یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد گفت: به مردم استان قول می‌دهم در پیگیری امور تا آخرین مرحله که اجرایی شدن است، فعالیت کنم و دمی نیاسایم، من وظیفه خود می دانم پیگیری‌ها را انجام دهم و از این پیگیری‌ها هیچگاه خستگی و یاس به خود راه نمی‌دهم.
موقعیت لرستان نیازمند نگاه ویژه استبه گزارش یافته، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در پیام آدینه این هفته با دعوت همگان به تقوای الهی با اشاره به آیه ۳۰ سوره فصلت، اظهار داشت: «آن کسانی که گفتند پروردگار ما خدای یکتا است، شعار توحید سر دادند و بر این شعار استقامت ورزیدند و پا برجا ایستادند و عمل کردند، ملائکه و فرشتگان بر اینان نازل می‌شوند و به این افراد می‌گویند که از آینده نترسید و نسبت به گذشته محزون نباشید و بشارت می‌دهند به بهشتی که وعده داده شده است».
وی با بیان اینکه آنچه سبب می‌شود ایمان رشد پیدا کند و انسان نتیجه و ثمره ایمان را ببیند، مقاومت و ایستادگی بر ایمان و شعار توحید است؛ تصریح کرد: استقامت در کنار ایمان ارزش دارد وگرنه کفار هم در مسیر باطلی که دارند استقامت می‌ورزند.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه استقامت در مسیر حق ارزشمند است، استقامتی که در مسیر ارزش‌های الهی، اخلاقی و انسانی باشد دارای ارزش است، افزود: این مقاومت بایستی ادامه دار باشد، اینکه انسان ایمان بیاورد و مدتی هم بر ایمان خودش بایستد اما به زودی در اثر فشارها و سختی‌ها صحنه را خالی کند، باعث آن الهام‌های معنوی ملائکه نمی‌شود.
حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه از آیه ۳۰ سوره فصلت چنین برداشت می‌شود که فرشتگان بر غیر پیامبران نیز نازل می‌شوند، گفت: نکته دیگر این آیه آن است که مقاومت در راه خدا ترس و دلهره را از انسان دور می‌کند، پس حزن و اندوه و دلهره با بشارتی که ملائکه بر انسان‌های مقاوم می‌دهند برطرف می‌شود.
وی افزود: هدیه‌ای که فرشتگان برای چنین مومنانی ارائه می‌دهند، بهشتی است که وعده داده شده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  خاطرنشان کرد: امید است همه ما بر شعارهایی که می‌دهیم پایدار بایستیم و از ثمره این ایمان و استقامت و نزول فرشتگان بهره مند شویم.
 
حضرت زینب (س)/ روز پرستار
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در ادامه پیام آدینه این هفته با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: نام حضرت زینب (س) همراه با صبر، شجاعت و ایثار و استقامت است که با حفظ حجاب و عفاف به تکلیف خود عمل کرد و توانست پرچم و پیام قیام امام حسین (ع) را به مردم آن عصر و نسل‌ها و عصرهای بعد منتقل کند.
وی با تاکید بر اینکه این همان استقامت در راه ایمان برای رسیدن به هدف است، افزود: خون‌های پاکی که در کربلا ریخته شدند که سرآمد آنها امام حسین (ع) بود، به وسیله شمشیرهای دشمنان جاهل ریخته شد، پیام این مجاهدت توسط حضرت زینب (س) به مردم آن نسل و نسل‌های بعد منتقل شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  با اشاره به اینکه به ظاهر شمشیر حق در مقابل شمشیر باطل موفق نشد اما خون‌های به ناحق ریخته شده و خون‌های مقدس با جنگ تبلیغاتی حضرت زینب (س) بر دشمن پیروز شدند، اظهار داشت: در حقیقت این قهرمان کربلا با پیامش و با سخنرانی‌هایش آن جنگ نظامی دشمن را به شکست مبدل کرد و در جنگ تبلیغاتی هم بر دشمن پیروز شد.
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه حضرت زینب (س) علاوه بر این مجاهدت سخت و دشوار، پرستار امام زین العابدین (ع) بود و پرستاری مهربان و دلسوز برای بازماندگان و داغدیدگان مصیبت کربلا بود، از این رو نام این بانوی شجاع و قهرمان برای همیشه در تاریخ با عظمت و با شکوه یاد می‌شود؛ تصریح کرد: چه مبارک است که روز ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستاران که از صبورترین و زحمت کش ترین قشرهای جامعه هستند، نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: پرستارانی که از صبح تا شب بر بالین بیماران و نیازمندان به مراقبت در بیمارستان‌ها در سرای سالمندان و… هستند، در حقیقت خود را وقف خدمت به کسانی کرده‌اند که نیازمند کمک هستند، همسران جانبازانی که شبانه روز مشغول مراقبت از همسر خود هستند نیز به همین صورت هستند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  با بیان اینکه تبریک ها و پاسداشت ها کار خوبی است اما نباید منحصر به یک روز شود، کسانی که زندگی خود را وقف دیگران کرده‌اند همواره باید مورد تقدیر قرار بگیرند، تصریح کرد: زحمات و رنج‌های جامعه پرستاری با پاداش مادی قابل جبران نیست اما در وضعیت پیش آمده شیوع ویروس کرونا لازم است با رعایت عدل و انصاف، فرصت شغلی برابر و در نظر گرفتن فداکاری آنانی که در مقابله با ویروس کرونا طی یک سال مجاهدت کردند، مورد تقدیر قرار بگیرند.
 
نهم دی
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در ادامه پیام آدینه این هفته با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی نشان داد که مردم فارغ از دسته بندی ها و جناح بندی ها در پایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه محکم و پایدار هستند.
وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی روز تشییع جنازه تمام کسانی بود که برای مقابله با نظام اسلامی و اهداف اسلامی تجمیع شده بودند، روز تشییع جنازه کسانی بود که در تقابل با عمود خیمه یعنی ولایت فقیه بودند، افزود: در آن روز میلیون‌ها نفر از مردم در استان‌های مختلف کشور، به خیابان‌ها آمدند و ابراز انزجار کردند نسبت به کسانی که علیه مقدسات شعار می‌دهند و توطئه می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  یادآور شد: حضور چشمگیر مردم با بصیرت و هوشیار به جهانیان نشان داد که این حضور برای همیشه به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران ثبت می‌شود.
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه لازم است با روشنگری هم ابعاد قانون شکنی سران فتنه که روزی خود در مسند قانون گذاری و مجری قانون بودند، تبیین و تحلیل شود، تصریح کرد: حماسه‌ای که در ۹ دی رقم خورد همچون سپری پولادین بود که از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد و در تقابل با قانون شکنان و قانون گریزان محکم و استوار ایستاد.
وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با روشنگری و هدایت خود نسل جدید را با شیوه‌های جدید توطئه علیه انقلاب اسلامی آشنا کرد و راه‌های دفاع از انقلاب اسلامی را یاد داد، افزود: حماسه ۹ دی در چندین بُعد قابل بررسی است، نخست سران فتنه و حلقه‌های مباشر و نزدیک به آنها که رفتار خارج از چارچوب قانون داشتند، دوم بازنگری و تعمق در حضور میلیونی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و عمود خیمه انقلاب است، سوم نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی که با صبر و هدایت و روشنگری عمل کردند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  خاطرنشان کرد: همچنین نقشی که مثلث شوم غربی، عربی و عبری به صورت مستقیم و غیرمستقیم در فتنه ایفا کردند باید تحلیل و تبیین شود.
حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۳ دی سالگرد شهادت فرمانده سلحشور سپاه اسلام و فرمانده سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی و برادر ابو مهدی مهندس و جمعی از همرزمانش که در یک اقدام تروریستی توسط آمریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل شدند، گفت: این فرمانده دلاور و خستگی ناپذیر در مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری و متجاوزی که دست نشانده آمریکا و اسرائیل بودند، در دفاع از کیان اسلام نقش بی بدیلی ایفا کرد.
وی ادامه داد: این شهید والا مقام رزمندگان دلداده و علاقمند را در سوریه و لبنان و افغانستان و عراق و… دور هم جمع کرد و مقاومت اسلامی را شکل داد و توانست توطئه‌های وسیع و گسترده مثلث شوم غربی، عربی و عبری را به شکست مفتضحانه بکشاند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  با تاکید بر اینکه مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم متدین و انقلابی در استان لرستان در پاسداشت سالگرد این سرباز فداکار اسلام و ایران با رعایت مقرراتی که از سوی ستاد ملی و استانی کرونا اعلام می‌شود، وظیفه دینی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، افزود: باید با اهداف این فرمانده دلاور و خستگی ناپذیر عهد ببندیم که در دفاع از فضیلت‌ها اخلاقی، انسانی و اسلامی این مسیر را ادامه دهیم.
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه موشک بارانی که توسط سپاه پاسداران به مقر مزدوران آمریکایی در پادگان عین الاسد وارد شد فقط یک هشداری بود که دستور دهندگان و عاملان این جنایت باید منتظر انتقامی سخت و پشیمان کننده باشند، تصریح کرد: البته در هشتم دی ماه هم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را در پیش داریم که فاطمیه اول است و جا دارد مردم رعایت شئونات لازم را در این روز و روزهای پس از آن داشته باشند.
وی یادآور شد: به تدریج وارد دهه بصیرت می‌شویم که از ۹ دی تا ۱۹ دی است، با رعایت اصول و مقرراتی ستاد ملی کرونا اعلام می‌کند، مسئولان فرهنگی برنامه‌هایی در پیش دارند.
 
وضعیت استان
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در ادامه پیام آدینه این هفته با اشاره به اینکه ما سفری داشتیم و شش ملاقات با مقامات اقتصادی و فرهنگی انجام گرفت، به حضور یکی از مراجع تقلید هم رسیدیم، اظهار داشت: مقامات اقتصادی و فرهنگی آماده کمک به استان لرستان هستند و حاضرند صدها میلیارد تومان در لرستان سرمایه گذاری کنند و از آنها دعوت شد و قبول کردند که در آینده نزدیک به استان لرستان تشریف بیاورند و راجع به جزئیات سرمایه گذاری وارد مذاکره با مسئولین استان شوند.
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه بایستی در درون استان با جدیت بیشتری امور را دنبال کنیم و زمینه‌های اجرا را فراهم کنیم، تصریح کرد: با فراهم شدن زمینه‌های اجرایی می‌توانیم ارتقای فرهنگی و رشد و توسعه اقتصادی را در استان رقم بزنیم.
وی خاطرنشان کرد: به مردم استان قول می‌دهم در پیگیری امور تا آخرین مرحله که اجرایی شدن است، فعالیت کنم و دمی نیاسایم، من وظیفه خود می دانم پیگیری‌ها را انجام دهم و از این پیگیری‌ها هیچگاه خستگی و یاس به خود راه نمی‌دهم؛ مردم و جوانان هم به این امید که آینده بهتری برای استان رقم بخورد مجاهدت و تلاش کنند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 عبدالرضا ماه کیانی 1399-10-06 18:10
ما مردم قدر دان تلاشهای مجدانه حضرتعالی هستیم و از طریق رسانه ها در جریان ملاقات هایتان با وزراو میران رده بالای کشور و در راستای جذب حمایتهای آنان و ی آنان و شرایط لازم برای سرمایه گذاری و توسعه همه جانبه استان قرار داریم،، خداوند بشما توفیق عنایت فرماید
نقل قول کردن
#2 علی 1399-10-06 19:01
این چه استانی است که کودکان
بی سرپرست کوهدشتی باید در خیابان وکنار رودخانه
بخوابند
شما که در مرکز استان
وخرم اباد هستید چرا به استاندار ومدیران استان
گوشزد نمی کنید.
نقل قول کردن
#3 ارین 1399-10-07 01:19
با سلام
قدردانی و سپاسگزاری ویژه از تلاش و پیگیری های شبانه روز، حضرت ایت الله شاهرخی برای پیشرفت و آبادانی لرستان محروم و مظلوم.
دست هایتان پرتوان ، خدا قویت مجاهد بزرگوار
نقل قول کردن
#4 AMIN 1399-10-07 22:14
ممنون حاج آقا داریم میبینیم چقدر زحمت میکشین برای این دیار
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا