یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موافقت مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مشروط به اصلاح ساختاری آن است.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (یکشنبه 21 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با انتقاد از وابستگی بودجه تقدیمی دولت به فروش نفت گفت: رهبری بارها تأکید داشتند که باید بودجه به نحوی تدوین شود که کمترین وابستگی را به نفت داشته باشد و در بیانات خود فرمودند باید در چاه‌های نفت را ببندیم چرا که دشمن اگر احساس کند ما به نقطه‌ای وابسته‌ایم، از همان نقطه به ما ضربه می‌زند، اما باز هم این تفکر در کشور حاکم است و متأسفانه رئیس‌جمهور به ایراد مجلس به پیش‌بینی فروش 2 میلیون و 300 هزار بشکه‌ای دولت انتقاد می‌کند.
وی افزود: آقای رئیس‌جمهور؛ کشور نیاز به بودجه واقعی دارد، این چه نوع بودجه‌نویسی است که دولت از فقرا می‌گیرد و در اختیار متمکنین قرار می‌دهد؟ چرا مالیات بر خودروهای لوکس، هنرمندان و درآمدهای بالای کنسرت‌ها حذف می‌شود؟ و چرا مالیات برخی از مشاغل نظیر مشاغل خدماتی که در شمال شهر خدمات می‌دهند محاسبه درستی نشده است؟
گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مردم ایران تأکید کرد: آینده، آینده روشن و پرفروغی است و باید توجه کرد که انتقادها در کنار ملاحظات مطرح شود و نکات مثبت و نیمه ‌پر نیز دیده شود و مردم را ناامید و مأیوس نکنید.
وی با اشاره به ایام ارتحال آیت الله مصباح یزدی گفت: ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت، لازم است یاد و خاطره حضرت آیت الله مصباح یزدی فقیه انقلابی را گرامی بدارم. کسی که در شرایط سخت کنار انقلاب بود و آبرویش را برای انقلاب هزینه کرد. در ایامی که همه مصلحت‌اندیشی کرده و سکوت کردند و با استناد به فرمایش حضرت امیر که فرمودند در ایام فتنه باید سکوت کرد، مصلحت‌اندیشی می‌کردند و حرفی نمی‌زدند، مرحوم آیت‌الله مصباح با شجاعت پای انقلاب ایستادند و مصداق بارز یک فرد انقلابی بودند که گوششان به فرمان رهبری بود.


دیدگاه‌ها  

#1 امیر هوشنگ 1399-10-21 20:27
آقا واکسن چی شد همه دنیا دارند واکسن می زنند ما چی ؟!
نقل قول کردن
#2 روزبهانی بروجرد 1399-10-21 21:16
جناب گودرزی همانطور که مستحضرید وظیفه نمایندگان محترم مجلس نظارت مقتدرانه ونظامند بر مدیران اجرایی می باشد بدون شک نظارت نمایندگان لرستان بر مدیران کل ومدیران شهرستانها از این قاعده مستثنی نیست هفت ماهی است که نمایندگان بر صندلی سبز بهارستان تکیه زده اند غافل از اینکه در جریان به هم ریخته وبحران آفرین بعضی از ادارات و سازمان های استان باشند به عنوان مثال و نمونه سازمان از ریل خارج شده سازمان صمت لرستان میباشد که طی پنج وشش ساله اخیر دچار رکود وعدم راهکار مثبت وبهروری لازم در حوزه کسب وکار و سرمایه‌گذاری شرکتهای خصوصی بوده است واین نا بسامانی به علت نداشتن مدیری قوی و کار آمد در این سازمان می باشد وهم اکنون نیز مدیریت این سازمان عریض وطویل به صورت سرپرستی اداره می شود وجالب تر از همه هر نه نماینده محترم کم وبیش در جریان مشکلات ریز و درشت این نهاد می باشند وبارها از طریق پیامک برای مجموعه نمایندگان هشدارهای فنی وعلمی لازم داده شده اما با این وجود اقدام موثر وعملی دیده نشده است همین امر بی تفاوتی نمایندگان باعث شده این سازمان بی رمق وفشل وامروزش بد تر از دیروز شده است
نقل قول کردن
#3 علی رضا 1399-10-22 08:15
جناب گودرزی پس تبدیل وضع کارکنان قراردادی چی شد شما مثلا پیگیر این قضیه بودین در مجلس!!!
نقل قول کردن
#4 منصوری 1399-10-22 08:49
نفحات نفت -بهروز امیر خانی را بخوانید - وابستگی به نفت تنها گزینه دولتها بوده و صد البته حیف و میل ان هنر همه مسئولون
نقل قول کردن
#5 احمد عزیزی 1399-10-22 09:08
همشهری خوب مان به نکات و موضوعات برجسته و مشکلات لا ینحل استان به خوبی ودرستی اشاره کردند اما نکته حائز اهمیت که گفتنش بی مورد نیست رانت های سیاسی و رو دربایستی های بی مورد و لطمه زنده با عث وضعیت غیر قابل تحمل سازمان صمت استان شده است به علت نبود نظارت لازم براین سازمان پنج نفر از کارشناسان این سازمان ماهها است درزندان وبازداشت به سر می برند و این موضوع رسانه ای و حتی خبرش از شبکه تلویزیونی سراسری پخش شد که آبرو وحیثت این سازمان برای همیشه زیر سوال برد
نقل قول کردن
#6 احمد عزیزی 1399-10-22 09:13
لازم به یاد آوری است تنها با ورود دلسوزانه و قاطعانه نمایندگان استان به این مهم شاید امیدی به حرکت رو به جلو این سازمان در آینده باشد آنهم با انتخاب مدیر مسلط و کار گشته می توان از دغدغه ی روزمرگی مفرط این نهاد مطمئن شد باری به هر جهت استاندار محترم لرستان می بایست پاسخگوی بی نطمی و رخوت این سازمان از مدار خارج شده باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا