یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اعضای مرکزی شورای هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان معرفی شدند.
حسین گودرزی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با نظر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اعضای مرکزی شورای هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان انتخاب شدند.
وی افزود: بر این اساس آقای مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس به عنوان رئیس، اینجانب (حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا) نایب رئیس و عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان به عنوان سخنگوی هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان انتخاب شدند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در مرحله با همکاری نمایندگان شهرستان‌ها اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان‌ها و بخش‌ها که به ترتیب ۵ و ۳ نفر خواهند بود، انتخاب می‌شوند.
شایان ذکر است  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 علی رضا 1399-10-24 09:08
والله بودن شورا در استان ما خصوصا شهرستان خرم آباد هیچگونه خاصیتی ندارد که هیچ ، بلکه نبودنشان خیلی خیلی مفیدتر و آبروندانه تر است ، یه به اصطلاح شغل ها و پست هایی در جامعه ما وجود دارد که نبودشان خیلی به صرفه تر از حضورشان هست و فقط مانع محسوب میشوند و مصرف کننده ، کاش نمایندگان محترم استان در مجلس و تمام نمایندگان بزرگوار مجلس هر چه زودتر قانون برچیدن شوراها را استارت بزنن که خیلی بنفع کشور میباشد
نقل قول کردن
#2 شهروند 1399-10-24 21:23
اگر میخواهیم فساد کمتر بشه و زمینه توسعه فراهم بشه
۱. حذف شورا
و
۲. دولتی کردن شهرداری
این دو کار باید اتفاق بیفته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا