یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هیأت بازرسی در شهرداری خرم‌آباد، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان و امور مالیاتی شهرستان خرم‌آباد  مستقر هستند.
به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان لرستان، هیأت بازرسی این اداره‌کل به منظور «بررسی عملکرد اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان و شهرداری خرم‌آباد برای ممانعت از صدور پروانه و پایانکار ساختمانی مجعول» تا 14-11-99 در شهرداری خرم‌آباد و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان مستقر است.
همچنین هیأت بازرسی‌ این اداره کل به منظور «بررسی نحوه واگذاری و نظارت بر اجرای طرح‌های مرتع‌داری و جنگل‌داری در اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از سال 96 تاکنون» تا 15-11-99 در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان مستقر است.
بر اساس این گزارش، هیأت بازرسی این اداره‌کل به منظور «بررسی عملکرد اداره امور مالیاتی شهرستان خرم‌آباد در شناسایی مؤدیان مشمول، وصول مطالبات معوق و جلوگیری از فرار مالیاتی از سال 1396 تاکنون» تا 13-11-99 در اداره امور مالیاتی شهرستان خرم‌آباد مستقر است.
چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای 136 تماس حاصل فرمایند.
ضمناً؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتی زیر آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.

دیدگاه‌ها  

#1 بی تعارف 1399-10-28 20:40
بازرسی برای شهرداری فکر خوبیه
نقل قول کردن
#2 امیدنظری 1399-10-30 09:25
سلام دوستان بازرسی چرا سری به این احکام وحقوقهای نجومی ادارات وشرکتها نمزنید.چرا دنبال عزل ونصبها واستخدامهای بی مورد نمیزنید.شمادنبا ل چه هستید.دزدی و اختلاس که حتما برداشت پول نیست این مصادیق خود دزدی آشکار است. آقای رازانی عزیز مردم لرستان از شما توقع دارن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا