یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی از تلاش‌های مداوم و مؤثر برای افزایش بودجه لرستان در سال آینده خبر داد.
مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در گفت‌و‌گو با یافته در خصوص افزایش بودجه لرستان در سال 1400 اظهار داشت: از اولین روزهای شروع به کار مجلس یازدهم تاکنون در خصوص افزایش بودجه لرستان محکم و بی‌تعارف با بسیاری از مسئولان متنفذ و تأثیرگذار نظام و دولت رایزنی‌ها و صحبت‌های مفصلی داشته‌ام و ظلم نابخشودنی و فراموش ناشدنی به مردم لرستان را یادآور شده‌ام.
این عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: به لطف خدا رئیس محترم مجلس، رئیس و اعضای محترم کمیسیون برنامه‌وبودجه و مجمع محترم نمایندگان استان در این زمینه نهایت همکاری و همراهی را داشته‌اند و مسئولان امر برای افزایش بودجه استان قول مساعد داده‌اند؛ امیدواریم در بودجه سال آتی انشا الله افزایش قابل‌توجهی در بودجه استان لرستان داشته باشیم.
 



نقش مهم و مؤثر تریبون مجلس در افزایش بودجه
وی در خصوص نقش مهم و مؤثر تریبون مجلس در افزایش بودجه تصریح کرد: به پشتوانه مردم عزیز، نطق‌های محکم و تذکرات تخصصی پی‌درپی بنده و دیگر نمایندگان دلسوز استان در صحن علنی مجلس یازدهم که بغض‌ها و فریادهای در گلو مانده‌ی برادران و خواهران مظلوم هم استانی بوده است به لطف خدا تصمیم گیران را متوجه شرایط بحرانی و اسفناک استان کرده است، مسئولان مربوطه به‌خوبی دریافته‌اند که بدون واهمه و بی‌تعارف ذره‌ای از حقوق حقه مردم پا پس نمی‌کشیم.
 
پاسخ به برخی انتقادات
محمودوند در مورد برخی انتقادها نسبت به سخنانش در رابطه بابیان مظلومیت‌های لرستان در صحن‌ علنی مجلس، گفت: اوایل در خصوص سخنرانی‌ها و صحبت‌های بنده در صحن علنی تعداد اندکی معلوم‌الحال که با پول‌های کثیف سعی در فرافکنی و رخنه در اصحاب رسانه را داشتند تلاش زیادی انجام دادند تا فریادهای عدالت‌خواهانه برای احقاق حق مردم را سطحی، نمایشی و بی‌ارزش جلوه دهند اما به لطف خداوند متعال با ایجاد جایگاه و عضویت این‌جانب در مهم‌ترین واصلی‌ترین کمیسیون مجلس (امنیت ملی و سیاست خارجی) به سبب کسب بالاترین امتیاز طبق شاخص‌های مدنظر مجلس، عضویت در اتحادیه بین‌المجالس جهانی به انتخاب و اعتماد نمایندگان محترم ملت و همچنین انتخاب بنده به‌عنوان عضو شورای راهبردی-مشورتی مجلس یازدهم به انتخاب رئیس محترم مجلس و نقش‌آفرینی در چندین سنگر خدمتگزاری دیگر، اقدامات همه‌جانبه این افراد معلوم‌الحال در جهت تضعیف این سرباز فدایی مردم بزرگ و نجیب بی‌اثر و عقیم شد؛ به امید خدا در اولین فرصت درد دل‌هایی در خصوص این فرافکنی‌ها و جریان سازی‌ها با مردم شریف حوزه انتخابیه خواهم داشت.
وی بابیان اینکه تلاش‌های ما چیزی جز انجام‌وظیفه و وفای به عهد نبوده است ادامه داد: به‌وضوح می‌توان دریافت که تلاش‌ها و فعالیت‌های بنده برای هوای نفس نبوده و نیست بلکه حسب وظیفه و برای مظلومیت مردم و گام برداشتن در راستای فرامین خداوند متعال است و باید بپذیریم که حقیقتاً فریادها و پیگیری‌ها درگذشته این‌گونه و در این سطح نبوده است. برای مرتضی محمودوند که برحسب وظیفه عمری است جانش را در کف دست گرفته و برای حفظ این آب‌وخاک و ارزش‌های ملت ده‌ها بار آتش و مرگ را در آغوش گرفته است، دنیاپرستی و نمایش برای خرید محبوبیت هرگز محلی از اعراب نداشته و ندارد.
 


از تکرار برخی فرصت سوزی‌های گذشته اغماض نخواهم کرد
محمودوند در پاسخ به این سؤال که آیا افزایش بودجه صرفاً با انتقادهای صریح نمایندگان از طریق تریبون مجلس صورت گرفته است پاسخ داد: علاوه بر حضور پررنگ و مؤثر در صحن علنی، در طول این مدت (حتی قبل از شروع کار رسمی مجلس) بیش از دویست جلسه اثربخش و مهم با مسئولان ارشد نظام و دولت در سطح وزرا، معاونین وزرا، روسا و معاونین سازمان‌های کشوری، سرمایه‌گذاران بزرگ و بسیاری از مقامات قضایی و امنیتی داشته‌ام که خیلی از این دیدارها به دلیل برخی‌ ملاحظات رسانه‌ای نشدند و تعداد قابل‌توجهی هم در دید عزیزان هم استانی قرار گرفت؛ آنچه مهم است رضای خدا، نتیجه‌بخش بودن این تلاش‌ها و خدمت صادقانه به مردم است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مورد نقش مهم دولت درزمینهٔ مدیریت علمی، کارشناسانه و متعهدانه بودجه و نقش نظارتی نمایندگان افزود: افزایش چشمگیر بودجه موضوع بسیار امیدوارکننده‌ای است که اعتبار لازم جهت به انجام رساندن اکثر پروژه‌های عمرانی و زیربنایی استان را پوشش می‌دهد و می‌توان آن را به‌مثابه گامی اساسی در مسیر توسعه قلمداد کرد اما به‌شرط آن‌که مدیران ارشد استان کار کارشناسی و علمی را مبنا قرار دهند و با برنامه‌ریزی، دقت و مسئولیت‌پذیری پیش بروند در غیر این صورت بازهم شاهد خیانت‌هایی نظیر هدر رفت بیت‌المال، فساد اقتصادی، برگشت دادن بودجه و نهایتاً پس رفت استان خواهیم بود؛ لذا بنده در عمل به وظیفه نظارتی خود در راستای جلوگیری از تکرار برخی فرصت سوزی‌های گذشته ذره‌ای اهمال و اغماض نخواهم کرد.
 
هشدار به مدیران ضعیف و آمار ساز
محمودوند در پایان این گفت‌وگو خطاب به برخی مدیران ضعیف و آمار ساز اظهار داشت: در آخر به مسئولان بومی و غیربومی که دانسته یا ندانسته با ارسال آمارهای خلاف واقع و اغراق‌آمیز به ستادهای مرکزی خود در پایتخت، سبب ایجاد این توهم در مرکزنشینان شده‌اند که لرستان شرایط مطلوبی دارد و از حیث بودجه و اعتبارات مشکل جدی ندارد تذکر جدی می‌دهم!
به این قبیل مدیران اخطار می‌دهم که اگر آمارهای کذب خود را اصلاح نکنند و آمار درست و دقیق را به مسئولان عالی مربوطه اعلام ننمایند، به پشتوانه مردم انقلابی، نجیب و بزرگ استان به‌سادگی از کنار این جنایت آنان نخواهم گذشت (ما ملت امام حسینیم) و تاکنون نیز پیگیری‌های اولیه در این خصوص صورت گرفته است.






دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1399-09-13 20:46
اقای محمودوند هتل صخره ای چی ایا این طور مناسب است
نقل قول کردن
#2 کشوری 1399-09-13 20:49
مشکل اصلی لرستان خصوصا خرم‌آباد بیکاری و نبود سرمایه‌گذاری صنعتی است. خواهش میکنم بفکر تاسیس صنعت باشید حداقل راه آهن دورود _ خرم‌آباد_اندیمش ک که از سال 89 کلنگ زده شد ولی هنوز به خرم‌آباد نرسیده را پیگیری کنید
نقل قول کردن
#3 رضا چگنی 1399-09-13 20:50
دکتر محمودوند ورودی خرم‌آباد از سمت فرودگاه تا میدان شقایق فاقد باند کندرو، روشنایی و درختکاری و فضای سبز است خواهش میکنم به شهرداری منطقه سه توجه شود
نقل قول کردن
#4 فرشاد ساکی 1399-09-13 20:52
جناب دکتر محمودوند و دکتر ویسکرمی خواهش میکنم پیگیر ساخت سدهای نیمه تکمیل مخملکوه و زیبا محمد باشید با این همه بارندگی لرستان سد ندارد
نقل قول کردن
#5 Armin 1399-09-13 20:57
آقای محمودوند برای بار هزارم یه نکته ای رو خواسته ی همه ی خرم آبادی ها هست یادآوری می کنم: خرم آباد نه لرستان! شما نماینده خرم آبادی نه لرستان
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1399-09-13 21:13
خب بسمه الله لطفا از راه اهن خرم اباد شروع کنید و بودجه لازم را برای تکمیل ان اخذ کنید که اولویت ان از همه مهمتره .
نقل قول کردن
#7 علی 1399-09-13 22:42
به نقل از Armin:
آقای محمودوند برای بار هزارم یه نکته ای رو خواسته ی همه ی خرم آبادی ها هست یادآوری می کنم: خرم آباد نه لرستان! شما نماینده خرم آبادی نه لرستان

بسیار زیبا دم شما گرم همشهری عزیز.
دس خوش به قول ما لک زبان ها هربژی.
نقل قول کردن
#8 منصوری 1399-09-13 23:35
اصل کار نوبخت است - باید موی دماغ نوبخت باشید تا موفق شوید
نقل قول کردن
#9 دآوود 1399-09-14 00:50
سلام.آقای محمود وند فکری به حال اشتغال ما جوانان درس خونده و بیکار باشین با پول کارگری پدرم تا ارشد درس خوندن و همچنان چندین سال هست که بیکارم.
نقل قول کردن
#10 مهدوی 1399-09-14 14:41
عرض سلام خدومت اقای محمود وند آموزش وپرورش که بفکر ما نیروهای خدماتی که سالهاس منتظر رسمی شدن وبهبود شرایط زندگی هستیم نیست به عنوان یک مادر سرپرست خانواده از طرف تمام همکارانم از شما تقاضای کمک دارم .
نقل قول کردن
#11 حميد 1399-09-14 16:28
با سلام ، همه پيشكسوتان و نمايندگان ادوار بر اين مساله واقفند كه كميسيون سياست خارجي ره آورد ملي وبين المللي دارد و لذا در صورت انتخاب بعنوان نماينده در دوره هاي بعد اين ولع را به فراموشي مي سپارند تا در يك كميسيون اقتصادي و يا زيربنايي ديگر بتوانند با دسترسي به وزرا مربوطه در افزايش منابع به محل انتخابيه خود موفق شوند ؛اين برادر چنان از حضور در اين كميسيون خرسند شده اند گويا لرستان و خرم آباد از يك گردنه سخت اعتباري معيشتي و تنگدستي عبور كرده ؛ برادر عزيز كاش از ديگر همسنگران خود كه در اين كميسيون بوده اند سوالي مي فرموديد. مگر آن بزرگواران چه گلي بر سر مردم نجيب خرم آباد بواسطه حضورشان در كميسيون امنيت زدند،قدري تامل كافي است تا جنابعالي دريابيد كه مساله اصلي كشور اقتصاد است نه سياست خارجي ...
نقل قول کردن
#12 عباسي 1399-09-14 16:38
اين برادر عضو كميسيون شوراها و امور داخلي كشور مگر نيستند !!!
نقل قول کردن
#13 نریمانی 1399-09-15 10:27
به نقل از Armin:
آقای محمودوند برای بار هزارم یه نکته ای رو خواسته ی همه ی خرم آبادی ها هست یادآوری می کنم: خرم آباد نه لرستان! شما نماینده خرم آبادی نه لرستان

احسنت
نقل قول کردن
#14 همشری 1399-09-15 12:33
نمایندگان مرکز استان باید فعال باشند .واقعیتی هست هیچ خبری از شمانیست (هردو نماینده)هروقت اخبار شبکه استانی رامی بینیم امکان ندارد که خانم مقصودی درخبر ها نباشد که در حال پیگیری امورات حوزه شهرستان خود نباشد خیلی انتظار از هر دوی شماست زمان مثل برق می گذرد .دراین مدت مدیران کل در حال حداکثر استفاده هستند وشما هنوز یک مدیر را که همفکر شما باشد را انتخاب نکردید !!!!!درصورتیکه درسایر حوزه های انتخابی استان 90درصد ازنیرو های خودرا بکار گرفتند .این خواهش را داریم هرکس با این دونماینده ارتباط دارد این خبر را به گوش آنها برسانید.
باتشکر
نقل قول کردن
#15 رضا -س 1399-09-16 11:41
پس با توجه به فرمایشات آقای محمودوند ، در سال 1400 باید حداقل منتظر فعال سازی و پیشرفت فیزیکی پروژه های راه آهن دورود خرم آباد ، سدهای مخملکوه و زیبا محمد و بهره برداری از آزاد راه خرم آباد اراک باشیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا