یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، گفت: بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید نیازمند همیاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.
به گزارش خانه ملت، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از تلاش و پیگیری برای رفع موانع تولید در صنایع این شهرستان خبر داد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از صنایع لبنی زمانکار، ماکارونی اس‌بی‌کو و کارخانه تولید پنیر پیتزا شهرستان گفت: برخی صنایع شهرستان و استان با مشکلاتی مواجه هستند که باید با پیگیری و مساعدت و همکاری بین‌بخشی دستگاه‌ها و همراهی بانک‌ها این مشکلات رفع شود.
وی تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر و به دلیل مشکلات اقتصادی، برخی واحدهای تولیدی به دلیل دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل با مشکلاتی مواجه شده‌اند و اکنون این واحدها در رهن بانک رفته و یا تعطیل شده‌اند.
 وی اضافه‌ کرد: با مساعدت بانک‌ها و همراهی دستگاه‌های اجرایی، این واحدها می‌توانند به چرخه تولید بازگشته که این مهم نیازمند همراهی بین‌بخشی در استان و کشور است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس یادآور شد: بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید نیازمند همیاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-09-16 17:23
با تغییر رییس سازمان صمت امیدواریم گشایش ها و اتفاقات خوبی انجام شود
نقل قول کردن
#2 همشری 1399-09-19 14:09
والا شیری هستی با پیگیر یهایی درخصوص مشکلات حوزه انتخابیه بروجرد انجام می دهی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا