنگ تير - ويسيان، ساخت ديواره ساحلي پلدختر و بازسازي مسكن هاي سيل زده بازديد كرد.

دیدگاه‌ها  

#1 بی تعارف 1399-11-20 21:15
ببینیم و تعریف کنیم
نقل قول کردن
#2 حسین خرم ابادی 1399-11-21 13:31
نصف پروژه که بروجرد تا اراک را شامل میشه زیر بیست درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همین قطعه ذکر شده هم الان کاملا تعطیل میباشد آقای نوبخت طبق چه اسنادی این آمار رو اعلام کردید؟
نقل قول کردن
#3 آرمین 1399-11-22 02:18
ای کاش افراد دروغگو همانند پینکیو دماغشان دراز میشد
نقل قول کردن
#4 راد 1399-11-22 02:20
عملکرد وخروجی افراد مهم هست
نقل قول کردن
#5 رضا-س 1399-11-25 14:47
از بروجرد تااراک پیشرفت آن چنانی ندارد .دولت باید این قطعه از آزاد راه را هم فعال نماید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا