یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از توهین به قوم لر گفت: برخی گروه‌ها و افراد با طراحی هدفمند نسبت به توهین به اقوام اقدام کرده و در جهت اهداف دشمنان ملت ایران گام برمی‌دارند.
مرتضی محمودوند در گفت‌وگو با خانه‌ملت،  با تأکید بر عدم توهین به اقوام کشور گفت: افراد کوچک و پرحاشیه که با توهین به اقوام نجیب و بزرگ ایران سعی در بزرگ کردن خود دارند، بدون تردید در زمین دشمن بازی می کنند و خواسته یا ناخواسته به طراحی سرویس های امنیتی علیه ملت ایران جامه عمل می پوشانند.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این مقطع حساس امنیتی و بحرانی که مردم سرافراز و بصیر ایران با وحدت و انسجام مثال زدنی خود جانانه مقابل بدخواهان ایستاده اند، نباید به سادگی از کنار این قبیل حرکات بگذریم تا درس عبرتی باشد برای هر کس و ناکسی که عظمت ستودنی ایرانیان اصیل و نجیب را به سخره می گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه اصالت تردیدناپذیر، تاریخ سترگ، قدمت چند ده هزارساله و فرهنگ غنی قوم لر به عنوان یک تمدن با شکوه بر هیچ کس پوشیده نیست و نیاز به تشریح ندارد، عنوان کرد: به این افراد بی ریشه اکیدا توصیه می‌کنم سرگذشت غرورانگیز و سراسر افتخار بانوان مؤمن و موحد سرزمینم که همچون پرچمی باعظمت و برافراشته در طول تاریخ است را مطالعه کنند؛ بانوان افتخارآفرینی  همچون سردار بی‌بی مریم و از همین تبار، بزرگ‌بانوی شجاع و قهرمان هخامنشی، نجیب زاده بانو «یوتاب» و هزاران شیرزن دیارم که از حیث بزرگی و نجابت کم نظیر هستند.
محمودوند در ادامه با اشاره به این مطلب که رزمندگان و شهدای دشمن شکن دفاع مقدس به دست همین مادران تربیت و پرورش یافتند، اظهار داشت: این یادآوری ها از آن جهت است تا بار دیگر به خود اجازه ندهند نام پرافتخار لر پارسی تبار را با بی ادبی بر زبان کثیفشان جاری کنند و بدانند که جغرافیای لر در طول تاریخ، مهد پرورش شیرزنان و اَبَرمردانی بوده است که همواره پرچمدار دفاع از وطن و پاسدار تمامیت ارضی ایران عزیز بوده و هستند.
این عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس اضافه کرد: پیگیری های قضایی در این خصوص آغاز شده و اینگونه افراد دون‌مایه و گستاخ که حتی مایل نیستم نام و نشان حقیر آنها را مکتوب و بر زبان جاری کنم به یاری خداوند متعال و پشتوانه مردم شریف و غیرتمند ادب و تربیت خواهند شد و انتظار می رود که دستگاه محترم قضایی مجازات اینگونه جرایم را با هدف بازدارندگی به انجام رساند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به برخی افراد که در قالب گروه ها، موسسات و تشکل های مردم نهاد خودخوانده خود را لر معرفی کرده و با طراحی هدفمند به این قبیل موضوعات در جهت اهداف بدخواهان و دشمنان ملت ایران دامن زده و موضع گیری هایی مشکوک و هدفمند دارند، خاطرنشان کرد: با اشرافیت کامل اعلام می کنم که شما نه تنها لر نیستید بلکه هیچ خط و ربطی هم به این قوم بزرگ ندارید و بدون شک با ایجاد بقالی هایی تحت عنوان فعالیت های اجتماعی در صدد خرید محبوبیت و یا انجام بخشی از طراحی دشمن در جهت ناامنی و آشوب هستید.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر هوشنگ 1399-09-16 16:44
ببینیم نتیجه این صحبت های شما چی می شود ولی این توهین ها همچنان ادامه دارد و کسی هم پیگیر قضایی نیست این شخص هتاک باید به لرستان منتقل شود و محاکمه و مجازات شود همان کاری که شمالی ها کردند و شخص هتاک را به شمال بردند و محاکمه و مجازات کردند
نقل قول کردن
#2 بیژن 1399-09-16 16:51
احسنت.اگه در مورد ترکها حرفی میزد الان توی خیابونها بودن.با اینکه گفت من خودم لر هستم ولی واقعا کارش زشت بود و لایق تنبیه و مجازات.
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1399-09-16 16:52
درود بر شما بلاخره می بایست جلوی این گستاخی ها گرفته شود.
نقل قول کردن
#4 امیر 1399-09-16 20:36
امیدواریم فقط حرف نباشه و تا تنبیه کردن کامل پیش برین ( فقط شعار نباشه)
نقل قول کردن
#5 اکبر-ظ 1399-09-16 22:23
به نقل از بیژن:
احسنت.اگه در مورد ترکها حرفی میزد الان توی خیابونها بودن.با اینکه گفت من خودم لر هستم ولی واقعا کارش زشت بود و لایق تنبیه و مجازات.

الکی میگه لره از روستاهای اطراف اراک بوده.
نقل قول کردن
#6 مسعود 1399-09-16 22:29
به نظر من قوم لر بزرگتر از توهین اشخاص هست. پرداختن و شکایت کاری را درست نمیکند. بهتره ی کادویی براش تهیه بشه و اصالت لر و گذشت را بهش نشون بدیم
نقل قول کردن
#7 اکبر-ظ 1399-09-16 22:30
نماینده محترم فقط به عذرخواهی این شخص از مردم لر بسنده نکنید ا
اگه قرار باشه هر کس توهین کنه و بعد عذرخواهی خب این رویه ادامه دار خواهد شد.
نقل قول کردن
#8 محمدحسین 1399-09-16 23:25
امثال شماههاداریدبه ماهاتوهین میکنیدنه دیگران .
به درداین مردم رسیدگی کنیدهمه دارن ازبیکاری زندگیشونوازدست میدن حالا براماشدیدباغیرت .
نقل قول کردن
#9 رضا -س 1399-09-17 09:54
امثال این خانم باید متوجه شوند با چه قوم بزرگی طرفند،
نقل قول کردن
#10 حرف لر 1399-09-17 10:33
ازماست که برماست.به قول معرف هرموقع متولی ،حرمت امامزاده رانداشته باشه ازدیگران چه انتظاری میرود؟اخیرا شخصی معلوم الحال بنام ج.س ساکن روستای ...ازتوابع بخش مرکزی شهرستان خرم آباد با انتشار کلیپی درفضای مجازی به سه ایل برزگ وشریف درلرستان توهین کرد چرابا این شخص ومسببین آن برخورد نمیشود؟تابااین قبیل افراد برخورد نشود چیزی درست نمیشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا