یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: لازم است هرچه سریع‌تر سرنوشت آهن‌آلات و اجناس رسید شده‌ی شهربازی کیو را مشخص و به مردم و اعضای شورای شهر گزارش دهند.
به گزار یافته، رستم کوشکی در این یک‌صد و بیست و هفتمین جلسه رسمی و فوق‌العاده شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به سرنوشت نامعلوم آهن‌آلات و اجناس رسید شده‌ی شهربازی خرم‌آباد اشاره کرد و خطاب به، معاون عمرانی شهرداری دستور داد تا هرچه سریع‌تر سرنوشت این اموال را مشخص و به مردم و اعضای شورای شهر گزارش دهند تا اگر حقی از بیت‌المال ضایع شده باشد، موضوع از طریق مراجع نظارتی مورد پیگرد قرار گیرد.
کوشکی، با بیان اینکه طبق گزارش‌های رسیده حدود سه ماشین (کامیون) از اموال متعلق به شهرداری خرم‌آباد، از انبار خارج و به پیمانکار قبلی واگذار شده است افزود: با توافقات صورت گرفته یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به پیمانکار قبلی داده شده و توافق شد هیچ یک از ابزارآلات و وسایل به‌جای مانده جابجا نشود.
وی افزود: بر اساس گزارش رسیده محموله‌ای به ظرفیت و گنجایش ۳ ماشین (کامیون) از اموالی که به انبار شهرداری منتقل شده است از انبار خارج شده است.
کوشکی بیان داشت: جا دارد سازمان بازرسی و دیگر نهادهای نظارتی، موضوع اجناس خارج‌شده از انبار شهرداری را بررسی و چنانچه تخلفی صورت گرفته باشد، با متخلفین برخورد مقتضی به عمل آورند.







دیدگاه‌ها  

#1 ع 1399-09-30 21:08
ضعیف ترین شواری شهر
نقل قول کردن
#2 ع 1399-10-01 01:03
دادنشون کت و شلوار
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا