یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کمیته دیپلماسی اقتصادی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ با اشاره به نشست این کمیته، گفت: پیشنهادات بودجه‌ای حوزه دیپلماسی اقتصادی در حضور مسئولان وزارتخانه‌ها و نهادهای متولی بررسی شد.
مرتضی محمودوند در گفت‌وگو با خانه‌ملت در توضیح نشست کمیته دیپلماسی اقتصادی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400، گفت: این کمیته برای اولین بار در مجلس با توجه به اهمیت حوزه دیپلماسی اقتصادی تشکیل شده است. در این جلسه درباره بودجه‌ای که باید در راستای مسائل دیپلماسی هزینه ‌شود، بحث و بررسی شد.
رئیس کمیته دیپلماسی اقتصادی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400، افزود: مسئولان وزارتخانه‌های امورخارجه، آموزش و پرورش و نهادهای امنیتی به ویژه وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح و مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات در این جلسه حضور داشتند.
محمودوند یادآور شد: موضوع دیپلماسی اقتصادی مربوط به تمام وزارتخانه‌ها و نهادها است. دیپلماسی حوزه حساسی است و پیشانی جمهوری اسلامی در خارج از کشور محسوب می‌شود لذا عدم توجه به پیشنهادات بودجه‌ای می‌تواند آسیب جدی به کشور بزند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطالب و پیشنهادات دستگاه‌ها پس از جمع بندی در کمیسیون تلفیق مطرح و پیگری خواهد شد.



دیدگاه‌ها  

#1 امیر هوشنگ 1399-10-16 21:31
آقای محمود وند نتیجه شکایت از بهاره رهنما چی شد ؟!
نقل قول کردن
#2 رضا-س 1399-10-20 15:07
به نقل از امیر هوشنگ:
آقای محمود وند نتیجه شکایت از بهاره رهنما چی شد ؟!
بپرس از پروژه های عمرانی و اشتغالزای خرم آباد چه خبر؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا