یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در سوگ پدر خود نشست.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در غم از دست دادن پدر خود "حاج سید شمس الله شاهرخی" (رحمه الله علیه) از وکلای حضرت امام راحل و مراجع بزرگوار قم و نجف به سوگ نشست.
پایگاه خبری یافته، اين مصيبت را به حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی تسليت عرض مي‌كند.

پیام دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پی ارتحال ثقه‌الاسلام، سلاله الاطیاب، مرحوم مغفور حاج سید شمس اله شاهرخی (رضوان‌الله علیه)

 

 بسمه‌تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت احترام و سپاس بیکران، از کلیه سروران گرامی، روحانیت معظم، مسئولین و مدیران محترم و مردم فهیم و قدرشناس استان لرستان و سایر استان‌ها و کلیه بستگان و دوستان، آشنایان که با ارسال پیام و تماس تلفنی با نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و بیت مکرم ایشان ابراز همدردی فرمودند، مراتب تشکر و قدردانی خود را ابراز می‌داریم.

با توجه به تماس‌های مکرر اقشار مختلف در خصوص مراسم تشییع و خاک‌سپاری ثقه‌الاسلام، سلاله السادات مرحوم مغفور حاج سید شمس الله شاهرخی (رحمه الله علیه) از وکلای حضرت امام راحل و مراجع بزرگوار قم و نجف، اعلام می‌داریم، با توجه به شرایط کرونایی و به جهت حفظ سلامتی مردم شریف، مراسم تشییع و تدفین، کاملا به‌صورت خصوصی برگزار می‌گردد و هیچ‌گونه مراسم دیگری برگزار نخواهد شد.

از خداوند منان سلامت و عافیت و توفیق هرچه بیشتر همگان را مسئلت می‌نماییم.

دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 منصوری 1399-09-12 21:49
روحش شاد و یادش گرامی
نقل قول کردن
#2 اسماعیل طولابی دبیرهیأت والی 1399-09-13 07:35
حضرت حجت الاسلام و المسلیمن دکتر شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد . با نهایت تأسف درگذشت پدر بزرگوارتان ،سلاله السادات مرحوم مغفور حاج سید شمس الله شاهرخی (رحمه الله علیه) از وکلای حضرت امام راحل و مراجع بزرگوار قم و نجف، را خدمت حضرتعالی و خانواده معززتان تسلیت عرض نموده از خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان سلامتی ، صبر و شکیبایی مسئلت دارم .(اسماعیل طولابی- دبیرهیأت والیبال استان لرستان)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا