یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل حفاظت محیط‌زیست لرستان از دستگیری چهار نفر شکارچی در ارتفاعات سفید کوه خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، مهرداد فتحی بیرانوند گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد در تاریخ 30 آذر 99 با بیتوته شبانه در ارتفاعات این منطقه و پس از چند ساعت تعقیب و گریز، چهار نفر شکارچی را که اقدام به شکار یک راس بز کوهی نموده بودند دستگیر کردند.
فتحی گفت: از این متخلفین علاوه بر لاشه یک راس بز کوهی، دو قبضه اسلحه ام یک، 40 عدد فشنگ، یک دستگاه دوربین و چند عدد کوله‌پشتی و ادوات شکار کشف و ضبط شد.
فتحی بیرانوند اظهار داشت: پرونده این متخلفین شکار غیر مجاز پس از تنظیم صورتجلسه، جهت بازداشت و صدور رای قانونی و نیز اخذ جریمه زیست محیطی به میزان 750 میلیون ریال به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف‌شده از آن‌ها تا صدور رای قطعی به صورت امانی زیر نظر این اداره کل باقی می‌مانند.
وی با اشاره به فصل جفت‌گیری وحوش و حفاظت مداوم و مستمر از زیستگاه‌های حساس و مناطق تحت مدیریت استان گفت: محیط بانان پر تلاش استان لرستان به صورت شبانه‌روزی در مناطق حضور دارند و با هرگونه تخلف احتمالی با جدیت و بدون اغماض برخورد خواهند نمود.
مدیر کل حفاظت محیط‌زیست لرستان از تمامی دوست داران محیط‌زیست درخواست نمود هر گونه تخلف در حوزه محیط‌زیست را به سامانه شبانه‌روزی 1540 گزارش داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.
 
محمدنبی حسنوند

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-10-01 20:13
متاسفانه در شهر خرم آباد هرجا می‌روی صحبت از این
است که سفید کوه پر شده از کل وبز وخیلی از افراد
افتادن در فکر شکار در سفید کوه لطفا سازمان محیط
زیست ونیروی انتظامی رسیدگی کنند تا بلکه
جلوی شکار در سفید کوه خرم آباد گرفته بشه.
یافته عزیز خبرهای محیط زیستی را بیشتر
پوشش بدهید.
نقل قول کردن
#2 علی 1399-10-02 13:24
باسلام .لطفا توضیح دهید شکارچیان واسلحه هاشون به دستگاه قضایی معرفی وضبط میشوند ولی گوشت حیوانات شکارشده .کلها وبزهای کوهی کجا میره .
نقل قول کردن
#3 علی 1399-10-03 08:31
باتشکراز سایت یافته لطفا انتقادات روسانسور نکنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا