یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: بهتر است دولت قبل از رد شدن کلیات بودجه در مجلس درخواست بازگشت آن را برای اصلاح دهد.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 26آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: بودجه‌ای که شما به مجلس داده‌اید باعث گرفتاری مردم و به چالش کشیدن حاکمیت خواهد شد، شما در بودجه از فروش دو میلیون و 300 هزار بشکه در روز صحبت کرده‌اید، اگر بنا بر نوشتن‌ بود 3 یا 4 میلیون بشکه در روز می‌نوشتید.
نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: شما در بودجه درآمدهای غیرواقعی تعریف کرده و از طرف دیگر مالیات خانه‌ها و خودروهای لوکس که در قانون بودجه سال 99 آمده بود را در لایحه بودجه سال 1400 حذف کرده‌اید؛ این چه نحوه برنامه‌ریزی برای کشور است، شما چند ماه از سال آینده سکاندار مقام ریاست جمهوری هستید، اجازه دهید مردم با نام نیک از شما یاد کنند لذا بهتر است قبل از رد شدن کلیات لایحه بودجه سال آینده در مجلس شما درخواست برگشت لایحه را داده و آن را با توجه به منابع غیرواقعی اصلاح کنید.
وی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی گفت: وضعیت نیروهای قراردادی مراکز درمانی به کجا رسید؟ واکسن کرونا در شرف آمدن است ولی کسی در اقدام و عمل برای پرستاران و برای کارکنان مراکز درمانی کاری نکرد لذا خواهش می کنیم به وضعیت آنها رسیدگی شود.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسائل حوزه انتخابیه خود گفت: لازم است ورزشگاه 15 هزار نفری تکمیل شود اما پول آن تمام شده لذا خواهش می کنم شخصی را فرستاده تا تأمین اعتبار شده و در بهره‌برداری از آن تسریع شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: در خصوص راه‌آهن بروجرد نیز هم مصوبه کمیسیون ماده 23 و همچنین ردیف ملی نیز برای آن آمده است، بنابراین هیچ مانعی بر سر راه شما قرار نداشت چرا کاری انجام نداده‌اید در حالی که برخی از حوزه‌های انتخابیه پول‌های کلان گرفته اما برخی از استان‌های محروم، مورد بی‌توجهی و کم لطفی قرار می‌گیرند لذا انتظار می‌رود که با توجه بیشتر این پروژه که مورد انتظار مردم است، تکمیل شود.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-09-26 12:46
نماینده بروجرد به تمام معنی کلمه دنبال رفع مشکلات
حوزه انتخابیه خود است...
نقل قول کردن
#2 م 1399-09-26 13:35
ها!!!! نزدیکای انتخابات و همه شدن دلسوز.
نقل قول کردن
#3 حسین بهاروند 1399-09-26 16:28
به نقل از م:
ها!!!! نزدیکای انتخابات و همه شدن دلسوز.

دایی با خودت چند چندی؟ انتخابات نمایندگان مجلس 3 ساله دیگه برگزار میشه.کاش نماینده های خرم آبادم به همین اندازه تلاش میکردن برا حوزه خودشون.
نقل قول کردن
#4 م 1399-09-26 17:48
عزیزم، گویا در جریان نیسیتی که انتخابات ریس جمهوری در خرداد 1400 برگزار میگردد؟؟؟!!! درسته؟منظور بنده هم تبلیغ نمایندگان برای اقای x که الان همکارشون هست بود. البته به شخصه من اقای گوردرزی را نماینده کوشا و پیگیر میبینم و انصافا هم بروجرد را با تفکر عاقلانه در مسیری خوب هدایت میکند.
نقل قول کردن
#5 نان و پول 1399-09-26 21:05
یکی از دلایل اینکه این سخنان را هر بار از بروجردمی شنویم .دلیل راه درست که به آن پیشرفت سیاسی و کلامی گفته می شود.و ادامه دارد.به مردم و اهدافشان مربوط است نه نماینده آنها.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا