یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دکتر علی‌محمد احمدی نماینده ادوار سوم و ششم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ فوت کرد.
به گزارش یافته، شامگاه چهارشنبه 24 دی‌ماه 1399، دکتر علی‌محمد احمدی نماینده ادوار سوم و ششم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در پی ابتلا به کرونا درگذشت.

زنده یاد علی محمد احمدی در سال ۱۳۳۵ (ه.ش) درالیگودرز متولد شده بود و با رای مردم شهرستان الیگودرز در دوره های سوم و ششم به مجلس شورای اسلامی راه یافت و در کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان و همچنین کمیسیون تخصصی برنامه بودجه و محاسبات عضویت داشته است. 

وی به عنوان رییس سابق سازمان انرژی های نو در سازمان انرژی اتمی ایران فعالیت داشته است.

 




نمايندگان لرستان دوره سوم مجلس
نماينده لرستان مجلس ششم

دیدگاه‌ها  

#1 حیدری الیگودر 1399-10-25 15:21
نمایندگان فعلی مجلس به هوش باشند مرگ جناب دکتر احمدی نماینده سابق مردم الیگودز درس عبرت و تلنگری باشد برای احقاق حق و حقوق مردم بعضی از مدیران کل در مقابل مردم احساس مسوولیت نمی کنند مرگ با کسی شوخی ندارد پس به وعدههایتان عمل نکنید نکند خدای نخواسته روزی دیر باشد این روزها سازمان صمت لرستان احتیاج مبرم به خانه تکانی و جابجایی و تغییر و تحول به روز دارد چرا که نظارت بر روند مدیریتی این سازمان قبضه کسانی بوده که گوششان بدکار هیچ کس حتی وزیر و استاندار نبود
نقل قول کردن
#2 ابراهیمی 1399-10-25 23:46
روحش شاد و یادش گرامی.
دکتر احمدی مرد پر تلاش و خستگی ناپذیر.
افتخار داشتم چند سال در خدمت ایشون باشم در طرحی که ایشان مبتکرش بودند . طرح جامع توسعه پایدار پارس جنوبی که متاسفانه با تمام تلاش و پیگیری دکتر احمدی به نتیجه نرسید. دغدغه همیشگی ایشون رفع آلودگی جنوب کشور و برگرداندن گاز مشعل به شبکه سراسری گاز بود که محقق نشد.
دریغ و افسون که دکتر احمدی فوت کردند.
نقل قول کردن
#3 سهرابی 1399-10-26 01:05
امید واریم انتخاب رئیس جدید سازمان صمت استان جدی باشد تا مردم بیشتر با توانمندیهای نمایندگان در حوزه نظارت اعتماد کنند گر چه این سازمان سالهاست به خواب زمستانی رفته و هیچ کدام از نمایندگان خانه ملت به خود زحمت نداده اند که بیدارش کنند اگر مدیریت و حراست این سازمان بی در وپیکر خواب نبود پنج نفر از کارکنان آن هم اکنون در زندان نبودند که متا سفانه خا نوادهایشان در رنج و عذاب باشند واز طرفی آبروی این سازمان در بین ۳۱ استان کشور خدشه دار نمی نمی شد وبرای جبران عقب ماندگیها وسر پا نگه داشتن این سازمان باید به طور اور ژانسی وآنی مدیر جدید را انتخاب کرد
نقل قول کردن
#4 محمداکبری 1399-10-27 07:29
مرحوم دکتر علی محمد احمدی مردی ملی وتوانمند اما مردمی وهمیشه با روی گشاده بود خدارحمت کند همه اهالی خدمت را که فقط در بند قوم ویارگیری نیستند وبه ایفای وظایف انسانی نسبت به همه اقوام میپردازند روحش شاد
نقل قول کردن
#5 رضایی امامزاده قاسم 1399-10-27 12:04
روحش شاد ویادش گرامی،مجاهدی خستگی ناپذیر
از دل و جان برا حوزه انتخابیه فعالیت میکرد.تسلیت میگم به همه هم استانیهای عزیز
نقل قول کردن
#6 شریف 1399-10-27 12:21
طی سال های 96تا 98 در طرح جامع توسعه پارس جنوبی در خدمت شادروان دکتر احمدی بودم که انصافا زحمات زیادی متقبل شدند تا شاید بتوانند با خاموش کردن مشعل های منطقه ی عسلویه ،محیط زیست را عاری از آلودگی نمایند. تحریم های خارجی و داخلی همه دست به دست هم داد تا این طرح نیز مانند خیلی دیگر از طرح ها به نتیجه نرسد و اکنون مشعل های منطقه همچنان می سوزد. هم منطقه را آلوده می کند و هم گاز با ارزش را که می تواند به محصولات با ارزش تر تبدیل شود ، از بین می برد.
روح دکتر احمدی شاد باد.
نقل قول کردن
#7 رضا-س 1399-10-29 11:38
روحش شاد.نماینده فعالی بودند. یکی از دوستان می گفت دور ششم که برای تبلیغات آمده بودند و مدرک دکترا گرفته بودند مردم ایشان را دکتر احمدی خطاب کردند ایشان در پاسخ حمایتهای مردمی عنوان کردند: " من همان مهندس احمدی هستم" که مجدداً رای آوردند و در خدمت مردم بودند.
نقل قول کردن
#8 حسین امیدی 1399-10-30 18:08
او را گذشته ایست سزاوار احترام داغ سنگین و زبان قاصر خداوند متعال صبر دهد به بازماندگان انشاالله
نقل قول کردن
#9 محمد 1399-11-09 11:09
دکتر روحی بزرگ داشتن من از زمانی که توی کوچه پژمان رفت آمد می‌کرد میشناختمش آدم خاکی بود روحت شاد بزرگمرد
نقل قول کردن
#10 سیدهادی موسوی 1399-11-10 22:56
تلاش های خستگی ناپذیرش ستودنی بود...دکتر احمدی درقلب تمام الیگودرزی های اصیل نقش بسته است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا