یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های درود و ازنا که در روزگاری نه‌چندان دور قطب صنعتی استان لرستان بوده‌اند از مهاجرت جوانان جویای کار و فقر و حاشیه‌نشینی و رکود و تعطیلی صنایع رنج می‌برند.
به گزارش یافته؛ حسین گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 12 آذرماه) در نطق میان دستور گفت: در آغاز سخن به ساحت مردمان پرافتخار با اصالت شهرستان‌های درود و ازنا، شهر مومن‌آباد و لرستان شهرهای چالانچولان و سیلاخور دشت بی‌انتهای زیبایی‌های خدادادی ادای احترام می‌کنم. این روزها سنت الهی و اصالت و پایداری و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، چه زیبا حقیقت حاکم بر مدعیان حقوق بشر و آزادی و دموکراسی را برای ملت‌ها روشن می‌کند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تأسیس و تجهیز داعش و القاعده، پاسبانی از رژیم‌های فاقد هرگونه مشروعیت و مردم‌سالاری، کشتن دانشمندان ملت‌ها، دوشیدن گاوهای شیرده خلیج‌فارس، فروش سلاح و جنگ‌افروزی بین ملت‌ها و اعمالی از این دست مهم‌ترین جلوه حضور آمریکا و دیگر مدعیان دموکراسی و حقوق بشر در خاورمیانه است.
وی افزود: آنان بدانند که ترور دانشمندان ایرانی از جمله شهید سرافراز دکتر فخری زاده بر انسجام و آگاهی ملت ایران، جنبش بیداری اسلامی و نهضت مقاومت خواهد افزود و مسیر اضمحلال رژیم جعلی اسرائیل و پادشاهان فاقد مشروعیت منطقه را سرعت خواهد بخشید.
گودرزی عنوان کرد: شهادت شهید سلیمانی، شهید فخری زاده و سایر مجاهدان اسلام در این دوران، موجبات انقلاب دل‌ها و اندیشه‌ها در جوانان ایرانی و مسلمان و آزادگان را فراهم کرده و بساط پذیرش نظام‌های لیبرال دموکراسی و شعارهای ظاهرفریب آن‌ها را برای همیشه از بین برده و خواهد برد و به ملت سرافراز و رشید ایران درود می‌فرستم.
وی تصریح کرد: آنان که با همدل ملت بودن و با هم بودن یک ملت را در مقابله آگاهانه با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمنان بیگانه، معنا نموده، ترامپ و هیئت حاکمه ظالم آمریکا و دستگاه عریض و طویل رسانه‌ای آن‌ها را مقهور اراده و آگاهی خودکرده‌اند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملت ایران بیش از آن که از جنگ اقتصادی آمریکا و دشمنان انقلاب صدمه دیده باشد از فساد مالی و اداری، مدیران رانتی و نا اهل، ریاکاری، تملق و ظاهرسازی، تبعیض، بخشی نگری و ناکارآمدی نظارت‌ها، ضعف عدالت توزیعی، بروکراسی و دیوان‌سالاری طاقت‌فرسا، وجود کارچاق‌کن‌ها در اطراف امضاهای سرنوشت‌ساز و مانند این‌ها رنج می‌برد. قطعاً اگر بوروکراسی انگیزه کُش و مدیران نااهل و ناکارآمد کنار گذاشته شوند، رونق و تعادل اقتصادی به این کشور پراستعداد بازخواهد گشت.
گودرزی بیان کرد: امروزه که افتخار خدمتگزاری به مردم شهرستان‌های دورود و ازنا را دارم هر روز با شکایات کارآفرینانی مواجهه‌ام که ماه‌هاست در پیچ‌وخم نظام ناکارآمد اداری در رفت و آمدند. به همه دلسوزان کشور عرض می‌کنم شش میلیون هکتار جنگل زاگرس که از آن به عنوان کمربند حفاظتی و ریه تنفسی ایران یاد می‌شود در سال‌های اخیر دچار بیماری زوال درختان بلوط گشته و بیش از یک و نیم میلیون هکتار از این جنگل از ۲۵ تا ۱۰۰ درصد آفت‌زده و خشک شده است. به این منظور از رئیس جمهور محترم می‌خواهم که برای نجات بزرگ‌ترین حوزه جنگلی کشور نسبت به تشکیل کمیته نجات جنگل زاگرس با مسئولیت خود، اقدام عاجل نماید.
وی ابراز کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های درود و ازنا که در روزگاری نه چندان دور قطب صنعتی استان لرستان بوده‌اند از مهاجرت جوانان جویای کار و فقر و حاشیه‌نشینی و رکود و تعطیلی صنایع رنج می‌برند. به این منظور از ریاست قوه قضاییه و وزیر محترم صمت می‌خواهم که نسبت به مشکل راه‌اندازی فولاد و ذوب‌آهن ازنا به عنوان بزرگ‌ترین صنعت اشتغال‌زایی استان لرستان اقدام به عمل آورند.
وی ادامه داد: از وزیر اقتصاد می‌خواهم نسبت به اهمال بانک ملی در واگذاری صنایع غذایی گهر دورود و برای نجات این سرمایه عظیم ملی و رونق و اشتغال‌زایی منطقه از کاغذبازی و بروکراسی شکننده و درازمدت بانک ملی نظارت و پیگیری و اقدام عاجل به عمل آورند.
گودرزی بیان کرد: پروژه‌های جاده‌ ازنا - شازند و کمربندی دورود که سال‌هاست با اعتبارات قطره‌چکانی بر زمین‌مانده‌اند اینک در قالب ماده ۵۶ قرار گرفته و امید می‌رود که جان تازه‌ای بگیرند. ضمن تشکر از وزیر محترم و دکتر خادمی و غفاری معاونان پرتلاش وزیر، انتظار دارم که در تکمیل این دو پروژه و آغاز پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهر چالانچولان اهتمام ویژه به خرج دهند.
نماینده مردم ازنا و درود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیئت‌امنای ارزی تأمین تجهیزات پزشکی در اجرای دستور اکید وزیر محترم بهداشت در تحویل فوری سی‌تی‌اسکن ازنا به‌عنوان تنها شهری که در استان لرستان سی‌تی‌اسکن ندارد و واگذاری سی‌تی‌اسکن و ام آر آی دورود در سال جاری اقدام عاجل به عمل آورند. همچنین بیمارستان جدید درود پس از سال‌ها توقف ناشی از جابجایی مکان اینک در مسیر ساخت قرار گرفته اما برای تداوم کار در انتظار تامین اعتبار در قالب ماده ۵۶ و تسریع در عقد قرارداد فاز دوم از سوی وزارت بهداشت است.
گودرزی بیان کرد: آقای اردکانیان آب شرب ازنا به جهت نامرغوب بودن لوله‌های انتقال، تنها دو روز بعد از افتتاح، قطع شده است. برای تامین اعتبار خرید لوله 4 کیلومتر پایانی و تسریع در عملیاتی کردن ماده ۵۶ پروژه فاضلاب درود و تخصیص اعتبار جابجایی روستای کمندان و آبگیری سد کمندان اقدام شود.

دیدگاه‌ها  

#1 افلاک 1399-09-13 00:43
این تحلیل رو به خاطر داشته باشید.موافق سخنان شما هستم فسادمالی واداری و..!وقتی تمام جریانات و اتفاقات ایران را کنارهم می گذاریم.کشور وارد لجبازی و دو دستگی شده است.۱-یک عده میهن پرست و اولویت ایرانیت۲-یک عده قدرت طلب و طرفدارهسته اصلی قدرت.ونتیجه این قربانی شدن مردم ایران.
نقل قول کردن
#2 محمدم 1399-09-13 18:08
من یک شهروند خرم ابادی هستم و با یقین حرف می زنم . برخی نمایندگان لرستان فقط تو ادارات مدیران و دوستان خود رو به نون و نوای میرسونند . و مردم و شهر بقیش کشکه و صرفا شعاره و رنگ کردن مردم . اگه خدای باشه که جواب این همه دروغ رو بهشون میده. جناب نمایندگان عوض کردن فلان مدیر و نصب فلان مدیر چه سودی به حال مردم بی نوا داره.
نقل قول کردن
#3 محمدم 1399-09-13 18:15
طرف رو میشناسم که ماشینشو فروخته و شام داده در حمایت از فلان نماینده و بعد که نمایندش رای آورد گفت در عرض چند ماه چند برابر پول خودرو رو به دست اوردم و چون پست عالی بهم داده. از خدا بترسید و حداقل زخم رو ی درد مردم نپاشید. به یکی از طرفداران ... گفتم که نماینده شما هم داره قل و غم میکنه . گفت داره مدیران فاسد رو بر میداره
نقل قول کردن
#4 محمدم 1399-09-13 18:20
میگن مدیران فاسد باید عوض بشن . بعد همین پروسه برای سایر نماینده ها ی بعدی ادامه داره. فقط بدونید مردم همه این چیزها رو میبیین و فکر نکنید مردم خوابن. فقط الان هیچکس نیست به فریادشون برسه . و خدا هم صبر زیاد داره و فقط مردم میگن خدایا حقه ما رو از درو غگویا بگیر. ولی خدا صبر چهل ساله داره.
نقل قول کردن
#5 روزبهانی 1399-09-13 21:03
هر اداره و نهادی که آزمون استخدامی برگزار کرد و افراد مرتبط با شغل استخدام کرد مطمئن باشید افراد صالح و خوبی خواهند شد ولی وقتیکه ادارات و سازمانهای ما دارند خانوادگی و طایفه‌ای میشوند یعنی ما پسرفت کردیم و رو به نابودی میریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا