یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، گفت: امکان به‌کارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی در مدارس مشمول فراهم گردید.
به گزارش یافته،  حسین گودرزی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت استخدام منابع انسانی در مدارس حوزه انتخابیه، گفت: امکان به‌کارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی در مدارس مشمول فراهم گردید و این مسئله می‌تواند در حوزه ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار نیز امری مهم تلقی شود.
نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس آخرین پیگیری‌های به عمل آمده و با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان لرستان امکان به‌کارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی مدارس مشمول از طریق شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با رعایت ساز و کار قانونی فراهم شد.
گودرزی یادآور شد: لازم به توضیح است که منابع موردنیاز این طرح از محل سرانه واریزی مدارس شامل کمک‌های دولتی و جلب مشارکت‌های مردمی تأمین خواهد شد.


دیدگاه‌ها  

#1 فرزانه گودرزی 1399-10-29 21:29
ان‌شاءالله که خیر باشه
نقل قول کردن
#2 فرهنگی 1399-10-30 09:54
با سلام و تشکر
این طرح که بدرد جوانان فلک زده نمیخوره جذب از طریق مدارس که نشد کار !!!
نقل قول کردن
#3 احمد 1399-10-30 19:10
و باز هم زد وبند های سیاسی که راه به جایی نمی برد.سابقه این گونه طرح ها در آموزش وپرورش کاملا مشخص و واضح است .عده ی معدودی از بستگان مدیران استان و نمایندگان به مدت محدودی مشغول شده و موجب نارضایتی سایر متقاضیان رافراهم کرده و بعد از مدتی کلا شرکت ها لغو قرارداد شده و روز از نو و روزی از نو.آرزوی موفقیت وسلامت برای همگان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا