یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: سند جامع فرهنگ و هنر لرستان با هدف شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های این حوزه در راستای توسعه فرهنگی تدوین می‌شود.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمد حسین فتایی در ابتدای جلسه‌ای که صبح سه‌شنبه یازدهم آذرماه به همین منظور و با حضور معاونین فرهنگی و هنری، رئیس گروه فرهنگی و کارشناس شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و پیگیری‌های شورای انقلاب فرهنگی در خصوص تدوین سند جامع فرهنگ و هنر استان‌های کشور، نیاز است اقدامات لازم را در این راستا برداشته و در این مسیر از نظرات چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری استان استفاده کنیم.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در همین راستا نیاز است از دستگاه‌های هم‌خانواده وزارتی و سایر ادارات ذی‌ربط و مرتبط به حوزه فرهنگ، بخواهیم طرح‌ها و مستندات خود را در اختیار ما قرار دهند.
 فتایی ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی استان بسترهای لازم و گام‌های نخست را در این جهت برداشته و جلساتی هم برگزار کرده، اما برای این امر مهم لازم است تمام داشته‌های فرهنگی و هنری استان را پای‌کار بیاوریم.
 وی در پایان خاطرنشان ساخت: یکی از اقدامات مهمی که برای تدوین این سند به‌عنوان نقشه راه فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان، باید اجرایی شود، تشکیل کارگروه‌های تخصصی و انجام پژوهش‌های لازم است که اساس و پایه کار را تشکیل خواهد داد.

دیدگاه‌ها  

#1 فراشی 1399-09-13 21:26
خرم‌آباد با 300 هزار نفر جمعیت فقط 5 کتابخانه کوچک دارد و هیچ فرهنگسرایی ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا