یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کل دادگستری با اشاره به اینکه باید مکتب حاج قاسم به نسل‌های جوان منتقل شود گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب عاشورا است و انتقال آن به نسل‌های بعدی مهم و ضروری است.
به گزارش یافته، محمد رزم ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان پل‌دختر با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی باید به نسل‌های جوان منتقل شود گفت: این مکتب برگرفته از مکتب عاشورا است و انتقال آن به نسل‌های بعدی مهم و ضروری است.
وی ادامه داد: حاج قاسم مرد نبردهای سخت و قدرتمندترین ژنرال دنیا بود که به عنوان سرباز ولایت خدمت می‌کرد و در دست‌نوشته‌هایش به لر بودن خود اشاره می‌کند و بر دل همه مردم احاطه داشت به طوری که ملت ایران در تشییع پیکر ایشان از زحمات سیدالشهدا مقاومت تجلیل کردند و استکبار از وجود حاج قاسم و امروز از نام این چهره مقاومت هراس دارد.
 
مختومه شدن 6 هزار پرونده در استان
رزم با اشاره به این که طی 9 ماهه امسال بیش از 6 هزار 631 پرونده در استان لرستان تشکیل که 6 هزار و 766 پرونده مختومه شده است.
رزم با تاکید بر اینکه حقوق عامه در پل‌دختر مورد کم‌لطفی قرار گرفته است بیان کرد: بر اساس قانون اساسی صیانت از حقوق عامه و بیت‌المال از وظایف قوه قضائیه است که خدشه به این حقوق باعث سلب منفعت از قبیل انفال، معادن، استانداردهای اجباری و محیط‌زیست برای بخشی از مردم می‌شود و دادستان با همکاری رئیس دادگستری شهرستان نسبت به احقاق حقوق عامه در شهرستان اقدام کنند.
وی بیان کرد: تجمع فاضلاب و مشکلات مردم، بازسازی راه‌های تخریبی بر اثر سیلاب، نبود دوربین پایش جهت پیشگیری از تخلفات، به‌رغم سبزیجات و باغات، نبود میدان میوه و تره‌بار در شهرستان، فاصله مسافتی ۹۰ کیلومتری آزادراه با اولین پاسگاه انتظامی، ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در اولویت فعالیتی دستگاه قضایی قرار گیرد.
رئیس‌کل دادگستری لرستان تصریح کرد: قطع درخت و قاچاق زغال باید در شهرستان مورد رسیدگی و توجه قرار گیرد، زوال درختان بلوط بر اثر بیماری و قطع درختان از دیگر چالش‌های شهرستان پل‌دختر است که باید توجه جدی بر رفع آن‌ها صورت گیرد و همچنین مسائل و مشکلات پسا سیلاب در فهرستی نوشته شود.
رزم با اشاره به سیل‌خیز بودن پل‌دختر افزود: سیل‌خیز بودن پل‌دختر یک چالش و دیواره ساحلی داخل شهر مانع نگرانی است و باید در دره‌های بالادست آبخیزداری صورت گیرد.
وی با اشاره به وضعیت پرونده‌های دستگاه قضایی در پل‌دختر بیان کرد: دادگستری پل‌دختر در خصوص دیدار چهره به چهره با مردم، کاهش پرونده معوقه، تشکیل شورای حفاظت از آب و منابع طبیعی و ملی، حمایت از سرمایه‌گذاری جهت جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی، شورای پیشگیری از جرائم برنامه‌ریزی نماید.
رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه با اخلال گران اقتصادی برخورد جدی می‌شود گفت: دستگاه قضایی جهت حفظ نظام با مخلان نظام و امنیت برخورد جدی می‌کند و نباید اجازه تضییع بیت‌المال داده شود.




بخوانید:

رئیس جدید دادگستری پلدختر معرفی شد

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادی 1399-10-14 19:39
جناب آقای رزم برادر ببخشید احتمالا این تعداد پرونده ای که مختومه شده اند مربوط به مهریه وجرایم پیش پا افتاده است وگرنه پرونده حقوقی برادربنده از سال ۸۹ تا کنون بلاتکلیف مانده است.
نقل قول کردن
#2 جوادی 1399-10-15 05:48
با سلام اقای رزم پر ونده های ماده ۴۷۷ را تعیین تکلیف کنید نزدیک به یکسال ونیمه در جواب مراجهین می گویند معلوم نیست همین دیروز هم همین جواب را دادند با وجود همه مشکلات و بلا تکلیفی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا