یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری سارقان خودرو در خرم‌آباد خبر داد.
 به گزارش یافته، سرهنگ "عباس دولتشاهی"در تشریح این خبر گفت: مأمورین پاسگاه انتظامی صاحب‌الزمان (عج) در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید و سرنشینی ۲ نفر مظنون می‌شوند که پس از استعلام مشخص می‌شود خودرو دارای سابقه سرقت می‌باشد.
 وی اظهار داشت: ماموران بلافاصله با صدور فرمان ایست قصد متوقف کردن خودرو را دارند که اقدام به فرار می‌نمایند، ماموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح خودرو را متوقف و هر ۲ نفر سرنشین را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت می‌دهند.
 فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد در ادامه گفت: طی استعلام به عمل آمده خودرو دارای سابقه سرقت از استان اصفهان می‌باشد که سارقان به همراه پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.


دیدگاه‌ها  

#1 خرم آباد 1399-09-12 23:03
روبروی فروشگاه اتکا یک تابلو سیار میذارن و دو نفر اقدام به نصب محافظ قفل خودرو میکنن.بادقت که نگاه کنی در خودرو ها رو در یک یا دوثانیه به وسیله یک مفتول باز میکنن.حتی خودروی پژو مدل ۹۷رو هم به راحتی باز میکنن.
نقل قول کردن
#2 مالزیری 1399-09-13 21:05
پلیس دوربین مدار بسته امنیتی نصب کند خصوصا در مراکز شلوغ و اینکه در ورودی شهرها دوربین مداربسته امنیتی نصب کند و مواظبت کنند مطمئن باشید خلافکارها جرات خطا ندارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا