یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان عنوان داشت: با تغییر وضعیت شهرستان‌های قرمز خرم‌آباد، بروجرد و سلسله به نارنجی، برخی از محدودیت‌هایی که ویژه مناطق قرمز هستند لغو خواهد شد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی از بهبود وضعیت شهرستان‌های قرمز استان به‌واسطه رعایت دستورالعمل‌ها و ایجاد محدودیت‌های بهداشتی خبر داد.
رئیس ستاد مقابله با کرونای استان گفت: با توجه به همکاری ارزنده مردم شریف استان و همه اقشار از جمله بازاریان و اصناف در اجرای محدودیت‌های مقابله با بیماری کرونا، وضعیت شهرستانهای قرمز استان به نارنجی تبدیل شد.
خادمی ضمن تقدیر و تشکر از مردم لرستان، اظهار داشت: همکاری خوب مردم استان در رعایت محدودیت‌های کرونایی که از شنبه هفته پیش اجرایی شده، خوشبختانه اثربخش بوده است.
وی تصریح کرد: با تغییر وضعیت شهرستان‌های قرمز خرم‌آباد، بروجرد و سلسله به نارنجی، برخی از محدودیت‌هایی که ویژه مناطق قرمز هستند لغو خواهد شد.
استاندار لرستان افزود: مواردی نظیر لغو مقررات منع آمد و شد شبانه و آغاز فعالیت مشاغل سطح ۲ از شنبه آینده با توجه به محدودیت‌های وضعیت نارنجی اجرایی می‌شود و همچنین برخی از محدودیت‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز کاهش خواهد یافت.
خادمی ضمن تشکر از مردم، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ناظر و مجری با توجه به اثربخشی این تلاش‌ها در بهبود وضعیت شهرستان‌های قرمز استان، تأکید کرد: باید توجه داشت در شرایط فعلی دو راه پیش روی ماست، یا از وضعیت نارنجی به سمت زرد و نهایتاً سفید گام برداریم یا اینکه به سمت وضعیت قرمز حرکت کنیم که مطلوب نخواهد بود.
وی با اشاره به‌احتمال لحظه‌ای تغییر در شرایط به دلیل کم بودن فاصله با وضعیت قرمز، گفت: اگر حساسیت مردم کاهش یافته و عادی انگاری شود و پروتکل‌ها رعایت نشود، در مدتی کوتاه و به‌سرعت ظرف چند روز وضعیت به قرمز تغییر خواهد کرد ولی اگر مردم با همین حساسیت مراقبت کنند ممکن است به وضعیت زرد و یا حتی سفید تبدیل شویم، از این رو از مردم عزیز خواهشمندم عمل به پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از برگزاری مراسم عزاداری و عروسی و خودداری از دورهمی های خانوادگی همچنان در برنامه خود داشته باشند.
رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونای استان یادآور شد: بازگشت به شرایط قرمز علاوه بر تهدید بیشتر جان و سلامت به دلیل اعمال محدودیت‌های اجتناب‌ناپذیر برای مردم مشکلات اقتصادی؛ اجتماعی و اداری جدی ایجاد خواهد کرد.
 وی در پایان ابراز امیدواری کرد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح فردی و اجتماعی، به‌زودی شاهد حرکت به سمت وضعیت زرد و سفید باشیم.

🔻 وضعیت حضور کارکنان در ادارات منطبق با وضعیت نارنجی
ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملّی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۳‏/۱ (یک سوم) کارکنان خود اقدام کنند. در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 عسگری 1399-09-13 20:58
والا بخدا من تو شهر خرم‌آباد فقط پلاک غیربومی میبینم و اصلا هم جریمه نمیشن یا ممانعت نمیشه.
نقل قول کردن
#2 بازگیر 1399-09-13 20:58
بنظرم در ورودی های خرم‌آباد باید عوارضی بگذارند تا با پولی که میگیرند هم کیفیت آسفالت نظارت بشود هم از تردد غیرضروری جلوگیری شود
نقل قول کردن
#3 دآوود 1399-09-14 00:51
تو بخش های اطراف خرم آباد به سمت بروجرد روزی رد سه تا ختم برگزار میشه. لطفا پیگیریکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا