یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
 به گزارش یافته، سرهنگ «عباس دولتشاهی» اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با برنامه‌ریزی‌های مستمر و به‌منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی در 48 ساعت گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.
 وی بیان داشت: پس از انجام اقدامات پلیسی مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی 21 نفر سارق که پس از هماهنگی دستگاه قضائی دستگیر و پس از انجام تحقیقات فنی به 46 فقره انواع سرقت اعتراف کردند همچنین در بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهر تعداد 32 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به‌منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند.
سرهنگ دولتشاهی افزود: در راستای همین طرح تعداد 21 نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی نیز پس از دستگیری تحویل دستگاه قضایی شدند ضمن اینکه تعداد 66 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا به‌صورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و غیره بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.
 فرمانده انتظامی خرم‌آباد در ادامه ضمن هشدار به افراد هنجارشکن خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به‌صورت مستمر و بی‌امان ادامه خواهد داشت و با تعاملات خوبی که با دستگاه قضائی برقراراست برخوردی قاطع و سخت با هنجارشکنان خواهیم داشت.


دیدگاه‌ها  

#1 افلاک 1399-10-21 19:56
باید تشکر کرد از نیرو انتظامی وخواهشی داریم که دستگاه قضایی برخورد کنه شدید واقعا دزدی که گرفته میشه باید حبس سنگین بهش بدن تا دفعه دیگه دزدی نکنه مردم چه گناهی کردن که دزد میزنه وسایلشون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا