یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: منطقه قرمز و نارنجی در کشور نداریم و باید تلاش کنیم که این شرایط را نگه داریم.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در پنجاهمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته در برخی کشور‌های اروپایی به‌ویژه انگلستان از مسوولان ذی‌ربط خواست برای جلوگیری از ورود این ویروس به کشور، مراقبت‌ها را به‌ویژه در خصوص مسافرانی که از مناطق آلوده وارد کشور می‌شوند، افزایش دهند.
رئیس‌جمهور اظهار داشت: در برخی کشورها، پرواز‌ها قطع و مراقبت‌ها بیشتر شده است. ورودی‌ها را خیلی باید مراقب باشیم تا به‌این‌ترتیب این ویروس جهش‌یافته دوباره مردم و جامعه را گرفتار نکند.
آقای روحانی همچنین به مسئله ضرورت پرهیز از تجمعات به عنوان یکی از عوامل شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: الحمدالله در زمینه ماسک، تقریباً به صورت یک کار معروف در کشور، همه به آن عمل می‌کنند و موضوع رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و پرهیز از شب‌نشینی‌ها را هم تا حدی مراعات می‌شود.
وی افزود: ولی باید مراقب تجمعات باشیم حال این تجمعات دینی، ملی و یا مسائل مهم در کشور باشد. ما در یک شرایط عادی نیستیم بلکه در یک شرایط کرونایی هستیم و باید مراقبت و مواظب باشیم مخصوصاً ایامی که پیش رو داریم مخصوصاً ایام شهادت صدیقه کبری (ع) که مردم نسبت به خاندان رسالت عشق می‌ورزند و حق آن‌هاست، اما در عین حال مراعات پروتکل‌ها هم وظیفه شرعی و ملی ماست و این همانی است که آن بزرگوار‌ها هم از ما همین را می‌خواهند و این را باید کاملاً مراعات کنیم.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر هوشنگ 1399-10-06 18:37
به نظرم شرایط هنوز بحرانی است
همچنان در خانه بمانند
خودتان مواظب جانتان باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا