یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکمی از سوی دکتر مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، علی جهانی به سمت مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی این سازمان منصوب شد.
به گزارش یافته، در متن این حکم آمده است:
 
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به‌موجب این حکم به سمت مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی منصوب می‌شوید.
امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب، همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد، در راستای نیل به اهداف تبیین شده به‌ویژه اصول و سیاست های نظام جامع تامین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایید.
جهانی با مدرک دکترای ارتباطات اهل نورآباد لرستان است و از 24 خردادماه 97 " تصدی مدیر کلی سازمان تامین اجتماعی استان لرستان را بر عهده داشت.
وی معاونت بیمه استان، رییس شعبه تامین اجتماعی کرج، رییس و کارشناس ارشد روابط عمومی، مدیر تأمین اجتماعی شعبه کوهدشت، رئیس و کارشناس ارشد نظارت و ارزشیابی

دیدگاه‌ها  

#1 محمدی 1399-10-03 00:45
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت آقای دکتر جهانی و نیز با آرزوی سلامتی و عزت دنیا و آخرت ... ایشون بسیار بزرگوار و کار بلد و شایسته بوده که بر کار اشرافیت داشته و در مدت کوتاهی که همکارشون بودم خیلی خوشحالم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا