یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یکی از قنادی‌های مشهور شهر خرم‌آباد به علت رعایت نکردن شرایط بهداشتی، استفاده از شیرینی‌های فاسد و تاریخ گذشته، روغن فاسد، ظروف غیربهداشتی و مواد اولیه آلوده و غیربهداشتی در تولید کیک و شیرینی پلمپ شد.
به گزارش یافته، حمید القاصی مهر در خصوص این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و در معیت روسای شعب سیار، بازرسان سازمان صمت و دیگر دستگاه‌های نظارتی از کارگاه‌های شیرینی‌پزی و قنادی در سطح شهر به‌صورت سرزده بازدید و بازرسی به عمل آوردند.
وی افزود: در این بازدید که منجر به تعطیلی و پلمپ شیرینی فروشی شد متاسفانه مواد تاریخ‌مصرف گذشته از جمله کره، روغن و شکلات که در پخت شیرینی استفاده می‌شد و ظروف و قالب‌های شیرینی و کیک آلوده در محیط و فضایی کاملاً غیربهداشتی که سلامتی مردم را تهدید می‌کرد کاملاً مشهود بود و به چشم می‌خورد.
القاصی مهر بیان داشت: در این خصوص ضمن معدوم کردن این مواد واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل و پلمپ شد. پرونده متشکله جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی زاده 1399-09-16 00:00
کاش اسم این قنادی ذکر شود تا هم رسوا شوند و هم مردم ،دیگر از این قنادی ها چیزی نخرند
نقل قول کردن
#2 ق ب 1399-09-16 05:02
خداوند خیرتان بده با این کار خداپسندانه که انجام داده آید انشاالله که رابطه بازی ها و اشنابازی اجازه دهند تا پرونده مطابق ضوابط مسیر خود را طی کند
نقل قول کردن
#3 تارا 1401-06-03 15:26
قنادی گلایول بود تازه الانم اومده مطهری روبروی هتل ذنگین کمان شعبه زده
نقل قول کردن
#4 تارا 1401-06-03 15:27
به نقل از علی زاده:
کاش اسم این قنادی ذکر شود تا هم رسوا شوند و هم مردم ،دیگر از این قنادی ها چیزی نخرند
قنادی گلایول الانم روبرو هتل رنگین کمان شعبه زده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا