یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: بزرگ‌ترین پشتوانه و داشته‌های استراتژیک یک کشور و یک ملت بالنده در قالب پیدایش دولت ملت همان نیروی انسانی مجرب خصوصاً جوانان هستند که اگر نباشند واژه مقدس دولت ملت هم بی‌ارزش می‌شود.

مرتضی محمودوند در گفتگو با یافته و در واکنش به خبر درگذشت دو جوان لرستانی در حادثه انفجار کوره در شهرک صنعتی سلفچگان با اظهار تأسف از این حادثه اظهار داشت: فوت مظلومانه دو جوان لرستانی در حادثه انفجار در کادر جغرافیایی کیلومترها آن‌طرف تر از خانواده و زادگاهشان بسیار حزن‌انگیز و دردآور است؛ این ضایعه تأسف‌بار را به خانواده‌های داغدار آنان تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به این‌که این حادثه و اتفاقاتی از این دست تلنگری است برای مدیران ضعیف و فرا دستان مرکز نشین آنان، افزود: برخی نمایندگانی که در این سال‌ها انواع و اقسام تبعیض و ستم و‌ بلا را بر سر مردم لرستان آوردند؛ تلنگری بدان جهت که فراموش نکنند روز حساب و کتاب خداوند بسیار نزدیک است.
محمودوند تاکید کرد: جوانان پاک‌طینت، غیرتمند، خوش‌فکر و رعنای لرستان از فرط فشارهای اقتصادی چاره‌ای جز مهاجرت و دوری از خانه و کاشانه ندارند؛ یک روز در حادثه کوره سلفچگان مظلومانه در آتش ضعف ‌‌و بی‌تدبیری مسئولان می‌سوزند و روز دیگر در جاده‌ها به کام مرگ می‌روند و داغشان بر دل مادران دل‌شکسته و پدران رنج‌کشیده می‌ماند.
وی به به‌کارگیری جوانان لرستان تحت عنوان شوتی هم اشاره کرد و ادامه داد: شوتی قصه‌ی پرغُصِه ی تکه‌تکه شدن جوانان لرستانی برای لقمه‌ای نان است. شوتی نماد ناامیدی و سرخوردگی جوانانی است که از سر ناچاری دل به جاده‌ها زده و آواره‌ی آزادراه‌ها و بنادر می‌شوند.
نماینده خرم‌آباد و چگنی بزرگ‌ترین پشتوانه و داشته‌های استراتژیک یک کشور و یک ملت بالنده در قالب پیدایش دولت ملت را نیروی انسانی مجرب خصوصاً جوانان دانست و افزود: اگر نباشند واژه مقدس دولت ملت هم بی‌ارزش می‌شود، شوتی و کوله بری و مهاجرت‌های اجباری در هر کجای این سرزمین باشد نشان ناکارآمدی مدیران نالایق و بی‌توجهی محض به ظرفیت‌های خدادادی، ثروت‌ها و منابع این سرزمین است.
وی به فرصت ایجادشده در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ و اهمیت حضور در این کمیسیون اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را در جهت استفاده از این ظرفیت برای خدمت به مردم به کار خواهم گرفت.




شایان ذکر است در اثر حادثه‌ای که ظهر (24 آذرماه) در کوره ذوب فلزات کارخانه «فولاد صنعت پردیس آذربایجان» در شهرک صنعتی سلفچگان رخ داده است، دو کارگر لرستانی جان خود را از دست داده و 15 نفر مصدوم شده‌اند.
محسن شجاعی بیرانوند و محمد ایمانی دو جوان لرستانی بودند که به علت شدت جراحات، جان خود را در این حادثه از دست دادند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-09-27 19:42
رفتم برای کار در نیروگاه دورود گفتم رشته ام مرتبط است شاید کاری در شهر دورود گیر بیاورم اما یافته جان اونجا گفتن از استخدام خرم آبادی ها معذوریم
وخرم آبادی استخدام نمی کنیم....
حال وروز جوانان خرم آباد حال وروز بی پناه ترین
جوانان است.
یافته عزیز این هم از عواقب خرم آبادی بودن ولرستانی
بودن است.
نقل قول کردن
#2 البرز 1399-09-27 22:11
لطفا آقای محمودی بفرمایند از ابتدای نمایندگی شان تاکنون چند بار به سازمان برنامه و بودجه کشور برای اخذ بودجه برای شهرستان خرم آباد و استان رفته اند؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#3 علی 1399-09-28 11:21
مثل پیرزن ها وقتی زورمان به کسی نمی رسد، کارمان نفرین است.
نقل قول کردن
#4 ارش 1399-09-28 15:17
برنامتون چيه ؟ اون شعارها چي شد؟ يادتونه كانديداها چطور همديگه رو تخريب ميكرديد انتخابات و نماينده هاي قبلي رو به كم كاري متهم ميكرديد با اون ادبيات ، الان خودتون يكساله تقريبا توي اون جايگاه هيچ قدمي برنداشتيد جز حرف زدن اون هم بعيد ميدونم حرفاي خودتون باشه احتمالا متن اماده بهتون ميدن و روخواني ميكنيد
ما ميگين لعنت خدا بر اون كسي كه اين كرسي رو اشغال ميكنه درصورتي كه خودشم ميدونه لياقتش رو نداره و كاري از دستش ساخته نميشه
نقل قول کردن
#5 خرم آبادی 1399-09-28 15:57
چرا دکتر محمودوند دفتری مردمی مجلس در تهران رو تحویل نمیگیرند؟
ما زنگ زدیم به دفتر ایشون در تهران که کارمند مجلس گفتن همه دفاترشون در مجلس فعال است به جز ایشون
نقل قول کردن
#6 منصوری 1399-09-28 18:39
نمایندگاه محترم بسان نمایندگان بروجرد ارتباطشان را با مردم بیشتر کنند -حد اقل راههای ارتباط مجازی را معرفی و از نقطه نظرات عامه مردم استفاده کنید -4 سال خیلی زود دیر میشود....
نقل قول کردن
#7 فرهنگی 1399-09-30 10:11
به نقل از خرم آبادی:
چرا دکتر محمودوند دفتر ;-) ی مردمی مجلس در تهران رو تحویل نمیگیرند؟
ما زنگ زدیم به دفتر ایشون در تهران که کارمند مجلس گفتن همه دفاترشون در مجلس فعال است به جز ایشون

با سلام
دفتر دکتر محمودوند در تهران فعال است دفتر ایشون از اولین روزهای مجلس شروع به کار کرده و به جد پیگیر مسائل مختلف است
نقل قول کردن
#8 رضا -س 1399-10-06 10:12
آقای محمود وند یکسال از نمایندگی شما گذشت ، مردم منتظر فعال شدن پروژه های عمرانی راکد خرم آباد می باشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا