یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سیمای مرکز لرستان در روزهای سرد زمستان، برای مخاطبان کودک خود، برنامه «بچه‌ های لرستان» را تدارک دیده است تا با نمایش آیتم های جذاب آن، گرما را به خانه‌ های کودکان لرستانی بیاورد.
به گزارش یافته، این برنامه به تهیه کنندگی امیرمحمدیمینی، ساعت 9:30هر روز به غیر از روزهای جمعه به مدت 30 دقیقه و تکرار آن نیز بعدازظهرها ساعت 16:30 پخش می‌ شود.
از جمله آیتم های این برنامه، ماجراها و اتفاقات جالب بین گلنار خانم، نوید، خاله مهتاب، خورشید و عمو رحیم مهربان است. عمه گلاب هم با آیتم «نون و پنیر و قصه»، قصه‌ های شنیدنی و قدیمی‌ برای بچه‌ ها تعریف می‌ کند.
آیتم «برنا و دانا» هم با پخش تصاویر ارسالی بچه‌های لرستانی، از راهکارهای مبارزه با کرونا می‌ گوید و هر روز به یکی از همیاران سلامت جایزه می دهد. بچه‌ها با دیدن آیتم « وقتی شکل ها جمع می‌ شن»، هم سرگرم می‌شوند و هم ساخت یک کاردستی ساده را یاد می‌ گیرند.
تهیه کننده «بچه‌های لرستان» امیرمحمدیمینی، کارگردان تلویزیونی امین محمودوند، طراح عروسک و لباس سحر بیرانوند، مدیرصحنه مهرنوش بیرانوند و صدابردار آ ابوذر فرخیان است.
مجریان این برنامه الهام دارابی  وپریسا مهدوی نسب، بازیگرانش علی خورشیدی و فاطیما ملایریو تصویربرداران آن مهدی حیدری و ولی فرضی پور هستند.

دیدگاه‌ها  

#1 یافته ای 1399-10-06 19:34
من از طرق مختلف پیشنهادی دادم به صدا و سیما اما متاسفانه کسی استقبال نکرد
با شما یافته که امین مردم هستید در میون میذارم البته قبل من به ذهن خودتون و خیلی ها قطعا رسیده !!

چقدر خوب میشه شبکه افلاک برنامه ای رو تولید کنه که دعوت کنه از مشاهیر علمی و ورزشی و فرهنگی و ... استانمون و گفتگو محور باشه.
شاید برخی بگن تقلیدی و تکراریه !
اما چه عیبی داره همچین برانامه درباره این همه فرهیختگان علمی و ورزشیو فرهنگی و ... استان که داریم تهیه بشه
و البته در ساعاتی خاص از شب و با تبلیغات فراگیر برای پخشش.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا